Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6628 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בתהליך רכישת רכב מסוג יונדאי גטס 2006 הצורה החדשה!!!אוטומטית .

1.האם יש הבדל במנוע\גיר בין הצורה הישנה לחדשה?

2.מהי צריכת הדלק הממוצעת?

3.חוות דעת כללית על הרכב.

לידיעה-הרכב ירכש ישר מחברת הליסינג ב-35% פחות מהמחירוןבגלל ק"מ גבוה 102000ק"מ!!!

בתודה מראש אלי:lol::lol::lol:!!!!!!!!!!!!!!!!!

אלי תיבי

פורסם

בעבר היה לי רכב כזה

הבעיה היחידה שלו הייתה צריכת דלק גדולה מאוד

מה שגרם לי בהמשך למכור את האוטו במהירות בשל הוצאות דלק גדולות

 

לדעתי האוטו הוא אוטו סבבה נוח וטוב

הבעיה הייתה רק בצריכת הדלק

 

הדגם שהיה ברשותי היה דגם ישן משנת 2003 עם מנוע קטן יחסית שזלל דלק בכמויות שאי אפשר לתאר

 

הבעיה של צריכת הדלק תמיד הייתה ידועה ברכב הזה

לכן גם השוק של הרכב נפגע קשות

עליך לברר על הדגמים החדשים כי אני יודע שהיצרן דאג לטפל בבעיה של צריכת הדלק.

פורסם

א. לפני 2006 נמכרה הגטס עם מנוע 1.3 ליטר שמפיק 82 כ"ס, ובצורה החדשה הגטס נמכרת עם מנוע 1.4 המפיק 97 כ"ס.

 

ב. אחרי 2003 נעשה תיקון במחשב הרכב ומאז תוקנה הבעיה של צריכת הדלק הגבוהה.

 

סה"כ רכב טוב.

פורסם

בדגם החדש אפשר להגיע ללא בעייה לצריכת דלק משולבת של 1 ל 12, כמובן אם נוהגים כמו בני אדם, ולא עם דוושת גז בריצפה בכל זינוק.

 

הבדל נוסף בין הצורה הישנה לחדשה - בחדשה אין יותר שעון חום מנוע.

 

הרכב זריז, אבל כיסאות לא נוחים בנסיעות ארוכות, קופצני קצת, ובגירסת GLF אין אפילו דברים אלמנטריים, שקיימים בכל המכוניות עוד משנות ה 80.

 

אני מדבר על הפעלה אוטומטית של המגבים, כשמפעילים שפריצרים, על מראה במגן שמש של הנוסע, על חלון חשמלי שיודע גם לעלות אוטומטית, על מנגנון בטיחות שלא מאפשר להעביר לDRIVE ללא לחיצה על הבלם, על כיוון עוצמת תאורה בלוח שעונים, ודברים בסיסיים דומים.

 

על כרית אוויר לנוסע ו ABS אין בכלל מה לדבר.

 

אבל ב 35% מתחת למחירון אולי זה משתלם.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...