Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8240 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עכשיו באוטודיפו מוכרים דגם חדש של יוקוהאמה Yokohama DB ב 500 ש"ח לזוג.

מה שמוזר בצמיג, זה גודל החריצים שלו. הם מאוד מאוד קטנים וממש שונים מכל צמיג אחר.

חיפשתי באתר שלהם ואין שם דגם כזה (יש דגם AVS DB) אבל הוא שונה לגמרי.

מישהו אולי מכיר את הצמיגים האלה ?

אם החריצים שלהם כל כך קטנים,אז איך אתם אומרים שזהו צמיג טוב..?

 

ממתי גודל החריצים מעיד על משהו ?

 

איציק

פשוט צמיגים שראיתי ושהם מחברות טובות שאתם ממלצים אלהן יש להם חריצים די גדולים,וסוללית הצמיג מסודרת בצורה כזאת שזה נותן תחושה של צמיג טוב :roll:

פורסם

היתי באופיס דיפו באשדוד,המבצע אכן כן קיים אך בהתחלה הם לא יודעו שהמידה שלי נכנסת למבצע ויש צמיג מהדגם הזה במידה שלי,הצמיג תאמת לא נראה אגרסיבי אפילו לעומת KUMHO שהיה במדפים ליד,ולבסוף שווה ללכת עלהם או לא? בהתחשם שאני צריך 4 צמגים במחיר הזה סביב ה 1000 ש"ח לרביעה ?

פורסם
היתי באופיס דיפו באשדוד,המבצע אכן כן קיים אך בהתחלה הם לא יודעו שהמידה שלי נכנסת למבצע ויש צמיג מהדגם הזה במידה שלי,הצמיג תאמת לא נראה אגרסיבי אפילו לעומת KUMHO שהיה במדפים ליד,ולבסוף שווה ללכת עלהם או לא? בהתחשם שאני צריך 4 צמגים במחיר הזה סביב ה 1000 ש"ח לרביעה ?

 

בתור התחלה אני מקווה שהייתה באוטו דיפו :wink:

 

מה המידה?

 

המבצע הוא על כל היוקהמה.

 

לדעתי תנסה לדבר עם סניף אחר שלהם שנמצא בסביבה שלך, תתקשר חבל לנסוע רק בשביל לברר את זה.

 

גיא.

פורסם
היתי באופיס דיפו באשדוד,המבצע אכן כן קיים אך בהתחלה הם לא יודעו שהמידה שלי נכנסת למבצע ויש צמיג מהדגם הזה במידה שלי,הצמיג תאמת לא נראה אגרסיבי אפילו לעומת KUMHO שהיה במדפים ליד,ולבסוף שווה ללכת עלהם או לא? בהתחשם שאני צריך 4 צמגים במחיר הזה סביב ה 1000 ש"ח לרביעה ?

 

בתור התחלה אני מקווה שהייתה באוטו דיפו :wink:

 

מה המידה?

 

המבצע הוא על כל היוקהמה.

 

לדעתי תנסה לדבר עם סניף אחר שלהם שנמצא בסביבה שלך, תתקשר חבל לנסוע רק בשביל לברר את זה.

 

גיא.

אתה מקווה נכון :D

המידה היא 185\60\14

המבצע על דגם ה R 400 או משהו 400 אותו דגם שדיברו עליו פה.

המבצע תקף בכל הסניפים שלהם,פשוט היתי בסביבה וקפצתי לבדוק אם יש גם באותו סניף ולראות את הצמיג..

פורסם

החורף והגמשים כבר מאחורי החלון-אז ללכת על הצמיגים האלה או שלחפש אפשרויות אחרות(אני לא חושב שיש הרבה ב 1000 ש"ח) :?:

יש באוטו דיפו צמיגים של KUMHO שנראים אגריסיבים יותר,אולי שווה ללכת עלהם??

פורסם
תעזרו מה לעשות?

:?::?::x

 

לך על המבצע באוטו דיפו (V500).

 

1000 ש"ח לרבעית צמיגים מחברה ידועה וטובה זו עסקה מצויינת.

 

אל תשכח לבדוק תאריך על דופן הצמיג. מבדיקה שערכתי באוטודיפו חולון הV500 חדשים.

 

בכל אופן , חפש סימול לפי הדוגמא הבאה :

 

"3003" = שבוע 30 בשנת 03'.

 

כל תאריך עם סיומת 03' יספק.

פורסם

האמת קשה לענות על איזה חריצים מדובר ?

על עומק החריץ ? חריץ רוחבי ? היקפי ?

בכל מקרה חריץ קטן מאפשר יותר חומר שזה מביא לבלאי קטן יותר.

יתכן שחומר הצמיג הוא לא מי יודע מה לכן צריך יותר חומר עובד.

אחיזת הצמיג בכביש יבש היא הטובה ביותר עם כמה שפחות חריצים,

אבל זה לא טוב כאשר יש גשם כי אז הצמיג מרחף על המים ומחליק.

לכן יש חריצים שמנקזים את המים.

בנוסף יש חריצים קטנים מאוד בין כל חריץ היקפי שתפקידם לשאוב את

המים בקטעים שאין חריץ ולשחררם בהמשך תנועת הגלגל בכח

הצנטרפוגלי.

טוב שיעור על צמיגים.

לא יודע אם זה מעניין משהוא.

פורסם
לרכב נוסעים אליאנס עולה טיפה יותר וטוב משמעותית!

למשאיות-KUMHO טוב מאליאנס

:evil:

שמתה לב איזה משאית יש לי :shock::?::?:

ממש סאמי טריילר.... :twisted:

פורסם

כל הצמיגים המיובאים לארץ עונים לתקן הנדרש וכולם בטוחים כאשר מדובר בנהיגה רגילה . אם מחפשים משהו לקריעת כבישים ומנועים הרי שיש צמיגים שהיצרן מבטיח עמידה במהירויות של 200 פלוס. מי שבסך הכל רוצה להגיע מ-א ל-ב יכול להיות רגוע גם עם הצמיגים הזולים.

הסכנה היחידה עם צמיגים היא שימוש ממושך לאורך שנים, וסדקים בדפנות וסוליות שחוקות.

...... אז שלא יעבדו עליכם.................

×
×
  • תוכן חדש...