Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
צר לי.

 

על מה צר לך ?

אתה צריך ליחל לרגע שאחד כזה יורד מהכביש ולא להצטער על כך.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
MORDY, אתה יכול אפילו להגן עליו?

נכון, במדינה מתוקנת יש תהליך משפטי מסודר, אבל כולנו יודעים (גם אתה) שאנשים כאלו הם אלו שאחראים לרוב התאונות והם מסכנים את כולנו וגם את עצמם (נוהגים בלי חגורה).

 

אם הוא לא מכבד את הכללים הבסיסיים ביותר כמו חגורה, למה שהוא יכבד את האור האדום או קו הפרדה לבן?

 

לדעתי אנשים שאחראים לרוב תאונות הדרכים הם אלו שלא טורחים לטפל ברכב שלהם או לבדוק לחץ אויר בצמיגים, או לא טורחים לנסוע עם צמיגים תקינים.

ברור שזו חרפה לנסוע תחת השפעת אלכוהול, אבל יש מקרים מקילים לכל דבר. אי אפשר לקבוע עונש קבוע בחוק. במקרה של החבר של פותח השרשור יכול להיות ששלילה לשנתיים זה דבר מוצדק. אבל מה אם נמצא שהסטיה מגבול השפעת האלכוהול היא קטנה מאד?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

כזה חוסר הבנה בתחום .

כל אחד ששותה בירה היום במועדון ואחרי שעה יצא לכיון הבית הוא מסוג הנהגים המסוכנים? לא

הינשופון זה מכשיר לא מדוייק כלל וכלל.

אני לא מצדיק אתה הבחור זה בטוח.

אבל קחו הכל בפרופורציה המדינה שלנו לא עומדת בתקנות של עצמה לגבי המכשיר.

 

 

שחרון

חרדון מקבוצת החרדוניה :roll:

פורסם

ועדיין, הבן אדם עבריין מועד.

אם תפסו אותו פעם אחת אז ניחא, אבל כמה פעמים צריך באמת לעבור על החוק כדי שיתפסו אותך?

קשה מאוד שיתפסו מישהו בארץ על כל דבר.

 

מתי הייתה הפעם האחרונה שעיכבו אותך לביקורת ובדקו אלכוהול?

לי זה קרה אולי 10 פעמים ב5 השנים האחרונות, ו4 מהן בחודשיים האחרונים במסגרת המבצע של הנהגים בלי רישיון.

הם אפילו לא בודקים אלכוהול.

 

אנחנו מדברים פה על אדם שנוסע בלי חגורה באופן מתמיד, וסביר להניח שהוא גם עושה מיליון דברים אחרים.

 

הוא סוטה מהנורמות החברתיות ומהחוקים הקבועים של המדינה ועל זה צריך להיענש.

 

ולא, ממש לא אכפת לי לצאת מניאק ולשפוט אותו בלי משפט כי כולנו מכירים את האנשים האלו.

אם היה תלוי בי לתת לו עונש, העובדות והאישיות שלו היו מעניינות אותי יותר.

בגלל שאני לא השופט שלו אין לי בעיה להגיד את דעתי האישית, והיא שהוא בן אדם מסוכן, סוטה, עבריין ומצפצף על כל אדם אחר בכבישים (סביר להניח שתרתי משמע).

פורסם
כזה חוסר הבנה בתחום .

כל אחד ששותה בירה היום במועדון ואחרי שעה יצא לכיון הבית הוא מסוג הנהגים המסוכנים? לא

הינשופון זה מכשיר לא מדוייק כלל וכלל.

אני לא מצדיק אתה הבחור זה בטוח.

אבל קחו הכל בפרופורציה המדינה שלנו לא עומדת בתקנות של עצמה לגבי המכשיר.

 

 

שחרון

 

אתה זה שמחליט על החוקים במדינה ?

קיים חוק , כאזרח שומר חוק תפקידך למלא אחר החוק, ולא לקבוע האם הוא מתאים לך או לא.

גם לי לא בא לשלם 44% מס הכנסה אז מה ?

 

כל עוד החוק לא שונה , מדובר על עבירה חמורה על החוק, הבחור צריך להענש ובחומרה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

מנסיון של אחרים אני יכול לומר לך שהשופט באילת - יקואל ארז, ממש מחמיר עם עניין האלכוהול.

היו מקרים אפילו שהוא לא הסכים לקבל עסקת טיעון בעניין הזה ובחר לתת את העונש שהוא חושב שמגיע לאותו לאדם.

 

אם אכפת לו מהרשיון חייב עורך דין, יש באילת את גדי שזר שהוא אחלה.

×
×
  • תוכן חדש...