Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6620 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים שלי אתמול עשו תאונה, טוטאלוס במקום. נתקעו ברמזור ואז בקיר ישר לגמרי על בערך 110 (ברמזור) ואז אני מניח שאחריו זה ירד לאזור ה80-90.

בכל מקרה, לא נפתחו כריות אוויר. האוטו בן בערך חצי שנה אם לא פחות.

נס גדול שהם יצאו מזה בלי שריטה.

זה נראה למישהו הגיוני שפגיעה ישרה בקיר במהירויות כאלה לא תפתח כריות אוויר?

TFSI Power

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

להיכנס בקיר/רמזור ב-30 קמ"ש יביא בך זפטה איומה, שתגרום לך לכאבים כל היום,

כמדובר ב-110, האוטו אמור להתפרק.

----

פורסם

בכל מקרה, לא נפתחו כריות אוויר. האוטו בן בערך חצי שנה אם לא פחות.

נס גדול שהם יצאו מזה בלי שריטה.

זה נראה למישהו הגיוני שפגיעה ישרה בקיר במהירויות כאלה לא תפתח כריות אוויר?

ישנם מספר מצבים אשר כריות האויר הקדמיות לא אמורות להפתח. ישנם זווית, מהירויות ושלל מצבים אותם תיכנן הייצרן אשר יגרמו לכרית האויר להפתח או לא. אגב, החברים שלך היו חגורים? ישנם מכוניות שכריות האויר לא יפתחו במידה והנהג והנוסע לא חגורים.

 

בלי קשר, עפ"י ההנחות של הסיטואציה אותם הבאת, אני חושב שהם צריכם ללכת להודות לאלוהי המאזדה שבמהירות גבוהה מאוד (90 קמ"ש לדבריך) מבלי פתיחת כרית האויר-יצאו שני החברים שלך ללא שריטה. תחשוב על זה שוב, המאזדה די עמדה בכבוד במשימה המורכבת אותה העמידו חבריך בפני המאזדה.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

לא, אף אחד לא אמר עילה לתביעה.

 

אם הם הסתובבו והחלק האחורי של הרכב נפגע, אין סיבה שהכריות ייפתחו. יכול להיות שהרכב פעל בדיוק כמו שצריך ויכול להיות שלא. אין לנו מידע בשביל להחליט, ועד אז, כל מה שנגיד יכול להיראות כהשמצה שלא מבוססת על עובדות.

פורסם

שום עילה לתביעה,הכריות אוויר לא היו חייבות להיפתח,כניראה שלא ניפגעו כך שהיה צורך בפתיחת הכריות.

אני מכיר מיקרה שאוטו ניכנס ברכב שנסע מקדימה,במהירות די גבוהה,הרכב התהפך ושום כרית אוויר לא ניפתחה,ועדין הבנאדם יצא עם כמה שריטות וזהו.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
לא, אף אחד לא אמר עילה לתביעה.

 

אם הם הסתובבו והחלק האחורי של הרכב נפגע, אין סיבה שהכריות ייפתחו. יכול להיות שהרכב פעל בדיוק כמו שצריך ויכול להיות שלא. אין לנו מידע בשביל להחליט, ועד אז, כל מה שנגיד יכול להיראות כהשמצה שלא מבוססת על עובדות.

ניראה לך שהם נסעו על 110 קמ"ש אחורה? הרכב ניכנס ברמזור ב-110 ואחר כך עף לקיר ובכל וריאציה שתירצה הכריות אמורות להיפתח וגם אם הם ניכנסו בחלק האחורי של הרכב זה אומר שהכריות לא אמורות להיפתח הרי למרות חגורת הבטיחות הגוף הולך קדימה ואחורה.

:fadein:
פורסם

אם הם יצאו מזה בלי שריטה אז מהירות הפגיעה הייתה מאוד נמוכה וכריות האוויר כנראה באמת לא היו צריכות להפתח.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

חברה מה ניסגר איתכם? הרכב ניכנס ב110 ברמזור ובקיר,הרכב טוטאל לוס!!! אם במצב כזה הכריות לא ניפתחות אז באיזה מצב הן ניפתחות?

פורסם

בפגיעה עם חזית\פינת הרכב בקיר\עמוד:)

 

קרה לי מקרה דומה בעבר, קיר + עמוד , ששום כרית ברכב לא נפתחה, וזה היה קצת יותר מהר מהם:)

 

הרכב טוטאלוסט ואני בלי מצמוץ.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אני לא מבין את הפואנטה שלך , אם היה כשל בכריות אויר איך זה קשור לעובדה שמדובר בדגם של מאזדה?

GOT סחוג?

פורסם
ניראה לך שהם נסעו על 110 קמ"ש אחורה? הרכב ניכנס ברמזור ב-110 ואחר כך עף לקיר ובכל וריאציה שתירצה הכריות אמורות להיפתח וגם אם הם ניכנסו בחלק האחורי של הרכב זה אומר שהכריות לא אמורות להיפתח הרי למרות חגורת הבטיחות הגוף הולך קדימה ואחורה.

 

יש משהו שקוראים לו "החלקה", שהוא יכול לגרום לרכב להסתובב כמו סביבון והפגיעה הייתה יכולה להיות בחלק האחורי.

 

 

אני לא מבין את הפואנטה שלך , אם היה כשל בכריות אויר איך זה קשור לעובדה שמדובר בדגם של מאזדה?

נכון, יש משהו כמו 2-3 חברות חיצוניות שעושות את הכריות לכל החברות.


×
×
  • תוכן חדש...