Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6621 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מבין את מהות השרשור.

 

החברים שלך יצאו מתאונה ב110 קמ"ש בלי שריטה, ואתה עוד ברוב חוצפתך טוען שהרכב הוא סיכון?!

הם צריכים להודות כל יום לרכב שהציל את החיים שלהם.

 

ודווקא להפך, יכול להיות שאם הכריות אוויר כן היו נפתחות, הם היו נפצעים!

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חברים שלי אתמול עשו תאונה, טוטאלוס במקום. נתקעו ברמזור ואז בקיר ישר לגמרי על בערך 110 (ברמזור) ואז אני מניח שאחריו זה ירד לאזור ה80-90.

 

לדעתי, על הארוע הזה מגיע לרכב לקבל ב- EURONCAP את כוכב הבטיחות השישי (שאיננו קיים) - לא פחות.

פורסם

אתם כנראה לא מבין מה זה תאונה חזיתי ב110 קמ"ש מול קיר.

קחו לכם סרטון ריסוק של EURONCAP, תראו איך הם מכניסים רכב בקיר ב60 קמ"ש, עכשיו תכפילו את הנזק.

אם הם יצאו בלי שריטה - בטוח שיש מישהו שהם חייבים להודות לו, אני הייתי שולח מכתב תודה למאזדה שהצילה את חיי המפגרים.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

שלקייס, דורקי - צודקים בהחלט.

אני מנחש שהארוע אולי התחיל ב - 110 קמ"ש, אבל אחרי איבוד השליטה הראשוני / הפגיעה ברמזור הנהג עמד על הבלמים והפגיעה בקיר היתה במהירות נמוכה הרבה יותר.

106GTI - Deus ex machina

פורסם

אין סיכויי שרכב היה נכנס בקיר על 110 קמ"ש והיושבים בו היו יוצאים שלמים ובריאים ללא כריות האויר!

110 קמ"ש?

על 50 קמ"ש אפשר בקלות לגרום נזק רציני לצוואר ולעמוד השדרה רק מהכוח המופעל עליך בזמן תאונה.

 

ואם הכריות אויר היו צריכות להפתח ולא נפתחו, מזל טוב, יש לך עילה לתביעה רצינית.

GS300.

פורסם

ואם הכריות אויר היו צריכות להפתח ולא נפתחו, ועדיין החברים שלך יצאו ללא פגע, אז כנראה שמאזדה ליסינג יותר בטוחה ממגאן עם 8 כריות אוויר.

12345

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

האשמה נופלת קודם כל על הנהגים, מי נוהג במהירות של 110 סמ"ק.

 

בנוסף יש לברר את הבעיה והתופעה עם היצרן של הרכב.

פורסם

הקיצר אין שום סיכוי שמישהו היה שורד בתאונה ב 110 קמ"ש.

 

בהנחה שמישהו היה יוצא בלי שריטה ( לא הגיוני ) , האיברים הפנימיים לא יכולים לעמוד באנרגיה של התאונה.

 

 

 

 

נ.ב - היה פעם פרק של פיפט גיר על ריסוק של שני רכבים ב 100 קמ"ש , ואמרו בדיוק את זה.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם

הם צריכים להניח תפילין כל חייהם בשביל להודות לקב"ה על כך שהם ניצלו ויצאו ללא פגע! רק שמירה של הקב"ה יכולה למנוע מהם מוות במקרה כזה! ונכון, יש שיחלקו עלי, אך זו האמת!

פורסם
אתם כנראה לא מבין מה זה תאונה חזיתי ב110 קמ"ש מול קיר.

קחו לכם סרטון ריסוק של EURONCAP, תראו איך הם מכניסים רכב בקיר ב60 קמ"ש, עכשיו תכפילו את הנזק.

אם הם יצאו בלי שריטה - בטוח שיש מישהו שהם חייבים להודות לו, אני הייתי שולח מכתב תודה למאזדה שהצילה את חיי המפגרים.

 

זה לא הכפלה, זה בריבוע.

 

אבל זה רק מחזק את הטענה שלך.

מה זה משנה אם נפתחו כריות או לא? הם יצאו בריאים ושלמים, זה אומר שהרכב עמד במשימה בכבוד.

 

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם
זה לא הכפלה, זה בריבוע.

אבל זה רק מחזק את הטענה שלך.

מה זה משנה אם נפתחו כריות או לא? הם יצאו בריאים ושלמים, זה אומר שהרכב עמד במשימה בכבוד.

יאיר.

 

מסכים, לכן השאלה היא כמובן מה המשימה. לא יכול להיות שמדובר על 110 חזית ברמזור או בקיר. גם לא 90.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

ראשית הייתי נזהר בהצהרה על 110, מאחר והארוע המדובר קרה בגבעתיים, כצנלסון פינת ערבי נחל, מקום שאם נוסעעים במהירות הנ"ל לא רק שמדובר בלמעלה מפי 2 מהמהירות המותרת, כנראה שאתה די אידיוט. ראיתי את הרכב בתוך הקיר, אזורי הקריסה הקדמיים קרסו כמו שצריך, אמנם היתה מכה בשילדה אבל עיקום הרכב לא עבר את הגלגלים הקדמיים, והערכה שלי שהמפגש עם הקיר לא היה במהירות רבה מידי, ואם זה אכן היה במהירות המדוברת, אני מאחל לחבר שלך שלילה ומאסר לכל ימיו.

אצא לי השוקה / להקת "ברוז"


×
×
  • תוכן חדש...