Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גיר אוטומטי, תאוצה, ועוד שאלות---->


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8243 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אז מה עושה כפתור הSPORT באופל אסטרה?

 

בגדול, רעש...

 

ינון.

 

אתה טועה.

הוא מדביק את הגב למושב ונותן לך לחוש את הכוח התמפרץ של הרכב...

לפרטים נוספים : שמעון כהן, פורום רכב - תפוז. :lol::lol:

 

וברצינות, מצב הספורט של האסטרה הוא אחד הטובים שנתקלתי בהם עד היום.

בגיר של הדיזל 82 כ"ס הוא נותן תחושה "ידנית" ומאוד מוצלחת.

:-)

פורסם

כול הכבוד!!!!!!! :shock::shock::shock::shock:

אתם יודעים את הנשק הסודי(הכפתור האדום שכתוב אליו S) :evil:

וגם כתוב נפץ זכוכית בשעת מישטרעעעעעעעעעעע...... 8)8)

 

 

 

ההילוך הספורט באמת מושך טוב עד להילוך ה3 ואז זה מעבד תאוצה :?:roll:

אבל לא נוראה אני עדיין מרוצה!!!!!! :twisted::twisted::twisted:

פורסם

אם כבר מדברים על גיר אוטומת .. ברכב שברשותי סופר לנסר 93 יש 3 כפתורים אחד ניקרא הילוך יתר (הוא נימצא על ידית הילוכים) כפתור P או E (כוח או שומרני) ויש עוד כפתור מתחת לדוושה של הגז שה' יודע מה הוא קשור בכלל ...

בקיצור מה שאני אומר שאני לוחץ על הכפתור P ועושה את הילוך יתר האוטו ממש מטוס ..

ואני מרוצה ממנה ... 8)

הרבה יותר מאשר לרכב השני שברשותי סוברו DL82 הלוכים :?

המשך יום נעים!

פורסם
אם כבר מדברים על גיר אוטומת .. ברכב שברשותי סופר לנסר 93 יש 3 כפתורים אחד ניקרא הילוך יתר (הוא נימצא על ידית הילוכים) כפתור P או E (כוח או שומרני) ויש עוד כפתור מתחת לדוושה של הגז שה' יודע מה הוא קשור בכלל ...

בקיצור מה שאני אומר שאני לוחץ על הכפתור P ועושה את הילוך יתר האוטו ממש מטוס ..

ואני מרוצה ממנה ... 8)

הרבה יותר מאשר לרכב השני שברשותי סוברו DL82 הלוכים :?

 

בוא נראה.

 

כפתור E ו P

 

E - ECONOMY הגיר יעבוד בצורה הכי חסכונית מבחינת צריכת דלק (כלומר ב סופר לאנסר 1 ל 6 :wink: )

 

P- POWER הגיר ימשוך את ההילוכים , וקיק דאון יהיה זמין יותר.

 

עד כמה שידוע לי, הכתפור, או הגולה שנמצאת מתחת לדוושת הגז זה מין חיישן הנותן םקודה להוריד הילוך (במקרה שאפשר) - תקנו אותי אם אני טועה.

פורסם

בקיצור במקום לזרגג לילד בשכל תגידו לו מה לשים!

תשים פילטר אוויר פתוח-intek

תשים אגזוז לחץ -remus

וציפ לניהול מנוע!

 

כל זה יתן לך תוספת של 20 כוח בערך או יותר!

 

 

כל הסיפור צריך לעלות בערך3500 שקל הכי הרבה!

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם
בקיצור במקום לזרגג לילד בשכל תגידו לו מה לשים!

תשים פילטר אוויר פתוח-intek

תשים אגזוז לחץ -remus

וציפ לניהול מנוע!

 

כל זה יתן לך תוספת של 20 כוח בערך או יותר!

 

 

כל הסיפור צריך לעלות בערך3500 שקל הכי הרבה!

 

ומי בדיוק מזיין את השכל :?::roll:

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
בקיצור במקום לזרגג לילד בשכל תגידו לו מה לשים!

תשים פילטר אוויר פתוח-intek

תשים אגזוז לחץ -remus

וציפ לניהול מנוע!

 

כל זה יתן לך תוספת של 20 כוח בערך או יותר!

 

 

כל הסיפור צריך לעלות בערך3500 שקל הכי הרבה!

 

ומי בדיוק מזיין את השכל :?::roll:

 

הבחור שכח משהו.

 

ספויילר של אימפרזה, ואורות סגולים בשפריצרים מוסיפים עוד 5 כוח

פורסם

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אתם ממש מצחיקים אותי!!!! :lol::lol::lol:

רק 20 כוח סוס ב 3500 שקל???????? :shock::shock:

וכמה דלק כול השיפורים יוכלו ?? אאההה

 

 

מתי שאני נוסע ב"הילוכי ספורט"האוטו ממש צורך דלק

פורסם
בקיצור במקום לזרגג לילד בשכל תגידו לו מה לשים!

תשים פילטר אוויר פתוח-intek

תשים אגזוז לחץ -remus

וציפ לניהול מנוע!

 

כל זה יתן לך תוספת של 20 כוח בערך או יותר!

 

 

כל הסיפור צריך לעלות בערך3500 שקל הכי הרבה!

 

מכיוון שלא דובר פה על רכבים מוגדשים, שום רכב לא מוגדש לא יעלה ב 20HP בגלל דוד, פילטר וצ'יפ. אם אין לך מושג בדברים פשוט אל תרשום.

 

ול EDDY - היית רוצה לקבל 20 כוחות סוס "רק" ב3500 שקל. אם חשובה לך צריכת דלק תנהג רגוע.

×
×
  • תוכן חדש...