Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6620 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
110 קמ"ש בתוך קיר? חבר שלך לא היה יוצא עם שריטה בלבד, מה שהיה נשאר מחבר שלך זה אולי שפריץ דם על הקיר.

 

:wink:

 

לכל ה"דוקטורים" כניסה במהירות של 110 בקיר לאו דווקא הייתה הורגת את הבן אדם , יש אנשים ששרדו הרבה יותר מזה (תאונות חזיתיות , היתרסקויות מטוסים , תאונות אופנוע ועוד).

אני לא בא להצדיק נסיעה במהירויות כאלה אבל הגזמתם , אני מאמין שאכן המהירות במצב הזה לא הייתה 80-90 בקיר ובטח שלא 110 ברמזור אבל אין ספק שאם שגם אם המהירות הייתה כזאת לא תמיד יש צורך בפתיחת הכריות .

אין עילה לשום תביעה !

יצאתי עמבה

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ד"א לאחר התאונה כשהמשטרות הוזעקו ובדיוק הגיעו למקום אני עברתי עם הרכב ולאנשים לא היה אפילו כאב ראש הרכב היה נטוי מעלה בזווית של 70 מעלות ותגיד תודה שככה יצאתם כי רכב אחר ממזמן הבטוניאדה הייתה חותכת לו מלמטה את השאסי לתא-נוסעים.

הם פשוט איבדו שליטה עקב מהירות גבוהה וטיפסו על בטוניאדה ועוד שהיו באוויר נחתו עליה,אז מאזדה 3 ממש לא סיכון.

mazda 3 sedan 2.0 150bhp

 

פורסם

אופן פעולה כריות האויר באמת מסיבכת ולא חד משמעית. ראיתי מקרה כאשר למגאן II נפתח וילון צדדי רק משפשוף של הכנף!

 

לאומת זאת היה לנו עובד בחברה שנהג על הרכב שבתמונה ולא נפחה הכרית:

 

39079222.jpg

 

39079231.jpg

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

BURZUM

 

נראה לי שאני זוכר את הרכב הזה מאתר HNN.

 

הוא עמד בשוליים ומשאית נכנסה בו נכון?

 

מה עם העובד? הוא שרד את זה?

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

נראה לי שאני זוכר את הרכב הזה מאתר HNN.

 

הוא עמד בשוליים ומשאית נכנסה בו נכון?

 

מה עם העובד? הוא שרד את זה?

 

כן, זה ידיד שלי. המשאית מעכה אותו בכביש מס' 1. בעזרת ה' הוא יצא ללא סריטה. כמובן שמתיחות שרירים וכד', אך ללא טראומות.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

נו, טיפוס על בטונאדה זה ממש לא כניסה בקיר. אם הפרונט של המכונית לא נפגע בצורה שהפעילה את חיישן כריות האוויר (כמו שנאמר כאן קודם - מעבר לנקודת ריתום המתלה) והמכונית בעצם איבדה הרבה מאנרגיית התנועה בטיפוס על הבטון (ולא בעצירה מיידית בתוך הקיר) אז בפירוש יש מצב שהכריות לא היו צריכות להפתח - ועובדה שהחבר'ה יצאו בשלום.

 

דבר דומה יש עם הטנדרון שבתמונות למעלה - הפגיעה הייתה מאחור ולכן אין סיבה לפתיחת הכרית (היא לא הייתה עוזרת ממילא בפגיעה מאחור, ככל הנראה). אני רואה שגם הפרונט נפגע (כנראה ממכונית שהייתה מלפניו) אבל לא ברמה שמצריכה פתיחת כריות. ואני חושב שהוא שרד את זה לא בעזרת ה' אלא בעזרת הרבה מזל ותכנון נכון של המושב בפורד קונקט...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

חברים נהגים יקרים

 

אסור,אסור,אסור לעמוד בשוליים מאוד מסוכן.

 

שימו לב מה קרה.

 

תמיד אני רואה נהגים עוצרים בשוליים לדבר בטלפון,לעבור על ניירת,לתת לילד הקטן להשתין...את הדברים האלו תשמרו לתחנת הדלק הקרובה.אנחנו מדינה קטנה.

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם
חברים נהגים יקרים

 

אסור,אסור,אסור לעמוד בשוליים מאוד מסוכן.

 

רועי א, צודק ב-100% אך גם אסור לסטות עם משאית 15 טון מהנתיב הימני אל השוליים ולאסוף איתך רכב שעומד שם. יכולות להיות סיבות מגוונות לעצירה בשוליים. אני לא מדבר על עצירה כדי לדבר בפלאפון, אלא עצירת חירום. אתה לא יודע את הסיבה בגללה הרכב הספציפי עמד בשוליים, כך שאל תתן את המקרה בתור דוגמה.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

רכב נהדר

נהג כישלון

ואם בכלל הייתה בעיה בכריות, יכול לנבוע מטיפולים לא נכונים

לך תדע למה זה קרה

ואם זה לא ברור

הסיכון פה הוא הנהג המפגר הזה

רנו מגאן 96' RN מנוע 1.6E =]

פורסם
רועי א, צודק ב-100% אך גם אסור לסטות עם משאית 15 טון מהנתיב הימני אל השוליים ולאסוף איתך רכב שעומד שם. יכולות להיות סיבות מגוונות לעצירה בשוליים. אני לא מדבר על עצירה כדי לדבר בפלאפון, אלא עצירת חירום. אתה לא יודע את הסיבה בגללה הרכב הספציפי עמד בשוליים, כך שאל תתן את המקרה בתור דוגמה.

ספר מעניין לשמוע.

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם
אני, כאזרח מן השורה (לפני כמעט חודשיים היה לי יומולדת 16)

 

מתוך כללי הפורום:

 

אם אין לכם רשיון (ולא בגלל שהוא נשלל), לא באמת מעניין אותנו לשמוע מה יש לכם להגיד בענייני מכוניות, אופנועים, או כל כלי רכב אחר.

תחסכו מאיתנו ואל תייעצו לאף אחד. תקראו, תשכילו, תתקנו אפילו בנושאים טכניים. זה עלול להשמע נוקשה, אך נסיון העבר מוכיח שזה דרוש.

 

(כלל מספר 4).

 

לפותח השרשור -

 

לאנשים יש נטייה להגזים בזמן תאונות. כל החלקה קטנה בכיכר על 20 קמ"ש

 

הופכת אחרי שנה ל- POWER SLIDE של מהירות תלת ספרתית...

 

אולי איבוד השליטה / התאונה התחילה על 110 קמ"ש, אבל אם הייתה מתרחשת התנגשות על קיר בצורה חזיתית על 110 קמ"ש,

 

ספק רק גם עם כריות אויר שחברייך היו יוצאים מזה בלי פגיעות קשות עד כדי מוות.

 

האיברים הפנימיים של גוף האדם לא מסוגלים לספוג האטה כזו משמעותית, והם פשוט היו מתפרקים במקום.

 

בתור אדם שהתנדב במד"א, וראה אי אילו תאונות בימי חייו, אני אחסוך ממך את הזוועה, אבל זו המציאות.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

התנגשות חזיתית בקיר ב 110 קמ"ש שקולה להתנגשות חזיתית בכביש מהיר כששני הרכבים נוסעים כל אחד 110 קמ"ש. שכח מזה שמישהו היה יוצא מזה שלם בלי קשר באיזה אוטו אתה נמצא.

 

לגבי אם היו צריכות להיפפתח הכריות או לא מה אכפת לך? אתה קנית אוטו שאמור להגן עליך בתאונה ואם יצאת ללא פגע אז הוא עשה את העבודה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
התנגשות חזיתית בקיר ב 110 קמ"ש שקולה להתנגשות חזיתית בכביש מהיר כששני הרכבים נוסעים כל אחד 110 קמ"ש. שכח מזה שמישהו היה יוצא מזה שלם בלי קשר באיזה אוטו אתה נמצא.

 

.

 

לא מדויק.

התנגשות חזיתית בקיר ב110 קמ"ש שקולה להתנגשות חזיתית של שני רכבים שנוסעים כל אחד ב55 קמ"ש לערך.

(התנגשות פלסטית, פיזיקה) חיבור פשוט של שתי המהירויות, 55+55=110

 

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם

שלום חברים!

 

לפי מיטב זכרוני משיעורי הפיזיקה בבית הספר, כאשר עצם פוגע בעצם במהירות X, אזי הוא מאבד מהמהירות שלו.

 

הנוסחא היא זו:

 

X-YrE=TS

 

X הוא המהירות "ההתחלתית", YrE זה העצם Y ומידת ההתנגדות שלו (RESISTANCE) E מציין את האנרגיה שהוא מסוגל להפיק, שאותה הוא גם מסוגל לספוג. TS זו המהירות לאחר ההתנגשות (TOTAL SPEED).

 

אז הצבה פשוטה (עם כל הנתונים, כמובן), תתן לנו את המהירות המדוייקת בה התרחשה התאונה. וז רק יכול להעיד לנו עד כמה היא היתה מסוכנת או לא.

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.


×
×
  • תוכן חדש...