Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6636 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איזה קומפוננט חזק יותר ומדוייק פחות יש בתקציב 1000 פלוס מינוס?

 

לקנות פלוס ולשים טויטר MT22 זה יהיה טוב?או לקנות דוטק או משהו כזה ,

 

או איזה חברות אחרות יש של קומפוננטים חזקים ומדוייקים?

BMW Z4 2008 ידנית!:twisted:

 

מאפס למאה בחמש שניות

פורסם

לפי הכיוון שלך בסאונד (המוטעה אבל הכללי) JBL\INFINITY\FOCAL\HERTZ

אלו הקומפוננטים שמתאימים לך כמו כפפה ליד

חד מרגש מפורט וחזק

 

עצה שלי - קח אותה ברצינות ותלמד מניסיון

תתחיל בקומפוננטים (הנ"ל ותנסה גם מורל,אולי זה יתאים לך)

ורק אחרי שהקומפוננט מותקן מוגבר ומכוון נכון תנסה לשים סאב ותתחיל להרגיש מה מתאים ומה משלים

 

 

בהצלחה

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

הרץ היי אנרג'י נכנסים יפה פה, אבל כמו שאלעד אמר, זה לא נכון לבחור ככה קומפוננט

שמעת פעם קומפוננטים שקיבלו הספקים שונים ? יש אודיובאן בהספק של 140 RMS ועולה 600 שקל, אתה יודע אם תאהב אותו? אתה יודע אם 140 RMS זה לא יותר מדי בשבילך ? יש לך JBL שנותן 100 לערוץ, זה בכלל רלוונטי בשבילך קומפוננט מעל 100 RMS ?

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

בגלל זה שאלתי במחיר 1000+- שיתאים למגבר, ואולי בעתיד יחובר בביאמפינג

 

ושיהיה חזק זה לא רק RMS ! זה נצילות ועוד כמה דברים, למשל יהיה 120 RMS עם נצילות 80 ויהיה 100 RMS עם נצילות 91 תישמע יותר חזק משהו כזה

BMW Z4 2008 ידנית!:twisted:

 

מאפס למאה בחמש שניות

פורסם

עריכה:

אני יכול לנסות לארגן לך הרץ היי אנרג'י חדש כולל התקנה מקצועית ואחריות בסביבות ה1700 ש"ח

 

אם אתה מעוניין תפנה אלי בה"פ

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

זה לא סאבים, אתה לא תמצא בהמלצות היומיומיות הבדלים תהומיים אלא אם כן תחפש

בסופו של דבר, יש הרבה קומפוננטים חזקים, לא מעט מהם איכותיים אך רובם שונים אחד מהשני

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אם אתה רוצה לשמוע סאב חזק דבר עם גיא עם אליקו עם דוד (אח של גיא) כנס לרכבים שלהם ואז תבין מה זה סאב חזק ואלו דוגמאות לסאבים מפגרים יש עוד המון סאבים שהם יותר שפויים

מצטער לנפץ לך את הבועה..

 

מה אני קשור?! אצלי אין סאב מפגר. הוא חזק, נכון, אבל בניגוד לשתיים האחרים (או שלוש יותר נכון) הוא קשור למוזיקה :lol:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אני לא מבין איך אפשר להשוות בכלל סאב של JBL לסאב של FI ועוד הBTL

 

אולי רה-אודיו או אאורה סאונד או גרסאות חזקות של סדרת הת'אנדר של MTX אבל JBL?

 

ודרך אגב ה15 אינטש של סדרת הGTO מספק רמת דיוק נאה לסאב בקוטר כזה ובכזה תג מחיר והוא גם לא ממש חלש.

 

ולגבי כוח ודיוק, מה הקשר לסאב 15 אינטש בכלל - אם כבר חשוב לך שהסאב ירד ממש נמוך אז תלך על 15 אינטש.

 

אתה רוצה סאב 12 חזק? IDMAX, W7 או אולי MTX ט'אנדר, L7 (אבל בינו לבין דיוק אין שום קשר), פי אודיו, רה אודיו, טריאו, פיוז'ן. לא חסר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני ניראלי יקח את ה JBL ניראה, וישקיע יותר במה קידמית

 

בקשר לבמה קידמית,אני רוצה שיהיה הכי איכותי וגם חזק לפחות 104 RMS אבל אמרו שהמגבר JBL מוציא בפועל יותר, זה נכון?

BMW Z4 2008 ידנית!:twisted:

 

מאפס למאה בחמש שניות

פורסם

אף אחד לא השווה את הJBL שלי ל-FI או לW7.הJBL זה רמה אחת של חוזק,אבל השניים האחרים הם מפלצות ושתי רמות מעל(גם המחיר בהתאם).אבל מה שכן,הJBL,מבחינת חוזק, מקרקס סאבים כמו ES300,HED12,CVR12 וכל מיני פיונרים למיניהם בלי מאמץ בכלל.התכוונתי שברמה של המחיר של הJBL,הוא אחד החזקים שיש,אם לא הכי חזק,ושוב,זה לא אומר שהוא גם לא מדוייק.כמה שאתם תופתעו לגלות את חוזקו במפגש הבא:-)

 

נ.ב

 

E_M777-הדבר הזה שיש בבאגז' של אליקו זה לא "סאב" זה שני טנקים שיורים אחד על השני בזמן שהרמקולים מנגנים.

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

פורסם

אבל איזה סאב סאב יותר חזק יעבוד על המגבר שלי? ה IDQ או ה JBL 15''? כי ל 15'' יש יותר נפח לא ?

 

ולגביי הקומפוננטים 1300-+ חזק ואיכותי למחיר,ושישמעו בלי עיוותים בווליום גבוהה

BMW Z4 2008 ידנית!:twisted:

 

מאפס למאה בחמש שניות

פורסם

האמת שאני מאוד מאוד מבסוט מהשילוב של JBL GTO 75.4 וסאב של סרווין ווגה HED12.

 

 

כבר יותר מ3 שנים,ועושים את העבודה כאילו אין מחר!!:-)

DSCF901111111105_resize1.jpg

×
×
  • תוכן חדש...