Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3906 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

חבר צריך לעשות כיוון פרונט לרכבו.

מחפש מכון טוב באיזור חיפה

יש המלצות?

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

תלך לחושי אם יש לך יום שלם לבזבז

יחס מחפיר מצד הבעלים, כל הזמן נותנים עדיפות לרכבים של חברות ליסינג ( ככה לפחות זה היה בפעם האחרונה שהייתי שם )

 

ולאחר כל בזבוז הזמן הזה, גם הכיוון לא היה טוב.

 

יש מוסך קטן בצ'ק פוסט בשם מוסך רון, לפני כחודש וחצי הייתי שם.

ביצעו כיוון, ומאז הרכב נוסע ישר ובצורה טובה

 

 

יניב

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

חושי לא ניסיתי, אבל כן ניסיתי את מוסך רון ואת האנטר.

מוסך רון - זה מוסך מכונאות רגיל ופרונט זה לא העיסוק העיקרי שלו. אני לא יצאתי מרוצה בכלל, התווכחתי איתם ולא היו מוכנים לשמוע, למרות שההגה נטה קצת ימינה. העבודה זולה יותר אצלם - 180, וכך גם התוצאה!

ממליץ בחום להתרחק ממוסך רון בכל הקשור לכיוון פרונט!

 

לעומת זאת הייתי בהנטר, הכל יצא פיקס בלי שום בעיות, אמנם הבדיקה קצת יותר יקרה (240) אבל עושים עבודה כמו שצריך!

לא מחפפים ומזמינים אותך לבדיקה חוזרת חינם כעבור 500 ק"מ. כנראה שלא סתם יש אצלם תור ארוך.

 

בהצלחה!

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

פורסם

איפה זה האנטר?

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

אני לא יודע על מה אתם מדברים.

 

הייתי במוסך חושי ב- 2004, חצי שעה ונסעתי משם. למרות שהרכב שלי היה הכי ישן מכל המכוניות במקום, צי'ק צ'ק בדקו את הרכב, אכן היתה בעיה עם הכיוונים, כיוונו לי ונסעתי משם.

 

מאז הרעידות פסקו (ועכשיו גם חזרו, לכן אחזור לשם בקרוב).

פורסם

יש לך גם את "דוד שוקרון" ב"ואדי" בחיפה, צמוד לרח' אלנבי, מאוד לא זול , בדכ בכל אופן, אבל מומחה. לעיתים יש שם תור חבל"ז.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

מנסיון עם שני רכבי SUV הנטר לא פתרו בעיה . במקרה אחד הציעו בהנטר לבוא בשבוע הבא לבדיקה חוזרת כך אירע 4 פעמים ואז אומר לי בעל המקום " מה אתה בא אחרי חודש? בטח נכנסת במדרכה"

(הוא זה שבכול שבוע בדק כיוון ואמר סע כמה ימים ותחזור....).

מוסך רון -צביקה הבעלים נחמד אבל לא פתר את הבעיה.

בני ממכון רישוי טסטקאר בנשר -גם לא נחמד וגם לא פתר את הבעיה.

לאחר יאוש והוצאה של מעל ל1000 ש"ח הלכתי לדוד שוקרון,לפני 20 שנה הוא היה היחיד בחיפה ואצלו כולם עברו.

מאז הוא לא החליף ציוד ,אין לו מחשבים עם מצגות,הכול פרימיטבי,המחיר גבוה יותר מהאחרים - אבל בשני הרכבים הבעייתים הבעיה נעלמה. (הוספת שימסים לשינוי קסטר באחד ושינוי זוית מתלה בשני).

ברכב פרטי שהיתה לי בעיה ניגשתי לחושי לפני כשנה והכול היה בסדר.

מוסר ההשכל שלי: לא כל אחד שיש לו מוסך נקי עם מחשבים , לובש אוברול עם לוגו של המוסך וכפפות מנתחים הוא בעל ידע.....

ומי שאומר לך : תסע שבוע ותחזור,אם יהיה בעיה נסדר -אנחנו כאן יש אחריות! לא תמיד מכיר אותך אחרי שבוע.....

פורסם

מצחיק ששאלת את השאלה

כי בדיוק עכשיו שאלתי דבר דומה על המכון\מוסך של דוד שוקרון.

אז כמו שדני אמר, הוא מומחה וכנראה שאני קיבלתי תשובה לשאלה שלי לגבי המחיר.

תברר אצלו אני חושב שכיוון פרונט עולה שם בסביבות ה-250 ש"ח.

 

נ.נ - דני אתה\היית מאיזור חיפה? כי בחיפושים שונים ראיתי שהמלצת על מוסכים בחיפה (מוסך הפחחות חלאווה, דוד שוקרון ועוד)

  • 6 שנים מאוחר יותר...
פורסם

קטע, הקפצת שירשור בן 6 שנים (למרות שיש יותר עדכניים), אבל בכיף.

 

לגופו של עניין,

אני ממליץ על כיוון פרונט סאיג פהד בטירת הכרמל - רח' קרן היסוד 20 (הרח' שדרכו נכנסים לטכנו טסט, אבל לא נכנסים לרחוב של טכנוטסט אלא ממשיכים טיפה ישר, יש לידו צמיגיה), טל' 04-8710567.

 

ביצעתי אצלו, פעמיים, כיוון פרונט ושילמתי סביב 200 ש"ח. השירות היה טוב.

מעבר לכך, שמעתי המלצות טובות, גם כאן, על חושי בצ'קפוסט (לא התנסיתי אישית).

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

צמיגי דניאל בחוף שמן באזור המוסכים. עולה פחות מ200 ועושים עבודה טובה. הבעלים דומה לאורן זריף :lol:

עדיף לא לבוא בשישי כי אז באות כל המשאיות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • 9 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ, אשמח להמלצות טריות.

מחפש מכון לכיוון פרונט בחיפה ואיזור.

כנראה אחליף 4 צמיגים אצל זאב מצמיגי יוניברס בנשר. אז אני מעוניין לבצע מיד אחרי כיוון פרונט.

×
×
  • תוכן חדש...