Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6594 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם שמי רועי , ואני מעונין לקבל את אצתכם.

 

 

היום בבוקר זוועה זה קיבלתי הבייתה דוח מהמשטרה שאמור שהאוטו של אחותי (ליסינג) נתפס נוהג בכביש דרום

בדרך לא ערונית שמותר לסוע 90, במהירות של 148 קמש, למיטב זכרוני אני הוא הנהג, שאלתי היא כזאת:

מה קורה עכשיו? הבנאדם שיקח לקחת אחריות היא אישה בגיל 53 עם 30 שנות וותק על הכביש ללא עברות קודמות.

האם כדי להיוועץ בעורך דין? מה התהליך עכשיו? מה מנהלתי מה אפשר לקבל במשפט? ומה כדאי לעשות.

 

אנא נסו לעזור מנסיונכם האישי , תודה מראש רועי.

פורסם

קודם כל עורך דין, לפני הכל. לאחר מכן תפנה אליו לבעיה.

אני מאמין שבגלל וותק הניסיון והעבודה שהיא ללא עברות קודמות זה יסתיים בקנס וכמה נקודות

אולי שלילה ל-30 יום אם העורך דין שלך לא עושה עבודה טובה

ג'ימיניב!

פורסם

קודם כל לא צריך דרמה ואל תגזים, זוועה זה בטוח לא.

תכלס אני ממליץ לך זה שאם לחצת על הדוושה כמו גבר אל תפיל את העונש על מישהו אחר, קח אותו על עצמך ואל תערב נשים מבוגרות.

פורסם

למיטב זכרוני אני הוא הנהג, שאלתי היא כזאת:

מה קורה עכשיו? הבנאדם שיקח לקחת אחריות היא אישה בגיל 53 עם 30 שנות וותק על הכביש ללא עברות קודמות.

 

יתכן שנהג עם וותק כזה יכול לבקש להמיר את הדו"ח הזה לאזהרה.

תמתין למומחי הפורום לענייני דו"חות שיאשרו אם גם דו"ח כזה ניתן לבטל או שבשל חומרת העבירה לא ניתן לבטל אותו.

פורסם

נהגת 148 קמ"ש בכביש של-90 קמ"ש ואתה רוצה עצה מאחרים שיעזרו לך להשאר על הכביש ולסכן אחרים בלי הפוגה של 30 יום? :wink:

עצה: תצא "גבר", כך אחריות בעצמך (עזוב את אחותך בשקט) ובקש מהשופט שיתן לך שלילה של 30 יום שתוכל להרהר בנושא ולהפיק לקחים 8-)

פורסם

אם הסיפור שלה יגמר רק בקנס ונקודות,תפיל את זה עליה בלי להסתכל אחורה ושלם לה את הקנס.

 

 

 

זה מה שאני הייתי עושה,כמו גבר.:twisted:

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

מה שהוא התכוון במילים אחרות- אם היא מוכנה לקבל את זה, אני מוכן לתת את זה...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

שמעת פעם את המונח שור מועד? זה בדיוק מה שקפץ לי לראש כשקראתי את השרשור

הגברת המבוגרת אשר כבודה במקומו מונח תהא קירבתה אליך אשר תהא, היא בעלת 30 שנות ותק בנהיגה ללא עברות קודמות. ואני מאחל לה עוד 30 שנות ותק כאלה ויותר.

 

אם חלילה תטילו עליה את האשמה היום ומחר, מחרתיים או בעוד חודש חלילה תיקלע חלילה וחס הגברת הנחמדה שלא באשמתה למצב ביש על הכביש ואולי גם יפלו עליה חשד או אשמה (גם אם לא בצדק.. והרי הצדק לא תמיד יוצא לאור)

 

מה יהא אז? הא? אתה חושב שהיא תנסה להפיל את האשמה עליך?

 

אתה לא מתבייש?

ואתה 106devil שמעודד אותו להאשים אחר בעבירה, איך אתה לא מתבייש?

 

יפיל האדון הנכבד את האשמה על מישהו אחר.. ימשיך במעלליו כשהוא שמח וטוב לב ומהר מאוד יחזור לעבור עבירות מהירות.

ולא ירחק היום בו יתפס שנית.. ואת מי הוא יאשים אז? אולי אותך 106devil?

 

עברת על החוק? על טעויות משלמים!! ההתחמקות שלך היום עלולה לעלות לגברת הנכבדה ביוקר מחר!! זה לא עניין של להיות גבר, רק עניין של חשיבה, הגינות ואנושיות.

פורסם

אני מצפה מאדם בן 63 לנהוג כאדם בוגר, לקחת אחריות ולא לחפש פתרונות של טיפש-עשרה.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
פורם בכי,בושה,צדקנות ואנושיות,תוכל למצוא כנראה במקושרים.

חפש את הבלוג שלי.

 

חבל שאין פורום עבריינים ומפרי חוק (או שיש) כי חלקכם הגדול היה צריך לכתוב שם .

 

ל-zarezki

קח את האחריות לעבירות שלך היית גבר לנהוג על 148 ואתה לא מספיק גבר כדי לעמוד מול שופט ולשאת בעונש ?!

יצאתי עמבה

פורסם

זכותך לנהוג איך שבא לך גם 200. אבל ניתפסת מה שניקרא עם המכנסיים למטה, אז כמו כל גבר תסתובב ותראה להם את מה שיש לך בן הרגליים. אל תפיל שום דבר על האחר. בטח לא על אחד (או אחת) עם עבר נקי.

 

עומר.

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

קח עורך דין מנוסה בתחום. לך תדע? אולי לא כיילו את המכשיר? אולי מדדו בקטע משופע?

אולי לא שמרו על מרחק נכון בעת המדידה?

לפני שמחליטים על מי האשמה - תבדוק שאפשר להוכיח אשמה

HFturbo

×
×
  • תוכן חדש...