Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6610 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעביר הילוכים בנהיגה מישורית 20...40...60...80... קמ"ש

כאשר אני מעביר כך הילוכים המנוע קצת מתאמץ ומפיק צליל קצת אמום אבל אחרי 2 שניות זה עובר.

 

האם זה לא בריא קצת להחניק את המנוע דיזל שלי כך?

סובארו - B3 בנזין 2008 1.5L

פורסם

אנחנו אמורים לנחש שמדובר ב-C3?

 

אם זה טורבו דיזל, אפשר גם לא למשוך הילוכים בזכות מומנט טוב על טורים נמוכים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
אנחנו אמורים לנחש שמדובר ב-C3?

 

אם זה טורבו דיזל, אפשר גם לא למשוך הילוכים בזכות מומנו טוב על טורים נמוכים.

 

כן, סיטרואן - C3 טורבו דיזל 2004 1.5L

היום קניתי. ;)

 

תודה.

סובארו - B3 בנזין 2008 1.5L

פורסם

כמו שalfa164TS אמר, אין צורך להגיע לטורים גבוהים, לטורבו דיזל יש מומנט גבוה בטורים נמוכים.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

מנצל"ש.

ברכב שלי, בעליות, עלי להגיע לסל"ד של כ - 4K כדי להשיג מהירות סבירה.

האם זה גורם נזק לרכב, או שזהו סל"ד סביר לדיזל? (לא טורבו)

פורסם

מה זה משנה, הרי בכל מקרה אי אפשר לעמוד בקצב התנועה בסל"ד נמוך יותר.

 

גם אני עם קנגו נאלץ למשוך הילוך שלישי ל 80 בעליות מסויימות, כי בריביעי הרכב נתקע על 65-70.

 

נו, אז מה, אז יש קצת יותר בלאי, אבל זה הרכב, ואם אתה לא רוצה להיזדנב אחרי משאיות, סל"ד גבוה זה הדרך היחידה.

 

 

פורסם

בעיקרון אתה יכול למשוך כל הילוך עד תיקרת הסל"ד שלו - לאחר מכן המכונית פשוט "תיתקע" באותה מהירות וחוץ מרעש לא תרוויח כלום.

בחלק גדול ממנועי הדיזל ישנה נפילת כוח די רצינית לאחר שהמנוע גומר את מכסת הסל"דים שלו,תביא זאת בחשבון.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אם אתה מרגיש שהרכב נחנק בעברת הילוך מהירה אז כנראה שאתה צריך למשוך יותר. משוך את ההילוך כך שבעברת ההילוך המנוע יהיה בעל ממונט מספיק גבוהה יחסית למהירות הנסיעה.

 

שי

פורסם

בוקר בוקר

המלצה כללית למשוך קצת מעל לסל"ד בו מופיע המומנט המכסימלי

כדי שאחרי החלפת הילוך ישאר על המומנט המכסימלי פחות או יותר

למי שלא בטוח המספר השני ליד ההספק בנתוני יצרן יח' מידה N\M או KG\M

למי שאין להריץ חיפוש בגוגל יצרן ודגם באנגלית ולהוסיף TECHNICAL DATA

או בקישור הזה

http://www.globalcar.com

דרך אגב נהיגה על המומנט תפתיע אותכם לטובה בתצרוכת הדלק

הקסנטיה עולה עליות ברביעי על 4000 סל"ד בערך צריכה ממוצעת 11.5 קמ/ליטר

שאו ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

פורסם
בוקר בוקר

המלצה כללית למשוך קצת מעל לסל"ד בו מופיע המומנט המכסימלי

כדי שאחרי החלפת הילוך ישאר על המומנט המכסימלי פחות או יותר

למי שלא בטוח המספר השני ליד ההספק בנתוני יצרן יח' מידה N\M או KG\M

למי שאין להריץ חיפוש בגוגל יצרן ודגם באנגלית ולהוסיף TECHNICAL DATA

או בקישור הזה

http://www.globalcar.com

דרך אגב נהיגה על המומנט תפתיע אותכם לטובה בתצרוכת הדלק

הקסנטיה עולה עליות ברביעי על 4000 סל"ד בערך צריכה ממוצעת 11.5 קמ/ליטר

שאו ברכה

 

נתוני יצרן לרכב שלי זה 9.5 מומנט/קג"מ.

אז באיזה סל"ד אני צריך להעביר הילוך?

סובארו - B3 בנזין 2008 1.5L

פורסם

ערב רב

נתוני מנוע מתחלקים לשניים

הספק ב HP או KW ועל יד זה הסלד בו מתקבל ההספק המירבי

מומנט ביח' מדידה שהוזכרו מקודם ועל יד זה הסלד בו מתקבל המומנט המירבי

נראה שאלה הנתונים

Code:DV4TDType:4-S

SOHC

2 valves per cylinderBore x stroke:73.70 mm. × 82.00 mm.Bore / stroke ratio:0.89Displacement:1399 cc85.37 cu inFuel system:Common rail direct diesel inj.Aspiration:Turbo D.Intercooler:NMax. output:67.9 PS (67 bph) (49.9 kW) @ 4000 rpmMax. torque:150 Nm (110.6 lbft) (15.2 kgm) @ 1750 rpm

לפי הנתונים האלה

משיכה ל2500 - 3000 סלד צריכה להספיק כדי לקבל סחיבה טובה בעליות

בהנחה שמנוע תקין טורבו תקין וכו'

שא ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

פורסם

איזה עליות? מה הטמפ' החיצונית? מהו המטען או מספר האנשים שברכב?

אי אפשר להתייחס לסל"ד מסויים ואין נוסחה מדוייקת ויש להרגיש את המנוע והגיר בכל מצב נתון וכמובן התנסויות קודמות. לעיתים עדיף להשאר על סל"ד גבוה ובהילוך נמוך ובמהירות נמוכה ממה שרוצים מאשר לעלות הילוך ולגלות כי כוח המנוע יורד ומהירות הרכב יורדת.

פורסם

לא יודע מה איתכם יצא לי לנסוע היום לצפון, את רוב העליות עליתי עם הקאיה ב1500 סל"ד והשיוט היה על אזור ה800 (וכן, אני בטוח שהשעון סל"ד תקין)

כשכן נתתי קיק ,אז המנוע סתם הרעיש חזק ועשה ערפל מאחורה ,אז סתם חבל כשאפשר בלי.(למרות שמרגישים שלמנוע יותר קל בטורים גבוהים ,אבל לאוזן זה קשה!)

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

×
×
  • תוכן חדש...