Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6652 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

לפני חצי שנה, רכשתי מתוך חוסר הבנה את הסט הבא ( בסובארו אימפרזה GX2.0 שנת 2003):

רדיודיסק: Kenwood KDC-W7037 CD Player

רמקולים קדמיים: Polk Audio DB6501

מגבר: Mac AUdio z4200

סאב: משהו ישן שקיבלתי מדוד שלי במתנה - ליטינג אודיו לדעתי

קבל: 1.6 FARAD של LEGACY

 

בשורה תחתונה - שומעים רע. חסר חום בסאונד, הסאב רק מרעיד ולא עושה את העבודה והרמקולים "מדויקים" מדי

ולא נותנים לי "אווירה" בסאונד. בקיצור יותר מדי טרבל פחות מדי באס.

 

לפני שהכול הולך לפח, עכשיו שאני קצת יותר קורא באינטרנט, דבר ראשון החלפתי את הסאב ל GTO1260BR של JBL. הסאב צריך להגיע בעוד שבוע.

 

מה אתם אומרים? מה צריך לעשות כדי ל"חמם" את הצליל ולשדרג את המערכת?

 

אני חשבתי על איזה זוג 6X9 מאחורה אולי JBL ומגבר MONO שיחזיק את הסאב, גם הוא של JBL. התקציב למגבר ולרמקולים בערך 1500-2000 שקל כשהשאיפה לפחות מאחר וההתקנה יקרה (אין חורים מובנים וצריך לעשות חצי בניה וכל מני "טריקים" של מתקינים כדי להכניס את הרמקולים).

 

תודה למגיבים!

פורסם

הייתי משאיר את המגבר, שם את הסאב של הJBL משאיר את הקבל (למרות שאין בו שימוש) וגם את הרדיו דיסק .

בתקציב שנשאר מחליף קומפוננט קידמי בסביבות ה 1500 ש"ח + אחוריים 500 ש"ח ואז בהמשך מוסיף מונו נחמד .

יש הרבה כאלה שיחשבו אחרת , אבל אני חושב איך ישר לשפר אתאיכות הסאונד ולא להתחיל לעבוד מקצועי אם אין רצון בכך (ותקן אותי אם אני טועה) .

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

הקנווד ידוע בתמונה קרה כך גם הפולק והZ4200

 

לדעתי אתה צריך עזרה בכיוונים וזה יעזור המון,

 

במידה ולא סט קידמי עם אופי עגול כגון מוראל ודומיו בהחלט יעשה את העבודה

פורסם

תוודא שהJBL בא בתיבה אטומה בלבד - בפתוחה הוא די מורח

אח"כ תכוון את המערכת מאפס,ההבדל בין מערכת מכווונת ללא הוא שמיים וארץ גם עם רכיבים טובים

תריץ חיפוש על כיוון\כיול מערכת

 

 

בהצלחה

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

×
×
  • תוכן חדש...