Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6592 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יתכן שנהג עם וותק כזה יכול לבקש להמיר את הדו"ח הזה לאזהרה.

תמתין למומחי הפורום לענייני דו"חות שיאשרו אם גם דו"ח כזה ניתן לבטל או שבשל חומרת העבירה לא ניתן לבטל אותו.

 

56 קמ"ש מעל המותר אי אפשר להמיר לאזהרה... מה זה פה? אצ'קולנה?

 

בכלל לא ניתן להמיר דו"חות הזמנה לדין לאזהרות רק ברירות משפט (יענו קנס כספי).

וגם אז לא את כולן. בין העבירות שלא ניתן לרשום עליהן אזהרה הם חניית נכה ורמזור אדום.

פורסם

מה העבר התעבורתי שלך ?

 

מה מצב העבירות שלך בשנים האחרונות ?

 

כמה שנים אתה נוהג ?

 

האם אתה באמת בן 63 ?

 

 

פורסם
נהגת 148 קמ"ש בכביש של-90 קמ"ש ואתה רוצה עצה מאחרים שיעזרו לך להשאר על הכביש ולסכן אחרים בלי הפוגה של 30 יום? :wink:

עצה: תצא "גבר", כך אחריות בעצמך (עזוב את אחותך בשקט) ובקש מהשופט שיתן לך שלילה של 30 יום שתוכל להרהר בנושא ולהפיק לקחים 8-)

 

די להתחסדות וההצטדקות, אם אין משהו חכם להגיד,לא חייבים להגיד כלום, ובתור מישהו שנוסע בכביש עם לא מעט אנשים שנוסעים במהירויות לא חוקיות,לא הם אלה שמפחידים אותי, יותר מפחיד אותי המטומטם שיכנס לצומת באדום, יותר יפחיד אותי האדיוט שיאלץ אותי לרדת לשוליים כי קו לבן לא אומר לו כלום,לא יפחיד אותי זה שיעקוף אותי בכביש הערבה על 200 קמ"ש, אם הרכב שלו מתאים לזה והוא שולט בו- תפאדל.

 

אם הסיפור שלה יגמר רק בקנס ונקודות,תפיל את זה עליה בלי להסתכל אחורה ושלם לה את הקנס.

 

 

 

זה מה שאני הייתי עושה,כמו גבר.:twisted:

 

בלי קשר להאם אני מסכים עם זה או לא, הרגת אותי מצחוק !

 

 

ולפותח השרשור,

 

ספר מה העבר התעבורתי שלך,ואנשים ידעו יותר איך לייעץ לך.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

×
×
  • תוכן חדש...