Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6608 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אצלי כל ההתקנה סולידית ולא מושכת עין

חוץ מהטויטרים שהם מונכים על הדש והמגברים בבאגז

כמו כן שאני מגיע לבית או למקום שאני צריך להחנות בו תמיד מנמיך את הווליום

 

+1

 

כשיודעים שהולכים לחנות את האוטו, לא צריך לבוא עם ווליום לעשות פוזה ולנקר עניים!

 

תחשבו אם אתם גנבים ואתם רוצים לגנוב מערכת, אתם לא תלכו לכל אוטו להסתכל מה יש לו. אתם תחכו לטמבל שיבוא עם ווליום ותעקבו אחריו 8)

פורסם

העץ שיושב עליו המגבר מחובר גם לסאב סתומרת בשביל לקחת את הסאב אתה לוקח איתך את כל העץ והמגבר.

 

המגבר מחובר עם 3 ברגים פשוטים, הרביעי הוא בוקסה סתומרת צריך לפתוח אותו רק מהמושבים האחוריים.

 

בעיה שהדיוידי שלי לא נשלף, אני מסתיר אותו עם מין קופסה כזאת ששמים על הפנאל.

 

אחרי שהבנתי שאין טעם ברמקולים מאחורה, אני מחפש דש בורד חדש ואני לא מתכנן לשים שם 6*9.

 

אני גר בחרא של שכונה ואפשר להגיד שאני מחכה שיום אחד יפרצו, אבל אני פשוט כזה בנתיים טפו טפו טפו לא קרה כלום.

 

עצה פשוטה, כשאתם מגיעים 5 דקות מהכניסה לחניה תורידו את הווליום או בכלל תסגרו את המוזיקה.

 

מקס.

פורסם

אני לא חושב שצריך להקצין ולרתך מגברים לשאסי או לעשות ביטוח למערכת.

צריך לעשות התקנה מוסתרת וסולידית ולדאוג שבכל פעם שמגיעים למקום עם הרבה אנשים להנמיך מוזיקה ולהוציא פנל בלי שאף אחד ישים לב.

מומלץ גם להחנות במקום הומה אדם או במקום מוגן כזה או אחר.

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

זה גם תלוי בסוג הרכב לא?

כלומר לי יש B4 שנת 2008 לא יהיה לגנב יותר קשה לפרוץ לכזה אותו מאשר לאונו או לכל רכב בסגנון?

חוץ מזה שאצלי בשביל לפרק תרמקולים צריך לפרק תדלת.

ובשביל לפרק תמגברים ואת הסאב צריך לפרוץ לפגץ...

פורסם

כמו שנאמר הדרך היעילה ביותר היא למנוע את הפריצה וזה על ידי הצנעה אקטיבית ופסיבית של המערכת .. :wink:

 

הכוונה כמובן היא גם במעמד ההתקנה להתקין בצורה הכי מוצנעת שאפשר. וגם ביום יום לא למשוך תשומת לב , לא לשמוע בשכונה בווליום , לא לפתוח את הבגאז במקומות שהרכב עומד בהם וכו ..

 

אני לא מאמין בקיבועים , שרשראות כלובים ושאר הריתוכים של הרכיבים לרכב , זה אומנם יכול למנוע את לקיחת האלמנט אבל ברוב המקרים הנזק שהגנב המתוסכל יגרום גדול יותר מהנזק של לקיחת המגבר.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

הביטוח למערכת יקר בצורה לא משתלמת.

 

מבחינת הרכב הוא ממוגן בכמה מקומות נגד גניבה, כולל משהו מסויים שאני הכנסתי אבל אני לא מספר עליו ולא מדבר עליו.

 

אם אני חונה לטווח ארוך, אני מפרק את חלקי המערכת שהם יקרים לליבי ומוציא מהמנוע את חוטי ההצטה אם אני ממש פראנואיד - זה אמור לעקב גנב בצורה בלתי צפויה.

 

בנוסף לכך מראש דאגתי לקנות רכב שהדגם שלו הוא לא גניב וגם הצבע שלו הוא צבע של זקנה.

 

כשהרכב חונה אני מפרק ממנו את הפאנל - תמיד! וגם תמיד דואג לכסות את הקורות הקדמיות במשקפיים של השמשה הקדמית ככה שלא רואים כלום.

 

על הזכוכית האחורית הדבקתי צלון לאורך כל השמשה וכיסיתי את המגש האחורי בבד אקוסטי.

 

לא שומע מוזיקה בחניה ובשכונה, לא פותח תא מטען בחניה.

 

ואם יגנב - מה לעשות, כואב רצח.

 

ואני גם לא שם ביפר או משהו כזה כי אני מאמין שאם כבר פרצו לרכב - אנשים כאלה, אני לא מתעסק איתם, שיקחו מה שהם רוצים וילכו לעזעזל.

 

לגבי האזעקה עצמה - הצופר מסוגל למשוך זרם עד 30 אמפר - מתים מתעוררים. אני מאמין שעוצמה כזאת של צופר אמורה גם לשטות בגנב שהרכב ממוגן מכף רגל ועד ראש והוא יתייאש במקום משום שזה מושך יותר מידי תשומת לב, לצופר דרך אגב יש שני חוטי פלוס... ככה שנסיון לנתק אחד עלול לתסכל משהו...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני עתיד לעבור לראש העין בחצי שנה הקרובה.

 

יש שם כמה שכונות מקסימות ומצאנו (אשתי ואני) שם דירה יפהיפיה - אומרים שהיום כמעט ואין שם מקרים של גניבות רכב, זה עדיין קרוב לכפר קאסם...

 

וגם ציינתי בת'רד אחר פה שעבדתי בפרטנטר 4.5 שנים - ככה שאני יודע בדיוק מה הולך שם ואיזה רכבים הכי גניבים.

 

מה שלא יהיה אני מתכוון לעשות את כל השינויים הגדולים והאחרונים במערכת הזאת כבר בזמן הקרוב כי אני מאמין שהרגע הכואב הזה כנראה יגיע מתישהו והסיכויים שזה יקרה בראש העין לא פחות סבירים מאשר הסיכויים בדירה שכורה בשכונה שהיא בעצם שכונת מצוקה כזאת שאני גר בה כרגע.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

התקנה הכי צנועה שיכולה להייות, אין מה לעשות זה הפיתרון היחידי.

למרות שבשדרוג שאני בונה עכשיו אני עושה קצת ההפך, -מוסיף בניות לוופרים למטה. ובניות לטוויטרים בקורה.

 

נראה לי שאין מנוס מלבטח את המערכת....

פורסם

התקנה מוצנעת עושה הרבה מהעבודה אבל עם תיהיה צנוע בעצמך ולא תגיד לכול אחד יש לי בבגאז מערכת של 20 אלף זה יעזור יותר

האזעקה אצלי היא סטנדרטית של יונדאי למי שמכיר רק שאצלי היא מחוברת לצפצפה ויש לה עוד שופר בקיצור הרבה רעש

מה גם שהאוטו חונה מתחת לחלון ויש זוית יפה מאוד על הפרונט

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

תליתי את הראש של הגנב הקודם מעל המגברים..

כדי שהבא בתור לא יעז!

אבל אני מנתניה.

:twisted:

 

 

 

 

פשוט להצניע ולא לשמוע בוולויום גבוה על יד ריכוז אוכלוסיה.

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1


×
×
  • תוכן חדש...