Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6647 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לפני טיפול שנתי, ועברתי על החשבוניות הקודמות כדי לראות איזה טיפול אני אמור לעשות - גדול.

שמתי לב שבטיפול קודם חייבו אותי על 4.5 ל' שמן.

מעיון בחוברת הרכב (3.3) מצאתי שקיבולת השמן ברכב שלי (סוג מנוע AZM), כולל מסנן שמן היא 3.8 ל'.

 

איזה מהמספרים לעיל נכונים/סבירים? יכול להיות שהקיבולת שמופיעה בנהלי העבודה במוסך שונה ממה שמופיע בספר הרכב?

 

תודה.

oil_passat.jpg

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הכמות הנכונה היא: 3.5L

 

מרק, ומה עם מה שרשום בספר הרכב? יש מצב שעם תכולת הפילטר זה 3.8?

 

נראה לי שאני פונה לשרות הלקוחות ב"תלונה ייצוגית" :wink:

פורסם

אני לא פוסל את האפשרות שחלה טעות אבל, תייתכן גם האפשרות הבאה.

 

כמות השמן הכוללת באגן השמן+מסנן שמן הינה בערך 3.5 ליטר כאשר גובה השמן נמצא בין סימן MIN ל-MAX על פני מדיד השמן כך שאם המכונאי הוסיף שמן עד לסימן MAX אזי כבר יש לך 4 ליטר במנוע.

 

מנסיוני רב השנים עם רכבים ומוסכים אני בטוח שכמות השמן במנוע היא מעל סימן ה-MAX ואז קיבלנו כמעט 4.5 ליטר שמן מנוע.

 

רד לאוטו ותבדוק את כמות השמן כאשר הרכב חונה במישור ולאחר מנוחה של 10 דקות לפחות וחזור לדווח...

איזה כייף לי :)

פורסם

רד לאוטו ותבדוק את כמות השמן כאשר הרכב חונה במישור ולאחר מנוחה של 10 דקות לפחות וחזור לדווח...

 

מטעמי זהירות אני מקפיד לבדוק את גובה השמן בזמן שאני מוציא את הרכב מטיפול. בפעם הקודם בוודאות המדיד לא הראה מעל ה-MAX.

4 ל' זה אולי מתקבל על הדעת, אבל 4.5 זה כבר שיטת מצליח שלא תצליח יותר, לא אצלי לפחות.

פורסם

מוסך זה לא בית מרקחת שמוהלים תרופות עם מים מזוקקים במשורה, ייתכן שמילאו לך ליטר שמן או 0.7 ליטר יותר. אין לך שום קייס במקרה הזה.

 

אני אישית לא ניתקלתי ולו פעם אחת בחיי שגובה השמן היה במדוייק על סימן MAX לאחר שיצאתי מהמוסך.

 

ייתכן מאוד שנפלה טעות בכמות השמן הרשומה אצלי או אצלך מכיוון שמעת לעת הייצרן מעדכן ומתקן טעויות.

איזה כייף לי :)

פורסם

הכנסתי הבוקר את הרכב לטיפול.

הודעתי למנהל המוסך שאני מעוניין לבדוק את כמות השמן שנכנסת ברכב.

הפועל הביא מיכל של 4 ל' שמן Mobil סינטטי והתחיל למלא. לקראת סוף המיכל הוא עצר, המתין כ-5 דקות ומדד. המד הראה בין ה-min ל-max בחלק העליון. הוא הוסיף את מה שנשאר במיכל, הניע ויצא לנסיעת מבחן.

רבע שעה אחר דימום המנוע בדקנו שמן, והמד הראה על ה-max.

מסקנה: אין סיבה לחייב על יותר מ-4 ליטר.

פורסם

1. ראשית כול אני צדקתי בהנחת הייסוד שלי מהתחלה

2. כול הכבוד על הבדיקה

3. האם קיבלת החזר כספי עבור 0.5 ליטר ?

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...