1. אמיר
2. בן
3. מקס - מגיע ב4
4. makskoma
5. 0guy0
6. Volk
7. איתמר (?)
8. אדי - עושה איחור אופנתי כרגיל (ותביא גם נרגילה סוף סוף!)
9. shorlakk
10. Mashiah
11. יעקב - מגיע עם קולה כרגיל
12. אלכס
13. האימפרינט האלוהי. אני מקווה מאוד להגיע, אף פעם לא הייתי במפגש צפון, ואני חושב שזה יסתדר השבוע.
14. ויטלי
מגיע וכנראה לא לבד...
רגע... ואם עוצרים, מחזיקים את הרכב על D, אבל הטורים קופצים, לא יציבים (עולים, יורדים) לא הרבה אבל לפחות 100/200... ממה זה יכול להיות?
מה שבטוח שזה לא סעפת, לא גיר, לא תושבת גיר. החלקים האלא הוחלפו...