Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6608 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

יש לי מגבר

Blaupunkt

 

דגם P2100 או משהו כזה.הבעיה היא שכאשר רציתי לנתק את הכבלים של הרמקולים מהמגבר תוך כדי שהוא עבד,בטעות המברג שלי נגע גם בבורג החיבור של הכבל למגבר וגם בגוף המגבר (שהוא ממתכת כמובן...).

ישר היה כנראה קצר קטן ומאז אני שומע רק מהרמקולים שמחוברים למגבר את הרעש המוזר הזה.

למי שנתקל ברעש דומה פעם,אז הרעש הזה הוא כמו צרצור כזה,כאילו שהמינוס לא מחובר כ"כ טוב או שחסר מינוס.כלומר,הרעש מתגבר גם ככל שאני לוחץ יותר על דוושת הגז ומעלה את הטורים.הרעש תלוי ממש בגובה הטורים.ושוב,זה דומה לרעש שכשאין כ"כ קליטה ברדיו אז אתה נופל על תדר משונה כזה שגם עולה עם הטורים של הרכב.

 

מה הבעיה ואיך אני פותר אותה?

נ.ב. בלילה חשבתי לעשות "איפוס" למגבר אז הוצאתי ממנו את הפיוז ובבוקר החזרתי ובאמת לא היה את הרעש. אבל מקודם כשחזרתי מהעבודה והפיוז כל היום היה במגבר הדלקתי את הרדיו,שוב חזר הרעש....

 

תודה לכל מי שיוכל לעזור!:-)

תן חיוך ;) הכל לטובה!

פורסם

E_M777, סלח לי על הבורות הזמנית אבל... למה אתה מתכוון כשאתה כותב HU?

ואתה חושב שהבעיה היא במגבר עצמו? יעני אין תקנה?! ככה באלפית השניה הלכה לי היציאה?

תן חיוך ;) הכל לטובה!

פורסם

שטויות

HU - HEAD UNIT = רדיו דיסק בשפה מתחכמת (או כשאין כח לרשום :-))

יש בעיה רצינית לפיוניר בקטע הזה,אני מקווה שההסברים בקישור הנ"ל יעזרו לך

 

ולמה כולם קוראים לי E_M777 ???

קוראים לי אלעד בכלל :mm_wink:

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

×
×
  • תוכן חדש...