Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6620 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקיצור, הגזמה של פותח האשכול ולא יותר.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

 

אז אני אציין שוב,

אם כריות האויר כן היו צריכות להפתח ולא נפתחו... זו עילה לתביעה עם סיכויים מאוד גדולים לזכות!

 

ויטלי, אתה סתם מתעקש.

 

כדי להוכיח שהכריות היו צריכות להפתח, צריך להראות שנגרם נזק כלשהו לנוסעי הרכב (מה שבמקרה הזה לא קרה).

 

יתרה מזאת, גם פתיחת הכריות עלולה לגרום לנזק לנוסעים (כוויות), לכן זה מקרה שבו הנזק מפתיחת הכריות (כוויות) עלה על התועלת (שהרי אין שום פגיעה בנוסעים).

 

לשאלתך (שבוודאי תבוא) - לא, אין לי מאזדה ואני גם לא שוקל את רכישת הרכב הזה.

פורסם
הם צריכים להניח תפילין כל חייהם בשביל להודות לקב"ה על כך שהם ניצלו ויצאו ללא פגע! רק שמירה של הקב"ה יכולה למנוע מהם מוות במקרה כזה! ונכון, יש שיחלקו עלי, אך זו האמת!

אלוהים עוזר לשיכורים, טיפשים ואמריקה (קייזר וילהלם).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

תעשה טובה אל תפרסם מידע שגוי לגבי מהירות הפגיעה.

 

יתכן שנסעתם על 110 קמ"ש אבל התאונה התרחשה במהירות 50 קמ"ש.

 

תבדוק את הדו'ח של הבוחן המשטרתי.

איזה כייף לי :)

פורסם

לא ממש הבנתי, איך בדיוק העובדה שמישהו נכנס בקיר ויצא ללא פגע מעיד על כך שהמכונית לא בטוחה? לי זה נראה כמו הוכחה לכך שהמכונית כן בטוחה. האם זה משהו שעישנתי שמפריע לי לחשוב בהיגיון? :conf:

 

עכשיו לגבי המהירות ופתיחת כריות.

מהירות ההתנגשות לא היתה 80 עד 90 , ואפילו לא קרוב לזה. במהירות כזאת החברים שלך לא היו יוצאים ללא פגע, ולא היו יוצאים בכלל. היו מוציאים אותם. במיוחד אם כריות אויר לא נפתחו.

 

כריות איור נפתחות במהירות מסויימת. אם המהירות התנגשות נמוכה מידי - הכרית נפתחת, ומתרוקנת לפני שהנהג מגיע להגה ולשימשה קידמית. אם ההתנגשות במהירות גבוה מידי - הכרית לא מספיקה להיפתח.

כרית אויר נפתחות במהירות של 360 קמ"ש (ע"פ וויקיפדיה), ופתיחה מיותרת של כרית היא סיכון משמעותי כשלעצמו.בגלל זה כריות מתוכננות לא להיפתח בהתנגשויות בעוצמה נמוכה.

 

כנראה שזה בדיוק מה שקרה,החברים שלך נסעו אולי 110, אבל לאחר בלימה , החלקה, והיתנגשות בדברים שהיו לפני הקיר (קצה המדרכה, עציצים, גדר) ההתנגשות בקיר היתה במהירות של בין 20 ל 50 קמ"ש, ובגלל זה הכריות לא נפתחו,וחברים שלך יצאו ללא פגע.

פורסם
...כרית אויר נפתחות במהירות של 360 קמ"ש (ע"פ וויקיפדיה), ופתיחה מיותרת של כרית היא סיכון משמעותי כשלעצמו...

 

תעשה לי טובה, למה אתה בכלל הולך לפי וויקיפדיה? ח*א אנציקלופדיה. כל חמור יכול לכתוב שם...

פורסם

110 קמ"ש בתוך קיר? חבר שלך לא היה יוצא עם שריטה בלבד, מה שהיה נשאר מחבר שלך זה אולי שפריץ דם על הקיר.

 

אז אני אציין שוב,

אם כריות האויר כן היו צריכות להפתח ולא נפתחו... זו עילה לתביעה עם סיכויים מאוד גדולים לזכות!

ויטאלי ידידי, אני מאוד אוהב את התגובות שלך בד"כ ומסכים עם רובן, אבל הפעם אתה טועה ובגדול.

לא בגלל שאולי כן יש סיבה לתביעה או שלא, אלא בגלל הסיבה הפשוטה שלא אתה, לא אני ואפילו לא פותח השרשור לדעתי, יודעים מה בידיוק הלך שם, מה הייתה זווית הפגיעה, האם היו חגורים וכ"ו.

למען האמת לפי הדברים שנאמרו כאן, כריות האוויר אשר היו נפתחות היו גורמות לפגיעה חמורה הרבה יותר ממה שהם שנגרמה, לכן טוב מאוד שלא נפתחו.

 

מעבר לזה, על מה הם יתבעו?

שהם טיפשים שנסעו ב-110 קמ"ש בתוך העיר ושהרכב שנסעו בו הציל את חייהם? :wink:

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם
גם אני חושב שזהו אדרנלין. הוא גורם לאלחוש המקום הפגוע, ואז לאט לאט כשהוא "מתנדף" מהאיזור הפגוע, האיזור מתחיל להתעורר, ואז לכאוב. בעצם אדרנלין פועל על מע' העצבים.

 

זה דומה לאפקט ההרדמה אצל רופא שיניים.

 

אדרנלין הוא לא חומר מרדים, להיפך. אדרנלין מיועד להגביר סיכויי הישרדות במצבים של סכנת חיים. לצורך זה, הוא מחליש את קולטני הכאב, אבל יש לו גם השפעות רבות אחרות (לדוגמה- הגברה משמעותית של סיבולת וכוח). אני לא מסתמך על מקור מדעי, אבל על ההגברה של כוח שמעתי הרבה סיפורים. שתי דוגמאות שעכשיו עולות לי בראש: אמא שהצליחה להרים טרנזיט לאחר שבנה נלכד מתחתיה, ועוד סיפור, שסיפרה מורה כלשהי על אבא שלה, שבזמן מלחמת השחרור הוא ראה שערבים מתקרבים לביתו, והזיז ארון ספרים כדי לחסום את הדלת. לאחר שהסכנה חלפה, הוא לא הצליח להזיז את הארון עד שהוציא את כל הספרים שהיו בתוכו (כלומר- הוא הצליח להפעיל כוח גדול הרבה יותר בעת סכנה).

 

1הרכב בטיחותי מאד (יחסית כמובן) למיטב נסיוני, בעל 4 כוכבי בטיחות בהתנגשות חזיתית.

 

המאזדה 3 לא קיבלה חמישה כוכבים, רק מכיוון שהירך של הנוסע במבחן הריסוק נפגעה בצורה חמורה יחסית (MARGINAL, שזה 3 מתוך 5. בכל השאר קיבלה 1 או 2, כאשר 1 הכי טוב). מבחינת נקודות, יש לה מספיק לחמישה כוכבים, ככה שמתקבל על הדעת שבתנאים ששונים מאלה של מבחן הריסוק היא תהיה בטוחה כמו מכונית עם חמישה כוכבים. רק כדי להבהיר, אני לא טוען שה-3 היא מכונית של חמישה כוכבים, אלא שבתנאים מסוימים היא תתנהג כמו אחת.

"ai motoare capul doare"

פורסם

נכון, אדרנלין הוא לא מרדים, אך הוא מאלחש. לכן אנחנו לא מרגישים את הכאב כשהרופא קודח לנו בחיפושיו אחר חורים או אחר קריוס ובקטוס.

פורסם

שיצלמו את המד מהירות ויעלו לפה את התמונה, סביר להניח שהמחוג "קפא" בדיוק במהירות בה ארעה ההתנגשות.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

אתה באמת מעלה פה נקודה מעניינת - בחור מהעבודה שלי עשה תאונה, מישהו עבר באדום וריסק לו את האוטו - כריות האוויר נותרו דוממות.

[תאונה אחרת של עמית אחר בעבודה, אותן נסיבות בדיוק, 6 כריות אוויר במגאן נפתחו]

 

 

חומר למחשבה

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
אתה באמת מעלה פה נקודה מעניינת - בחור מהעבודה שלי עשה תאונה, מישהו עבר באדום וריסק לו את האוטו - כריות האוויר נותרו דוממות.

 

רון, השאלה היא מה היה מצבו של הבחור אחרי התאונה, אם בלי פגיעות אז סביר להניח שהכריות פעלו כהלכה, אם הוא נפגע אז זה סיפור אחר.

פורסם

צריך להשוות את המצב הקיים לכל הרכבים האלה שעברו תאונה דומה, ולראות אם זה דפוס שחוזר על עצמו, והאם יותר אנשים נפגעו מאשר שלא נפגעו. אם ישנו דפוס דומה של פגיעה והיא חמורה, שהיתה עלולה להסתיים במוות, הרי ישנה עילה לתביעה ייצוגית. אם לאו - הרי שכריות האויר פעלו כשורה, ואין שום עילה לתביעה או כל הליך משפטי אחר.


×
×
  • תוכן חדש...