Jump to content

ויטלי_106XS

  • הודעות

    8
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ויטלי_106XS

  1. 1. אמיר 2. בן 3. מקס - מגיע ב4 4. makskoma 5. 0guy0 6. Volk 7. איתמר (?) 8. אדי - עושה איחור אופנתי כרגיל (ותביא גם נרגילה סוף סוף!) 9. shorlakk 10. Mashiah 11. יעקב - מגיע עם קולה כרגיל 12. אלכס 13. האימפרינט האלוהי. אני מקווה מאוד להגיע, אף פעם לא הייתי במפגש צפון, ואני חושב שזה יסתדר השבוע. 14. ויטלי מגיע וכנראה לא לבד...
  2. תודה, ננסה לנקות, נראה מה יהיה...
  3. רגע... ואם עוצרים, מחזיקים את הרכב על D, אבל הטורים קופצים, לא יציבים (עולים, יורדים) לא הרבה אבל לפחות 100/200... ממה זה יכול להיות? מה שבטוח שזה לא סעפת, לא גיר, לא תושבת גיר. החלקים האלא הוחלפו...
  4. לא נראה לי שזה תושבת. היתה לי אותה בעיה על הפיג'ו. הבעיה היתה בסעפת יניקה. נכנס אוויר, והמחשב השתגע. תבדוק את זה.
  5. שטיפת "שלום 200" באזור תעשיה בקרית חיים. שוטפים רכב מעולה, פנים+חוץ 25 ש"ח. יש גם אביזרים במבצע, עושים פוליש ווקס מעולה.
  6. מוסך המכון, ברח. חלוצי תעשיה בקרית חיים.
  7. אהלן! שמי ויטלי, בן 21, מקריות (קרית חיים). נוהג על פיג'ו 106 XS, 1600, כחולה. במקצוע טכנאי מחשבים, ועובד במרדנית מחשבים.
×
×
  • תוכן חדש...