Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6626 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה

יש לי מגאן שנת 96 ללא ABS כבר שנתיים+.

תודה לאל עוד לא יצא לי לבלום בלימת חירום אמיתית (אלא רק מול כלבים חתולים למינהם).

לאחרונה עשיתי מיני-קורס נהיגה מתקדמת על רכב שהוא לא שלי (לא חשוב למה).

נהגתי על טנדר (הנעה אחורית, לא שילבנו ל4X4) ללא מטען וכולל ABS, שונה מאוד מהרכב שלי.

החלטתי שאני רוצה לנסות להתחמק ממכשול הקופץ לכביש עם הרכב שלי.

לראות איך זה בלי הABS וללמוד "לעזוב ברקס מול ילד" לצורך התחמקות.

אני רוצה לעשות את זה במגרש על חול ולא במהירות גבוהה

 

מה אתם אומרים? מסוכן לעשות את זה לבד?... לא להרשות לעצמי?..

 

תודה

רנו מגאן 96' RN מנוע 1.6E =]

פורסם
כמה מתחשק לך להתהפך?

 

איזה תשובה כל כך לא מקצועית.

 

אני רוצה לראות את האומן שיצליח להפוך רכב, בדרך עפר, ועוד בבלימת חירום, לא שהוא הולך לתרגל ראלי במהירויות מטורפות למרות שגם אז קשה מאוד מאוד להפוך רכב כל עוד לא נכנסת באיזה סלע בהחלקה.

 

ולעניין

 

אין שום סיכון אם אתה עושה את זה בדרך עפר שאין בה תהומות שאתה יכול ליפול אליהם או הר שאתה יכול להיכנס בו, מקסימום הרכב יחליק, חובבי הגה רבים יוצאים הרבה פעמים לדרכי עפר על מנת לתרגל שליטה על מגבלות הרכב.

 

דבר שני והמומלץ יותר הוא ללכת לקורס נהיגה מתקדמת בו ממש מלמדים אותך כיצד להתחמק ממכשולים ולבצע בלימת חירום.

פורסם
איזה תשובה כל כך לא מקצועית.

 

אני רוצה לראות את האומן שיצליח להפוך רכב, בדרך עפר, ועוד בבלימת חירום, לא שהוא הולך לתרגל ראלי במהירויות מטורפות למרות שגם אז קשה מאוד מאוד להפוך רכב כל עוד לא נכנסת באיזה סלע בהחלקה.

 

ולעניין

 

אין שום סיכון אם אתה עושה את זה בדרך עפר שאין בה תהומות שאתה יכול ליפול אליהם או הר שאתה יכול להיכנס בו, מקסימום הרכב יחליק, חובבי הגה רבים יוצאים הרבה פעמים לדרכי עפר על מנת לתרגל שליטה על מגבלות הרכב.

 

דבר שני והמומלץ יותר הוא ללכת לקורס נהיגה מתקדמת בו ממש מלמדים אותך כיצד להתחמק ממכשולים ולבצע בלימת חירום.

כמו שציינתי בהודעה הראשית,

הייתי בקורס הזה, פשוט לא עם הרכב האישי שלי.

רנו מגאן 96' RN מנוע 1.6E =]

פורסם

אני עשיתי קורס נהיגה מתקדמת עם רכב ללא ABS,

לבלום בלימת חרום נכונה נקראת "בלימה דגרסיבית" ולא פימפומי בלימה למינהם שהרבה מאוד חושבים

שזה נכון לעשות.

כמו שציינתי "בלימה דגרסיבית" היא דורשת הרבה הרבה תרגולים בשביל להגיע לרמה המקסימלית של בלימת חרום

מועילה.

וזה לא מסוכן לתרגל בלימות חרום במגרש פתוח עם חול, כל עוד זה לא בכביש.

פורסם
אני עשיתי קורס נהיגה מתקדמת עם רכב ללא ABS,

לבלום בלימת חרום נכונה נקראת "בלימה דגרסיבית" ולא פימפומי בלימה למינהם שהרבה מאוד חושבים

שזה נכון לעשות.

כמו שציינתי "בלימה דגרסיבית" היא דורשת הרבה הרבה תרגולים בשביל להגיע לרמה המקסימלית של בלימת חרום

מועילה.

וזה לא מסוכן לתרגל בלימות חרום במגרש פתוח עם חול, כל עוד זה לא בכביש.

 

אפשר גם בחניות ריקות ורחוקות מאדם.

אבל זה בעייתי בגלל אנשים שמלשינים, שלא יודעים להבחין בין לימוד לבין השתוללות.

 

בכל אופן, אני הייתי ממליץ לך לחפש כבישים פנימיים קטנים, שריקים במשך רוב היום (אצלנו במושב יש כזה, מידי פעם אני מתאמן שם.).

 

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

×
×
  • תוכן חדש...