Jump to content

אליתיבי

  • הודעות

    28
  • כאן מאז:

הנקודות של אליתיבי

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. אני נוסע בכל בוקר 06:45 מנתניה לצ.גלילות (25 ק"מ) וחוזר לקראת 18:00 . מדובר בדרך מהירה ותנועה די זורמת .אפשר להגיד מהירות ממוצעת של 90 קמ"ש .בבוקר פנוי יותר מבערב והדרך היא מישורית .מזגן קבוע ואני בד"כ לבד ברכב !
  2. אני לא כל כך מאמין שנתון הצריכה ישתפר משמעותית אבל בוא נחכה ונראה מה תהיה הצריכה אחרי 10.000 ק"מ !!!
  3. אני "קונה" צריכה של 1/15 !!! צבע הרכב הוא אפור כהה מטאלי ! אוריד תמונות בהמשך !
  4. הייתה לי מאזדה 3 2011 וצריכת הדלק הייתה יותר בכיוון של 1/8-1/9 באותן נסיעות ! גם בדרך לאילת על 90 היא לא תעשה 1/13 !!! כל המאזדות עד לסקאיאקטיב "צמאות" !!!
  5. לאחר 4000 ק"מ ושלושה חודשים הגעתי לכמה מסקנות בנוגע לרכישת הריו שלי. ראשית,הריו נקנתה בדצמבר 2012 במחיר מבצע של 76,600 ועלתה לכביש ב-15/1/13. באופן כללי אני מאוד מרוצה מהרכישה.חיפשתי רכב חסכוני עם מרחב פנימי גדול,אמין ובעל מסגרת אחריות גדולה בתקציב של עד-80.000ש"ח.לאחר בחינת האופציות לפני הרכישה הרשימה הצטמצמה לחמישה רכבים: 1.סקודה פאביה 1.4 ידנית. 2.קאיה ריו 1.2 ידנית. 3.סוזוקי ספלאש 1.2 ידנית. 4.יונדאי I20 1.2 ידנית. 5.סיאט איביזה 1.4 ידנית. לבסוף,הריו ניצחה מכמה סיבות: 1.מסגרת אחריות של 7 שנים. 2.אבזור עשיר(דגש על בטיחות). 3.מרחב פנימי(כולל תא מטען). 4.מראה חדשני ביחס לדגמים המתחרים. לריו 1.2 הידנית יש רק חיסרון אחד:אם רק היו מוסיפים לה עוד הילוך בתיבה הידנית(כמו ב1.4) היא הייתה מושלמת ! בנסיעה בדרך מהירה כאשר עוברים את ה-90 קמ"ש מתחילים לשמוע את המנוע.שלא נדבר על מעל 110 ששם זה כבר מציק. בנסיעה במהירות של 100קמ"ש מד הסל"ד עומד על 2.750 וזה המון למנוע 1.2. הכי חשוב : צריכת הדלק הממוצעת שנבדקה היא 1/13.מדובר בנסיעה שברובה בין עירונית ללא "לחיצות" מיותרות. לסיכום:קיה ריו 1.2 הידנית המוצעת למחירה ב-76600 היא הסופרמיני הכי משתלמת למשפחה הצעירה(זוג+2 ילדים) כל עוד מדובר בנסיעות עירוניות ובין עירוניות.מי שאמור לנסוע בדרך מהירה ולמרחקים שיתאמץ ויקנה את הריו-1.4 הידנית בעלת תא מטען גדול ותיבה בעלת 6 מהירויות.
  6. תיעדוף: B3 הכי שווה אבל לא בקטגוריה מאזדה 2 מלכת המיני סוייפט סגנית מלכת המיני
  7. שברולט אוואו 2004-2005(מחירון מתחיל ב-30000) אין רכב אחר במודל הזה במחירים האלה!!! A.B.S כריות אוויר הכל חשמלי ויש מלא בשוק. הבעיה:רכב משעמם,שוק חלש מאוד,דייהו לשעבר. אבל שווה לחשוב על זה!!!
  8. יד 2 {ליסינג לשעבר}156.000ק"מ שמורה ומטופלת. מחירון 66.000 מחיר נדרש 50.000:lol: הרכב לאחר טיפול גדול בחברה+צמיגים+מצבר. בקיצור להניע ולנסוע. לתמונות כנסו לאתר יד 2!!! 057-3692756 אלי
  9. למכירה-דיהטסו אפלאוז 92 יד 2 115.000 ק"מ גיר רגיל!!!!! צבע אפור מטאלי שמורה ומטופלת. מחיר-8800 [מחירון] נרכשה לפני כ-4 חודשים ונמכרת עקב קבלת רכב מהעבודה. אזור השרון!!! 057-3692756
  10. אני בתהליך רכישת רכב מסוג יונדאי גטס 2006 הצורה החדשה!!!אוטומטית . 1.האם יש הבדל במנוע\גיר בין הצורה הישנה לחדשה? 2.מהי צריכת הדלק הממוצעת? 3.חוות דעת כללית על הרכב. לידיעה-הרכב ירכש ישר מחברת הליסינג ב-35% פחות מהמחירוןבגלל ק"מ גבוה 102000ק"מ!!! בתודה מראש אלי:lol:!!!!!!!!!!!!!!!!!
  11. טטרה 6*6 . ריאו 6*6 .פרייטליינר גורר תומך. אביר . סופה. ...
  12. מצאתי סיויק קופה 96 אוטומטית יד 1 113.000ק"מ בצבע כחול מטאלי שמורה ומטופלת מאדם מבוגר. עד כאן נשמע מצויין! הבעיה היא שבעל ההונדה דורש 20% מעל למחירון!!!(מחירון 33.900)41.000 שאלתי היא האם לאור הנתונים הקיימים הרכב שווה את המחיר הנדרש? אשמח לדעת על שוק הרכב הספציפי. בתודה מראש...
  13. 911 פורש
  14. למכירה רדיו דיסק קנווד מדגם kdc133 חדש בקרטון!!!500ש"ח סופי.0505749660 מאיזור המרכז.
  15. ברשותי לאנטיס 2002 2000סמ"ק.לפני יומיים התחילה בעיה בתיבת ההילוכים (בהחלפה לשלישי נכנס לניוטרל)הייתי במכון לגירים ולאחר בדיקה של כמה חיישנים וחיבור למחשב נאמר לי שיש צורך בשיפוץ גיר(סה"כ 70.000ק"מ)ועלות התיקון היא 5.500+מע"מ!!!!!!!!!!!.כמה שאלות למביני התופעה:למה כל כך מהר הולך גיר? 2.יש מצב לערב את החברה בקטע של אחריות יצרן(בס"כ עברה חצי שנה מהאחריות)והרכב טופל רק במוסכים מורשים!!!.3.האם כדאי לקחת גיר מפירוק(ללא אחריות)3.500 לא כולל עבודה? 4.האם מישהו מכיר את הבחור "ספי כהונוביץ"מצומת סגולה בפ"ת(המכונאי גירים) אודה על כל התייחסות מהירה מצדכם אלי.
×
×
  • תוכן חדש...