Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6637 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקציב לסאב וקומפוננט הוא 2050 ש''ח

 

אני מעדיף קומפוננטים חזקים אך גם מדוייקים. צריך רק לקדימה. והדוטק אוביישן של מורל זה טויטר MT11 או MT 22?

 

וסאב מדוייק אך לא פחות חזק.אני אישית חשבתי ללכת על JBL 15''

 

והסאב ללא תיבה.רק אלמנטים.

 

תודה,חג שמח. יניב

BMW Z4 2008 ידנית!:twisted:

 

מאפס למאה בחמש שניות

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אז איזה סאב כדי?

 

וקומפוננט? אז עם איזה בא הדוטק MKI ? (איזה טויטר? MT 21 או 11?)

 

וכדי לקנות פלוס ולקנות טויטר MT11?? או אפילו 22? ואני יחבר את הטויטרים של פלוס לרדיו דיסק וישים מאחורה.גם ככה בקושי ישבו שם.ולי זה לא יציק כמו שה MTפלוס ישבו מקדימה?

 

תודה

BMW Z4 2008 ידנית!:twisted:

 

מאפס למאה בחמש שניות

פורסם
לא תשיג לא זה ולא זה עם סאבים של JBL מסדרות ה GTO .

 

 

קשקוש.עדיף שתשמע במקום סתם לקבוע דברים ללא שום ביסוס.

לי יש JBL מסדרת GTO,ומבחינת SPL,הוא לא פחות חזק מCVR12(ושמעתי את שניהם,לפני שקניתי את הJBL כשבדקתי את כל סוגי המוזיקה).נכון שיש יותר מדוייקים,אבל גם דיוק לא חסר להם.

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

פורסם

חסר ועוד איך דיוק..סאבים עמומים שעובדים כמו קרש בידיוק כמו CVR שלדעתי סאב זוועה.

אם הוא מחפש גם עוצמה וגם דיוק לדעתי כמו שאמרתי בפרטי זה IDQ ואתה יכול לישאול עוד אנשים והם יגידו לך את אותו הדבר.

פורסם
חסר ועוד איך דיוק..סאבים עמומים שעובדים כמו קרש בידיוק כמו CVR שלדעתי סאב זוועה.

אם הוא מחפש גם עוצמה וגם דיוק לדעתי כמו שאמרתי בפרטי זה IDQ ואתה יכול לישאול עוד אנשים והם יגידו לך את אותו הדבר.

 

שמע,זה כבר עניין של טעם.אני,למשל,בחרתי את הJBL מתוך איזה 7 סאבים ששמעתי.אני מת על הצליל שלו בכל סוגי המוזיקה(טראנס,שחורה ואפילו מזרחית).לפני כמה ימים שמעתי אצל חבר את הסרווין ווגה HED12 ומשום מה,למרות שהוא חביב הקהל בפורום,לא ממש אהבתי את הצליל שלו והרגשתי שהוא חלש משמעותית מהJBL.

 

אני הגבתי למה שdiforce רשם.הוא רשם שבJBL הזה אין לא דיוק ולא עוצמה.אפשר לא לאהוב את הצליל ,כמו שאתה אמרת,אבל להגיד שאין לו עוצמה?זה כבר פשוט לא להכיר את הסאב.

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

פורסם

אני מסכים אם אדי ודיפורס

לJBL סאבים גרועים מכל בחינה ויש דגמים מסויימים שמזכירים לי את הפיונירים הישנים (יהלום או מה שזה לא יהיה)

הסאבים שלהם לא מדוייקים ולא חזקים

והשוואה בין סאב לסאב מתבצעת על אותה מערכת עם אותם כיוונים ובתיבות המתאימות לסאב וכמובן באותו סגנון מוזיקה\שיר

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

תיראה אני לא יודע ש HED הוא חביב הפורום.. אתה צודק זה עניין של טעם.

אבל מתי שאתה מחפש דיוק ופאנצ' חזק הם מתחילים למרוח את הבאס בצורה משמעותית ולהשמע זוועה וזה מניסיון.במוזיקה עם קצב מהיר אתה יכול להרגיש שהJBL לא משתלב עם הקומפוננט כאילו הוא לא מחובר למוזיקה בכלל אלה עובד כמו פטיש אוויר.

הIDQ לדעתי סאב עם פאנצ' מדוייק ללא מריחה מישתלב יפה עם מוזיקה מהיר נותן דומננטיות,אתה מרגיש הבדל משמעותי בתדרים הנמוכים מי שיר לשיר פשוט נישמע לך באס אחר בכול שיר לדעתי זה מאוד יפה כי זה נאמנות למקור.

הסאב משתלב יפה עם קצב מוזיקה מהיר ללא מריחה ועם הרבה פאנצ'.

לדעתי הIDQ הוא הסאב מדוויק ועם באס רך ופאנצ' שעונה על הגדרה "תמורה מצויינת למחיר".

פורסם

אדי אתה צודק במה שאתה אומר אבל מאוד קשה להשוות JBL לIDQ הן שני חברות ברמות שונות מאוד אחת מהשניה

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

אכן,אני פשוט מנסה לכוון את הבן אדם לעשות בחירה איכותית לא להצטער על מה שהוא קנה(ותאמין לי יש לי חבר שעבר מJBL לID והוא מרוצה).

 

אתה יודע אומרים אין חכם כבעל ניסיון אני ישר ממליץ על הטוב בתקציב שאחרי זה לא ימכור ויקנה ויפסיד ויתבאס.. וקראו דברים מעולם לאנשים שחושבים שהם יודעים הכול.

 

אגב ה15 עוד של JBL זה סיוט לאור יום לדעתי לא מספיק איי אפשר לסבול את ה12 אז 15:lol:.

פורסם

יאללה,חבל שלא באתי למפגש היום.אם הJBL שלי לא חזק,אני לא יודע מה זה סאב חזק.בוא נגיד שכשעשיתי מטווחים בטירונות עם M16 לא יצאתי עם כאבי אוזניים כמו שיצאתי אחרי ישיבה של חצי שעה שעה באוטו עם שירי ליל ג'ון(ואפילו לא כיוונתי את הסאב על החצי).

 

אדי,אתה לא צריך להסביר לי על הJBL.שמעתי אותו בחודש האחרון בכל שיר אפשרי וכל פעם שאני חושב,שאולי,עשיתי בחירה לא נכונה לגבי הסאב,אני בודק אותו מול סאבים אחרים של חברים,ותמיד עולה חיוך על שפתיי בסיום.

 

בוא נסכם את זה ככה,שהבחור שפתח את הת'רד ילך לחנות אודיו..ישמע את הJBL(רק בתיבה אטומה וגדולה) ישמע את ה-IDQ ויחליט לפי האוזן.

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

פורסם

אני חושב שאתה קצת מגזים בתגובות שלך אני מבין שאתה אוהב את הסאונד של הJBL אבל לא צריך להגזים

אם אתה רוצה לשמוע סאב חזק דבר עם גיא עם אליקו עם דוד (אח של גיא) כנס לרכבים שלהם ואז תבין מה זה סאב חזק ואלו דוגמאות לסאבים מפגרים יש עוד המון סאבים שהם יותר שפויים שהם פי כמה וכמה יותר חזקים וגם יותר איכותיים אז בוא לא נהפוך את JBL לחברה בלעת הסאבים הטובים ביותר בעולם היא חברה סבבה ולא מעבר לזה

מצטער לנפץ לך את הבועה..

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם
יאללה,חבל שלא באתי למפגש היום.אם הJBL שלי לא חזק,אני לא יודע מה זה סאב חזק.בוא נגיד שכשעשיתי מטווחים בטירונות עם M16 לא יצאתי עם כאבי אוזניים כמו שיצאתי אחרי ישיבה של חצי שעה שעה באוטו עם שירי ליל ג'ון(ואפילו לא כיוונתי את הסאב על החצי).

 

אני יכול לארגן לך כמה רימוני הלם

זרוק בבגאז ולא תרצה לצאת מהאוטו

אחלה כאב אוזניים! באחריות!:mm_wink:

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

השאלה עם ה-IDQ יסתדר עם המגבר שלי בגישור 284 משהו כזה,

המגבר ירים אותו טוב?

 

ומה עובר על הסאב פה?

BMW Z4 2008 ידנית!:twisted:

 

מאפס למאה בחמש שניות


×
×
  • תוכן חדש...