Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6607 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש הרבה פתרונות שאפילו יראו יפה עם עושים עם מסגר טוב כמו כלוב למגבר שנתמך בצד שני של הקיר או מה שהמגבר תפוס עליו בכל מיני שיטות... הפחד היחידי זה גנב שירצה להתנקם בציוד ואז לא עשינו כלום בזה...

מגברים לדעתי הכי טוב לדעתי להסוות מתחת למושבים האחוריים אבל לדאוג לקירור נורמלי... וHU יש פטנט שצריך לפרק חצי דשבורד כדי לעשות איזה מוט הברגה או בורג ארוך שיוברג לHU ומשם למקום כל שהוא שלא ישתחרר ע"י משיכות למיניהם... ועוד הרבה רעיונות... רמקולים וסאבים זה ציוד שלדעתי אי אפשר למגן מפני נזק...

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הזעקה

בבית: מתחת לחלון של החדר\סלון ואקדח אוויר מטורף:lol: אבל אני גר באזור ממש שקט...לא הייתה לנו אפילו פריצה אחת לאוטו ב6-7 שנים האחרנות

אצל החברה: חניה פרטית סגורה מתחת לבית שלה+כלב שהוא התראה נוספת:lol:

בעבודה: או שאני רואה אותו כל הזמן או שהוא עומד מתחת למצלמה אבטחה שמצלמת הכל8)

Honda CiViC 91 DX (04-11)

Ford Focus hatchback 02(11-14)

KIA Cee'd SW 11 (14-today )

פורסם
יש הרבה פתרונות שאפילו יראו יפה עם עושים עם מסגר טוב כמו כלוב למגבר שנתמך בצד שני של הקיר או מה שהמגבר תפוס עליו בכל מיני שיטות... הפחד היחידי זה גנב שירצה להתנקם בציוד ואז לא עשינו כלום בזה...

מגברים לדעתי הכי טוב לדעתי להסוות מתחת למושבים האחוריים אבל לדאוג לקירור נורמלי... וHU יש פטנט שצריך לפרק חצי דשבורד כדי לעשות איזה מוט הברגה או בורג ארוך שיוברג לHU ומשם למקום כל שהוא שלא ישתחרר ע"י משיכות למיניהם... ועוד הרבה רעיונות... רמקולים וסאבים זה ציוד שלדעתי אי אפשר למגן מפני נזק...

 

מי שעושה את זה דביל! כי שהגנב רוצה הוא מפרק את כל הדשבורד באכזריות! רדיו דיסק זה הדבק שגונבים הכי הרבה! יותר מרדיו דיסקים וסאבים. עם כמות הרדיו דיסקים הגנובים שהציעו לי היתי מכניס אנשים לכמה שנים בכלא, אבל מי יתעסק איתם? אבל אחרי הכל, שמציעים לך אלפיין 9855 ב300 שקל, אתה מתגרה להסכים.!

 

עומר.

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

הציעו לך 9855 ב300שקל? שמע כואב להגיד אבל פשוט גדול!:wink:

 

האמתי לי יש ביטוח לכלל האבזרים ברכב בסכום של 500 שקלים ואני דיי ראש שקט בנוסף יש לי ביפר של רב בריח למרות שאני לא מאמין גדול אבל תמיד נימצא בכוננות טרור אם משהו יקרה אפילו תירגלי מצבי חירום של קפיצה מהמיטה וירידה למטה זמן תגובה ופריקה על הרכב:lol:.

פורסם

1. אזעקת ביפר של גארד.



2. אני רואה את הרכבב מהחלון.

3. סט של סכיני הטלה ליד החלון למקרה חירום.:shock:

4. פירוק תמידי של הפאנל מהרכב.

 

תומר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

אני מחזק את כל מה שרשמו עד עכשיו.

אבל אני מאמין שעם רוצים לגנוב אז הגנבו.

עם גנב שמע,ראה,יודע שיש לך מערכת רצינית ברכב, אז הוא יבוא עם הכלים המתאימים כדי לפרק לך את המערכת, ולעשות נזק רציני לרכב.

זה מה שקרה אצל חבר שלי ברכב. הגנבים הגיע עם מפתח ברגים מיוחד כדי לפרק לו את שני המגברים מתחת למושבים.

זה אומר שהם ידעו מה הייה לו ברכב והם ידעו שזה מתחת למושבים.

קיצור, מפה אני מגיע לזה שפשוט צריך להצניע את המערכת, כמו שעופר אמר.

אני אישית כבר 500 מטר לפני שאני חונה אני מנמיך את המערכת.

ובמקומות מאוד מפוקפקים, אני אפילו מוציא את הפאנל לפני שאני חונה.

עם אני יוצא עם החברה שלי, אני דואג שהיא תיקח את הפאנל בתיק שלה, היא לא מגישה את זה, והגנבים יכולים לשבור את הראש.:lol:

אני לא מאחל לאף אחד שיגיע למצב הזה, זה מצב לא נעים בכלל.:brickwall:

פורסם

אני תמיד מוציא את הפאנל.

 

הקטע הכי מצחיק זה שהיתה לי פיאסטה בזמנו שנת 89, רכב צ'וקומוקו גם ככה, היתה בו מערכת שהיתה שווה כמעט את כל הרכב.

 

הרכב חנה מתחת לחלון של החדר שלי ופעמיים הרימו לי את הטסות, אין מה לעשות, תוך חצי דקה הם כבר לא היו שם.

 

עכשיו, כשהמשכורת שלך היא 3700 נטו לחודש סה"כ כולל השעות הנוספות ומישהו מרים לך טסות שעולות 120 שקל - זה כואב!

 

זה לפחות היה המצב בזמנו.

 

אני חושב לקנות לי דוג דה בורדו :lol: זה לא כלב, זה אריה!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...