Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גיר אוטומטי, תאוצה, ועוד שאלות---->


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8240 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, אני יודע שהנושא נידון כבר הרבה פעמים בפורום פה ואולי הוא כבר מאוס

 

בעיניי חלקכם אז החלטתי בתחילה לבדוק ב"חיפוש" תשובות לשאלותיי, לא מצאתי והנה

 

אני פונה אליכם. 8)

 

אז השאלה הראשונה שלי בלי הסתבכויות או תאוריות, האם העברת הגיר למצב טיפטרוניק

 

ממצב DRIVE תגרום לאוטו להאיץ מהר יותר או שכמו שאומרים לי רבים, כאשר לוחצים

 

על הדוושה עד הסוף אז גם ככה הטורים ממשיכים לעלות עד הקו האדום ככה שאין בעצם

 

בכלל הבדל בין זה לבין המצב של הטיפטרוניק.

 

שאלה שנייה היא האם אתם חושבים שלשים צ'יפ למנוע 1.6 זה דבר חכם? או שכדאי לוותר?

 

האוטו הוא באמת די איטי, AUDI A3 חדשה 1.6 שמאיצה מ-0-100 קמ"ש במהירות

 

מאכזבת של 12.9 שניות, מה אתם חושבים על זה?

 

מה אתם הייתם מוסיפים לאוטו חדש כזה?

 

חשבתי על החלפת הגלגלים לכאלו עם חישוקים גדולים יותר, אולי 17 או 18" אבל התברר

 

שזה יקר בטירוף.

 

אדם.

פורסם

לגבי הטיפטרוניק - מה שהמצב הזה נותן לך הוא פשוט שליטה בהילוכי הרכב. אומנם לא באופן מדויק כמו תיבה ידנית אבל היא עדיפה על לשים ב-D. אתה פשוט מסתמך על העברות שלך ומשיכת הילוכים לפי החלטה שלך מבלי להסתמך על זה שהתיבה תנפיק קיק דאון בעצמה (AL4 והגיר של הלאנטיס עושות את זה מצוין... NOT).

 

לגבי איטיותה של הA3 - נתוני יצרן עומדים על 11.3 שניות ל-100. שזה כנראה הנתון לידנית, ככה שנתון של 12-12.5 הוא ריאלי מבחינת נתוני יצרן. אין מה לעשות, 101 כ"ס עם תיבה אוטו' על טון מאתיים - היא תהיה עגלה.

 

אני לא הייתי מבזבז כסף על שיפור הרכב הזה, אלא קונה את ה1.8T או משהו יותר זול ויותר חזק.

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

כאן עולה דוגמא למצב בו ההורים קנו רכב מפנק (יחסית), וללא כל רצון בנתוני האצה וכח טובים.

ומן הצד השני, בנם מתעקש להפוך רכב זה למכונית מירוצי דראג מינימום. :p

המצב הזה די שכיח בארץ שלנו..

 

הרכב שלך לא נועד לחישוקי 18"/17", או לתוספות למיניהן.

אני אומר שתנסה להוציא את הטוב שברכב הזה (ויש המון ב-A3);

מהנוחות (בניגוד לכב ספורטיבי), מהאמינות (בניגוד לרכב צרפתי :lol: ), מאיכות החומרים (בניגוד לרכב יפני), ועוד ועוד..

 

תטפל ברכב כמו שצריך (טיפולים, חלפים, צמיגים, קוסמטיקה [בלי להגזים]).

 

:idea:

172

פורסם
חשבתי על החלפת הגלגלים לכאלו עם חישוקים גדולים יותר, אולי 17 או 18" אבל התברר

 

שזה יקר בטירוף.

 

אדם.

 

החלפת מידות הצמיגים רק תאיט את האוטו, לא תאיץ אותו.

פורסם
חשבתי על החלפת הגלגלים לכאלו עם חישוקים גדולים יותר, אולי 17 או 18" אבל התברר

 

שזה יקר בטירוף.

 

אדם.

 

החלפת מידות הצמיגים רק תאיט את האוטו, לא תאיץ אותו.

 

רגע, אז אולי כדאי לו לשים חישוקים במידה "12 :lol:

מה אתם אומרים, זה יעזור בפתיחות? :roll:

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
חשבתי על החלפת הגלגלים לכאלו עם חישוקים גדולים יותר, אולי 17 או 18" אבל התברר

 

שזה יקר בטירוף.

 

אדם.

 

החלפת מידות הצמיגים רק תאיט את האוטו, לא תאיץ אותו.

 

רגע, אז אולי כדאי לו לשים חישוקים במידה "12 :lol:

מה אתם אומרים, זה יעזור בפתיחות? :roll:

 

כן. אם הוא ישים אותם על מיני עם מנוע V-TEC... :lol:

פורסם
חשבתי על החלפת הגלגלים לכאלו עם חישוקים גדולים יותר, אולי 17 או 18" אבל התברר

 

שזה יקר בטירוף.

 

אדם.

 

החלפת מידות הצמיגים רק תאיט את האוטו, לא תאיץ אותו.

 

רגע, אז אולי כדאי לו לשים חישוקים במידה "12 :lol:

מה אתם אומרים, זה יעזור בפתיחות? :roll:

 

כן. אם הוא ישים אותם על מיני עם מנוע V-TEC... :lol:

 

 

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::evil::evil:

 

 

ראלימן,

:wink:

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
שלום לכולם, אני יודע שהנושא נידון כבר הרבה פעמים בפורום פה ואולי הוא כבר מאוס

 

בעיניי חלקכם אז החלטתי בתחילה לבדוק ב"חיפוש" תשובות לשאלותיי, לא מצאתי והנה

 

אני פונה אליכם. 8)

 

אז השאלה הראשונה שלי בלי הסתבכויות או תאוריות, האם העברת הגיר למצב טיפטרוניק

 

ממצב DRIVE תגרום לאוטו להאיץ מהר יותר או שכמו שאומרים לי רבים, כאשר לוחצים

 

על הדוושה עד הסוף אז גם ככה הטורים ממשיכים לעלות עד הקו האדום ככה שאין בעצם

 

בכלל הבדל בין זה לבין המצב של הטיפטרוניק.

שאלה שנייה היא האם אתם חושבים שלשים צ'יפ למנוע 1.6 זה דבר חכם? או שכדאי לוותר?

 

האוטו הוא באמת די איטי, AUDI A3 חדשה 1.6 שמאיצה מ-0-100 קמ"ש במהירות

 

מאכזבת של 12.9 שניות, מה אתם חושבים על זה?

 

מה אתם הייתם מוסיפים לאוטו חדש כזה?

 

חשבתי על החלפת הגלגלים לכאלו עם חישוקים גדולים יותר, אולי 17 או 18" אבל התברר

 

שזה יקר בטירוף.

 

אדם.

 

גם במשיכת ההילוכים הכי היסטרית באוטומט אתה יכול להגיע ל-5.5 סל"ד או 6.5 אני לא זוכר בדיוק (לפי הלנטיס האוטומטית שיש לחבר שלי) ואז זה מעביר אוטומטית לא יעזור לך כלום בעוד שבמשיכה עם טיפטרוניק אתה יכול להגיע גם ל7.5 סל"ד

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם

אז השאלה הראשונה שלי בלי הסתבכויות או תאוריות, האם העברת הגיר למצב טיפטרוניק

 

ממצב DRIVE תגרום לאוטו להאיץ מהר יותר או שכמו שאומרים לי רבים, כאשר לוחצים

 

על הדוושה עד הסוף אז גם ככה הטורים ממשיכים לעלות עד הקו האדום ככה שאין בעצם

 

בכלל הבדל בין זה לבין המצב של הטיפטרוניק.

 

היתרון היחידי בעברה לטיפטרוניק הוא האפשרות למשוך את ההילוך יותר, מעבר לזה לא אמור להיות יתרון.

 

שאלה שנייה היא האם אתם חושבים שלשים צ'יפ למנוע 1.6 זה דבר חכם? או שכדאי לוותר?

 

האוטו הוא באמת די איטי, AUDI A3 חדשה 1.6 שמאיצה מ-0-100 קמ"ש במהירות

 

מאכזבת של 12.9 שניות, מה אתם חושבים על זה?

מנוע ה1.6 ששייך לקונצרן לא יספק תוספת רצינות בהחלפת ציפ, בהחלט לא שווה את הכסף.

 

רוצה רכב מהיר, תמכור את הA3 ובאותו מחיר תקנה לאון ספורט ותקבל רכב מהיר באותו מחיר, ובטח שלא פחות טוב.(תיכף veyron יכנס להגיב :mm_tongu: )

 

מה אתם הייתם מוסיפים לאוטו חדש כזה?

 

חשבתי על החלפת הגלגלים לכאלו עם חישוקים גדולים יותר, אולי 17 או 18" אבל התברר

 

שזה יקר בטירוף.

 

הרכב גם ככה עגלה אתה עוד רוצה לעגלל אותו יותר עם גנטים גדולים יותר :?:

 

 

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
שלום לכולם, אני יודע שהנושא נידון כבר הרבה פעמים בפורום פה ואולי הוא כבר מאוס

 

בעיניי חלקכם אז החלטתי בתחילה לבדוק ב"חיפוש" תשובות לשאלותיי, לא מצאתי והנה

 

אני פונה אליכם. 8)

 

אז השאלה הראשונה שלי בלי הסתבכויות או תאוריות, האם העברת הגיר למצב טיפטרוניק

 

ממצב DRIVE תגרום לאוטו להאיץ מהר יותר או שכמו שאומרים לי רבים, כאשר לוחצים

 

על הדוושה עד הסוף אז גם ככה הטורים ממשיכים לעלות עד הקו האדום ככה שאין בעצם

 

בכלל הבדל בין זה לבין המצב של הטיפטרוניק.

שאלה שנייה היא האם אתם חושבים שלשים צ'יפ למנוע 1.6 זה דבר חכם? או שכדאי לוותר?

 

האוטו הוא באמת די איטי, AUDI A3 חדשה 1.6 שמאיצה מ-0-100 קמ"ש במהירות

 

מאכזבת של 12.9 שניות, מה אתם חושבים על זה?

 

מה אתם הייתם מוסיפים לאוטו חדש כזה?

 

חשבתי על החלפת הגלגלים לכאלו עם חישוקים גדולים יותר, אולי 17 או 18" אבל התברר

 

שזה יקר בטירוף.

 

אדם.

 

גם במשיכת ההילוכים הכי היסטרית באוטומט אתה יכול להגיע ל-5.5 סל"ד או 6.5 אני לא זוכר בדיוק (לפי הלנטיס האוטומטית שיש לחבר שלי) ואז זה מעביר אוטומטית לא יעזור לך כלום בעוד שבמשיכה עם טיפטרוניק אתה יכול להגיע גם ל7.5 סל"ד

 

אם אתה לא יודע אז אל תכתוב.

 

בגיר אוטומטי כאשר אתה נועל על הילוך מסויים אתה יכול למשוך אותו עד מנתק.

 

עד 7500 סל"ד? כן בטח! זה ממש לא קשור לגיר, אלא למגבלות המנוע. עם מנתק הוא ב 6300 אז לא תוכל לעבור את ה 6300.

 

ישנם גירים אוטומטיים עם תפעול ידני שיעבירו הילוך לפני המנתק ולא ייתנו לך למשוך עוד.

 

if you don't have anything wise to say, then don't day anything at all

פורסם

כאשר אתה בשליטה ידנית, בכל זאת ולמרות כל התחכום בתיבות האלו (ועם כל הכבוד לגרמנים), ובמיוחד כשמדובר בין טיפטרוניק שכל מה שצריך לעשות זה להזיז משהו בלי מיומנות מיוחדת, מן הסתם התוצאה תצא יותר טובה כי הנהג, בתור נהג _יודע_ בדיוק מה הוא רוצה שהאוטו יעשה, שלא כמו האוטו שרק מנסה להבין לפי התנהגות הדוושה ומתאים את ההילוכים וכו'

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

פורסם
שלום לכולם, אני יודע שהנושא נידון כבר הרבה פעמים בפורום פה ואולי הוא כבר מאוס

 

בעיניי חלקכם אז החלטתי בתחילה לבדוק ב"חיפוש" תשובות לשאלותיי, לא מצאתי והנה

 

אני פונה אליכם. 8)

 

אז השאלה הראשונה שלי בלי הסתבכויות או תאוריות, האם העברת הגיר למצב טיפטרוניק

 

ממצב DRIVE תגרום לאוטו להאיץ מהר יותר או שכמו שאומרים לי רבים, כאשר לוחצים

 

על הדוושה עד הסוף אז גם ככה הטורים ממשיכים לעלות עד הקו האדום ככה שאין בעצם

 

בכלל הבדל בין זה לבין המצב של הטיפטרוניק.

שאלה שנייה היא האם אתם חושבים שלשים צ'יפ למנוע 1.6 זה דבר חכם? או שכדאי לוותר?

 

האוטו הוא באמת די איטי, AUDI A3 חדשה 1.6 שמאיצה מ-0-100 קמ"ש במהירות

 

מאכזבת של 12.9 שניות, מה אתם חושבים על זה?

 

מה אתם הייתם מוסיפים לאוטו חדש כזה?

 

חשבתי על החלפת הגלגלים לכאלו עם חישוקים גדולים יותר, אולי 17 או 18" אבל התברר

 

שזה יקר בטירוף.

 

אדם.

 

גם במשיכת ההילוכים הכי היסטרית באוטומט אתה יכול להגיע ל-5.5 סל"ד או 6.5 אני לא זוכר בדיוק (לפי הלנטיס האוטומטית שיש לחבר שלי) ואז זה מעביר אוטומטית לא יעזור לך כלום בעוד שבמשיכה עם טיפטרוניק אתה יכול להגיע גם ל7.5 סל"ד

 

אם אתה לא יודע אז אל תכתוב.

 

בגיר אוטומטי כאשר אתה נועל על הילוך מסויים אתה יכול למשוך אותו עד מנתק.

 

עד 7500 סל"ד? כן בטח! זה ממש לא קשור לגיר, אלא למגבלות המנוע. עם מנתק הוא ב 6300 אז לא תוכל לעבור את ה 6300.

 

ישנם גירים אוטומטיים עם תפעול ידני שיעבירו הילוך לפני המנתק ולא ייתנו לך למשוך עוד.

 

if you don't have anything wise to say, then don't day anything at all

 

מה הכוונה בנועל על הילוך?

לי אין רכב אוטומטי אבל נסעתי גם על הלנטיס של חבר שלי, על הקורולה של אמא שלי ועל הספארי של אבא שלי... כולן אוטומטיות ובאף אחת מהן כאשר לחצתי על הדוושה עד הסוף זה לא הגיע למנתק.

 

אז אם יש איזה דרך לנעול על הילוך מסויים באוטומט שאני לא יודע עליה, אז מצטער טעיתי אבל אם לא אז אני חייב להגיד שמנסיוני זה אף פעם לא הגיע עד מנתק.

 

ד"א כל הנתונים שנתתי זה סתם דוגמא... ברור שזה קשור ליכולת של המנוע, יכול להיות רכב ידני שהמנתק אצלו נמצא ב5500 סל"ד בעוד אוטומט שיכול להגיע בלי שום בעיה ל6500, זה משתנה מאוטו לאוטו וזה ברור, בקשר ל7500 סל"ד אז ההונדה שלי מגיע למשהו כמו 7300 סל"ד (הערכה שלי) לפני המנתק אז זה לא כ"כ בשמיים.

 

בקיצור אם אתה יכול להסביר למה אתה מתכוון בנעילת הילוך אני אשמח להשכיל.

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם

אנסה להסביר.

 

בידית ההילוכים יש לך מספר מצבים.

 

ניקח לדגמא את הקורולה של אמא שלך

 

D - דרייב. העברה של כל 4 ההילוכים

 

כפתור O/D OFF - נעילה על ההילוך ה 3. כלומר הגיר לא יחליף להילוך ה 4

 

2- נעילה על של ההילוך השני. כלומר הרכב לא יעבור מעל הילוך 2

 

1- נעילת התיבה על ההילוך ה 1.

 

ע"י נעילת הילוך בבורר ההילוכים, אתה נותן פקודה למחשב להשאר על הילוך מסויים.

פורסם

רק תיקון קטן: כפתור O/D off הוא לא נועל הילוך שלישי.

יש תוספת לגיר שנקראת אוברדרייב. זה מעין הילוך נוסף בטור להילוכים הגבוהים, שמוריד את יחס ההעברה הסופי כדי לאפשר שיוט בסל"ד נמוך יותר.

הביטול שלו מעלה במעט את יחס ההעברה בשני ההילוכים הגבוהים. אם תשים לב, ביטול האוברדרייב גורם לשיוט בסל"ד גבוה יותר לא רק בהילוך הגבוה ביותר.

×
×
  • תוכן חדש...