Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6672 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה הועלתה בשמו של חבר המעוניין לרכוש את הרכב.

לחבר יש הזדמנות לקנות קרייזלר 5.7L C300 עם מנוע ה- HEMI ממישהוא שקנה אותה ביבוא אישי.

מדובר בדגם עם מנוע חזק ביותר ומפואר שלא מגיע לארץ ביבוא רגיל, אלא רק הדגם עם המנוע הקטן יותר בנפח 3.5L

 

השאלה, כמה בעיה יהיה לו עם חלקים ששונים מהחלפים של הדגם המיובא?

מה עושים במצב כזה?

מאיפה מזמינים? כמה זמן עד שמגיע? וכו'

 

 

תודה לעונים.

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אולי בכל זאת יש למישהו דעה לפני שנפנה לערוצים אחרים בסיוע למידע?

 

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אינני יודעת היכן הרכב נמצא ולמי הוא שייך, אני פשוט מסיעת לחבר בהעלאת השאלה בפורום על מנת לשקול אפשרות רכישה.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לדעתי, לא אמורה להיות בעייה משמעותית. הרי כל רכב ביבוא אישי צריך אישור מסויים של המח'

הטכנית אצל היבואן הרשמי. גם אם מדובר במכשירי תנועה !

ואם מדובר בתמיכה טכנית אזי - בעידן הנוכחי זו לא מגבלה.

לגבי חלפים וזמינות, בזמנו כאשר הפורד טאורוס לא היו מיובאות לארץ - החברה מבני ברק היו מביאים חלפים

מנוי יורק תוך ימים ספורים.

לא חושב שתהיה בעיית חלפים לדגם הנ"ל.

פורסם

אין בעיית חלפים. רוב המכלולים משותפים לC300 הרגילה ולכן נמצאים במלאי.

חלפים ייחודים פשוט מזמינים דרך היבואן וזה עניין של שבוע-שבועיים והחלקים נמצאים בארץ.

בנוסף, רוב היצרניות מספקות אחריות בינלאומית לרכב כלומר היבואן צריך לטפל ברכב תחת אחריות יצרן.

אם זה תקף לגבי קרייזלר (והרכב בן לא יותר משנתיים) סביר להניח שגם את הדאגה הזו אפשר לפתור.

באופן כללי הוא צריך לדעת שהיבואנים נלחמים בשיינים ביבוא אישי ולא אוהבים רכבים שהגיעו לפה בייבוא אישי

ולכן ניתן יהיה להתקל בעיינים ושיינים מצד היבואנים-מצד שני, זה רק מכשול קטן וזה לא משהו שלא יאפשר לו

לקבל שירות

Lexus CT200H

פורסם

לדעתי לא מומלץ...5.7 ליטר ? אין פלא שהמכונית במחיר אטרקטיבי..הקונה יאלץ להיות הבעלים האחרון!

בנוסף דווקא בתחום הרגיש של מחשב מנוע וחיישניו- לא יקבל סיוע כי ליבואן אין מושג!

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

מצטער שלא הגבתי קודם, רק עכשיו ראיתי את השירשור...

 

אני בזמנו רציתי לייבא לארץ בדיוק את אותו הרכב, העיניין נידחה בחצי שנה עקב מחירי ביטוח מטורפים מתחת לגיל 24.

אין שום בעייה לטפל במוסכי היבואן, הם מכירים את הרכב, את המנוע, את המחשב ואת כל החיישנים.

לא תמיד הם שמחים לתת אישור שהם מוכנים לטפל ברכב וצריך לריב איתם. בכל מקרה בסוף הם נותנים.

 

במידה וצריך להפעיל את האחריות אם יש תקלה אז המוסך של היבואן מטפל ברכב, את נותנת צ'ק דחוי והיצרן אמור לשלם למוסך ואז את מקבלת את הצ'ק חזרה.

 

הרכב זול עקב כך שהדולר נמוך וגם ככה הוא עולה גרושים בארה"ב ובקנדה.

יש לו שוק לא רע בארץ, בייחוד יחסית למה שהוא מציע מול המתחרים, כמובן שאני מדבר על המנוע V8 ולא על ה V6.

 

חלפים בדר"כ יש במלאי או שמגיעים תוך כמה ימים. תמיד גם אפשר להזמין במשלוח אקספרס ותוך יום החלק בארץ רק שזה עולה יותר כמובן.

פורסם

מתעלק על הטופיק

האם ניתן להמיר בקרייזלר 300 את המיילים גלונים והפרנייט ל ק"מ ליטרים ו צילסיוס?

ומה לגביי ה GPS?

האופציה של יבוא רכב כזה הפכה לאקטואלית אצל קרוב משפחה י..

במחיר של 25K$ אפשר לקנות את ה 300V6 בדגם הכי מאובזר

ואחרי היבוא המחיר בארץ הוא ללא מתחרים.

פורסם

רשום בקמ"ש בקטן על הסקאלה, לגבי כל השאר אני לא יודע.

ה GPS לא עובד בארץ וצריך להתקין לו תוכנה חדשה כדי שהוא יעבור.

פורסם
מתעלק על הטופיק

האם ניתן להמיר בקרייזלר 300 את המיילים גלונים והפרנייט ל ק"מ ליטרים ו צילסיוס?

ומה לגביי ה GPS?

האופציה של יבוא רכב כזה הפכה לאקטואלית אצל קרוב משפחה י..

במחיר של 25K$ אפשר לקנות את ה 300V6 בדגם הכי מאובזר

ואחרי היבוא המחיר בארץ הוא ללא מתחרים.

 

 

כפי שצוין לפני מתחת למחוג המיילים לשעה מופיע מחוג ק"מ לשעה (קמ"ש).

מבחינת שאר הנתונים לא אמורה להיות בעיה לשנות. הכל נמצא במחשב הרכב ובעיקרון לשנות פרהנייט לצלזיוס לא אמורה להיות

בעיה כלל. לגבי הGPS - הוא לא יעבוד בארץ. ניתן לקנות את הNAVNGO LIMOUSINE ולהתקינה בנפרד על המערכת הקיימת, לגבי מחירים אין לי מושג אבל התענוג יעלה כמה אלפי שקלים נסה לבדוק ב"רדיו מילאנו" שמתמחים בהתקנת מערכות כאלו במסכים מקוריים של רכבי יוקרה (למיטב ידיעתי, הם מתקינים גם ליבואני אודי, BMW, מרצדס ועוד).

קח בחשבון שבשביל לקבל אישור ממכשירי תנועה בע"מ (יבואן קרייזלר) תדרש לשלם 5000 ש"ח (אולי 8000 ש"ח לC300) כחלק מהניסיון של היבואן להקשות את תנאי היבוא האישי וכמובן העדפה שתקנה דרכם ו"תחסוך מעצמך את כאב הראש" כמו כן אתה נדרש להחליף את הפנסים הקדמיים לפנסים בתקינה אירופאית (ניתן לעקוף את זה עם קצת מזומנים, כמה אלפים בודדים לאנשים הנכונים.)

Lexus CT200H

×
×
  • תוכן חדש...