Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6607 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום הנכבדים!

ברשותכם למען כולם, אשאל איך בחרתם למגן את המערכת ה"כבדה" ברכב בין אם כספית ובין אם פיזית?

הכוונה היא על אביזרים מיוחדים, טכניקה, או סתם ביטוח

תודה על תשומת הלב!

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא חושב שיש כאן מישהו שהוא ברמה לעזור לגנבים. גנב מגיע למצב שכשהוא כברגונב הוא ברמת-על ושהוא כבר מכיר הכל.

 

הוא נועד להחכים את כולם כולל אותי שזה עתה קנה סט לא רע בכלל.

 

אז אם אפשר רצינות תודה!:wink:

פורסם

את אחד הסטאפים שלי ביטחתי. עד שהצלחתי לעשות את הפרוצדורה זה היה בזבוז כסף משווע. סכום גבוה מאוד בפוליסה והשתתפות עצמית אסטרונומית במקרה של גניבה. מזל שלא קרה כלום.

 

את המגברים הנוכחיים בחרתי להתקין תחת המושבים בגלל קירור טוב יותר, כבלים קצרים יותר (מתח, רמקולים, RCA) וגם מהסיבה ששם הם יותר בטוחים במקרה פריצה.

כשרכשתי את הוופרים הזמנתי איתם את הגרילים הפשוטים של המורל פולס, בגלל שהגרילים של ההייבריד והאילייט צועקים משהו.

בנוסף העדפתי לעשות לוופרים בדלתות בנייה פשוטה שתראה מקורית ולא תסגיר שאולי מתחבא שם רמקול איכותי.

בשביל הפינאלה מותקנת ברכב אזעקת גארד 635 שממנה אני ממש לא מרוצה, אבל זה כבר נושא לשרשור אחר.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

התקנה נסתרת שלא מושכת את העין.

 

פעם היה לי אזעקת ביפר, כל כך הרבה התראות שווא שהחלטתי לא להתקין אותה ברכב העכשיו

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

להדביק מדבקות של גנסיס ומורל על האוטו ולעשות את הבנייה הכי משוגעת שיכולה להיות.

 

לא להתפרע עם הגרילים ולא להדביק כל מיני מדבקות של חברות איכותיות שמושכות את העין, להתקין את הטויטר במקום שלא יראו אותו, ולא לעשות יותר מידי רעש שאתה ליד הבית.

המערכת למכירה בקישור למטה:

http://www.carsforum.co.il

/vb/showthread.php?p=1810490#post1810490

פורסם

האוטו בחנייה אצלי בבית. אני גר בשכונה כל כך שקטה שאפילו החתולים הולכים בשקט כדי לא להעיר אף אחד

 

ניתן להשיק שאתה לא יוצא עם האוט מהשכונה ?

 

 

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אז ככה,

ביטוח על המערכת

פוינטר (ביטוח מחייב) עם התראה לטלפון הנייד

הרכב חונה מאחורי שער

ולקינוח, לברדורית חמודה שלא אוהבת גנבים.

 

חוץ מזה, יש לי בבית אזעקת ביפר שהיתה מותקנת ברכב הקודם ועבדה מצוין (עד 200 מטר +-)

אמרו לי שיש בעיה להתקין אותה ביחד עם האזעקה של פוינטר, אני הולך לבדוק את זה השבוע.

 

ההתקנה נעשתה באופן מאד צנוע, הפודים נראים כמעט מקוריים, חלק מהמגברים גלויים וחלקם מוסתרים.

מותקן בנוסף למערכת רדיו-טייפ פשוט ולפעמים אני שם בו אפילו קסטה ישנה להטעיית גנבים - פעם אחת זה כבר עבד!

חלונות כהים מאחורה ובצדדים (ג'יפון) בכדי שלא יראו את הקופסא של הסאב.

אל תאמינו לאוזן שלכם כ"כ מהר, לסאונד איכותי צריך ללמוד להקשיב...

מחשב לרכב, פוקל אוטופיה + סאב פוקל 33K כפול ועוד

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=152828

פורסם

יש את הביפר....בזמנים של עכשיו גם זה לא עוזר...

אבל חנייה פרטית בשכונה שאתה יכול להשאיר את האוטו מותנע והמערכת דולקת ואף אחד לא יקח..(אל תתכננו)..:-)

פורסם

אז ככה, לפי מה שאני מבין הרוב פה דברו על הסוואת מגברים ואזעקות.

 

הדעה שלי בנושא האזעקות היא שעד שכבר תגיע לאותו אם בכלל לא תראה שם כלום (לפחות לא את הסאב).

למרות שזה נותן בטחון מסויים, מסכים לגמריי.

 

לגביי הסוואת הרכיבים: הבעיה היא שעוד לא עלה בדעתי רעיון לסירבול/עיכוב הגניבה של הרכיב הפשוט ביותר - הסאב וופר, (פשוט לקרוע חוטים ולהרים:? ) מגברים זה יותר מעכב, צריך לשם כך יותר מדקה ופורץ שינסה לגנוב לך אותו ייעשה זאת אחרי מעקב יסודי ושיודע מה אתה מחזיק שם, כך אני חושב, אלא אם כן הוא סתם מחפש צרות.

אני מבין שאצל רובינו הוא הרכיב הכי יקר, עדיין...

 

אני לא אומר פה לא להכהות שמשות, אך השמשות הכהות מחשידות יותר. בוא נגיד שאני חושב לגנוב - זה דווקא יותר יסקרן למה החלון מושחר שם, בייחוד שמדובר ברכב שזה לא המפרט הטכני שלו כדוגמת היצרנית מרצדס-בנץ:lol:

 

תקנו, חזקו, הוסיפו - - = = > >


×
×
  • תוכן חדש...