Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכרה שלי זומנה למרכז הערכה של חברת טבע עבור תפקיד אדמיניסטרטיבי.

מישהו היה/מכיר מרכזי הערכה כאלו?

דגשים על החברה בכלל עבור סוג התפקידים הנ"ל ?

בקיצור כל מידע רלוונטי יתקבל בברכה.

תודה מראש.

פורסם

ברמת העיקרון מדובר בבחינות הערכה הדומות במתכונתן לבחינות שעושים כל מרכזי ההערכה השונים במדינה.

יכול להיות שטבע החליטה לא לשכור שירותים חיצוניים והקימה מערך פנים אירגוני.

יכול מאוד להיות שמי שמפעיל עבור טבע את מרכז ההערכה הפנימי שלהם, מפעיל גם באופן פרטי מרכז הערכה חיצוני.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אחרי שלל מרכזי הערכה הגעתי למסקנה כשבאחרון אמרתי להם שלום ולא להתראות ותתקשרו אלי שתהיו רציניים:

 

המסקנה היא: לא ללכת יותר למרכזי הערכה.

 

כשמזמנים אותי למרכז כזה אני אומר: "תתקשרו אלי אחרי המרכז הערכה, רק אז אני יהיה מעוניין במשרה"

 

ואפילו זה עבד פעמיים, באמת התקשרו ולמעשה "הקפיצו אותי" שלב.

 

 

 

 

עבודה אדמיניסטרטיבית בטבע , זה כבר אומר משכורות רגילות לגמרי של פקידות כמו כל המשכורות של העובדי ייצור ובעצם מי שלא נימצא שם 30 שנה או בעל תואר.

 

אז למה הבזבוז זמן של מרכזי הערכה, חבל על הזמן ועל הכסף של היום עבודה או שיזוף בים.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אז היו מרכזי הערכה בפיל"ת, כמו שאמרו לפני מוציאים לך שם את הנשמה עם מבחנים שאתה לא יודע איך לאכול אותם

עכשיו טבע עברו לעבוד עם מנפואר אז השיטה קצת שונה אך עדיין דומה במקצת, של מבחנים של התאמה לתפקיד ספציפי.

פורסם

מאן פווור,

בסיום המרכז הערכה, טופס ארוך של לא פחות מ 3-0-0 שאלות דיביליות שכבר מהאמצע אתה מתחיל למלא אותו כמו לוטומט

 

התקשרו אלי שנה אחרי שמילאתי אותו וביקשו שאני אבוא למלא אותו שוב שזה יהיה מעודכן אצלהם במערכת.

 

אמרתי ש מה שאני ירשום שם זה יהיה אותם תשובות כמו הפעם הקודמת אז מה הקטע,

הם ענו לי שזה לא עובד ככה, אז עניתי שאני גם לא עובד ככה.

וזה לא מנע מהם להמשיך להציע לי משרות.

 

למצא עבודה זה כמו מסחר, אם אתה מראה שאתה נואש ועושה כל מה שהם דורשים, יתנו לך את הדברים שהם לא מוצאים להם מועמדים ושם גם השכר נמוך

אם אתה מציב גבולות ומתמקח, יבואו אליך בהצעות טובות.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

תודה על התגובות

 

חשבתי שיש לכם מידע יחודי למרכזים של טבע,תודה בכל מקרה.

בכל מקרה אחרי מרכז ההערכה של טבע יש יום נוסף בפילת.. זוועה.

×
×
  • תוכן חדש...