Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6666 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי מערכת באוטו הכוללת: HU PIONEER 4950

מגבר MAC AUDIO Z4200

מאחורה על הפלטה סט קומפוננט רוקפורד 6.5

ובבגאז' סאב CERWIN VEGA

 

הבל טוב כיוונתי את המערכת שומעים מצוין אבל מקדימה אני מרגיש קצת שקט בגלל שהם נחנקים בקלות(לא מחוברים למגבר) בווליום של 35-40 ובגלל זה הם הונמכו והFAD שלי מכוון 6 לאחורה..

 

עכשיו רציתי לשאול אם אני ישים סט קומפוננט חזק מקדימה זה יפתור לי את הבעיה??

ז'תומרת זה ייתן לי ווליום גם מקדימה בלי החנקות??

 

תודה,

גל נעים :)

 

שבת שלום!

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה הקטע להשים קומפוננט במגש האחורי שאין לך במה קידמית? למה ציפית מרמקולים מקוריים של האוטו? אני מאמין.

תעביר את הקומפוננט לקדימה ותחבר אותו למגבר בגישור וסאב בגישור.

אם כבר רמקולים למגש האחורי אז 6X9 יפתור את הבעיה.

HU: Panasonic DVD 5505 AMP: Hifonics ZXi6406 COMP: MB quart Refernce SUB:MB quart discus

פורסם

לא (הפורום אינו צ'אט, 'חחח' אינה מילה בעברית)

יש לי PIONEER 5.25 2WAY 25RMS

 

13572932b.gif

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם

יתיר זה בדיוק מה שאני שואל אם אני יקנה רמקול חזק לקדימה (דלתות) אז זה יפתור לי את הבעיה??

 

 

 

הקומפוננט היה צריך להיות מקדימה אבל הוא לא התאים בגלל משהו קטן שיש בדלת ..

אז החלטתי לשים אותו מאחורה..

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם

תחליף עם מישהו את הקומפוננט בקומפוננט 5.25... אתה לא צריך סט מאחורה... ואת הפיוניר אתה יכול לתלות על המראה ליופי =] בהצלחה

פורסם

מה רע בסט מאחורה??

 

אם אני יחבר קומפוננט מקדימה בלי מגבר זה לא יהיה טוב? שיהיה מחובר ישיר לרדיו דיסק

אם מאחורה יש לי 60 RMS אז כמה כדאי לי לשים מקדימה יותר או פחות?

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם

טוב בא נעשה סדר

אם כבר קומפוננט מאחורה זה בדלתות ולא על המגש. על המגש שמים 6X9 בעיקר.

קומפוננט בלי מגבר לא יסחוב בכלל כי הוא לא יקבל מספיק כוח.

או שתשים קומפוננט טוב מקדימה שמתאים או שתעשה פודים לרמקולים של ה5 ורבע ותשים אותם מקדימה וסגור עניין.

הכול עניין של תקציב.

בקשר לחיבורים כבר עניתי לך.

*תקרא במדריכים במקום לשאול כל דבר ותבין הרבה יותר

HU: Panasonic DVD 5505 AMP: Hifonics ZXi6406 COMP: MB quart Refernce SUB:MB quart discus

פורסם
מה רע בסט מאחורה??

 

אם אני יחבר קומפוננט מקדימה בלי מגבר זה לא יהיה טוב? שיהיה מחובר ישיר לרדיו דיסק

אם מאחורה יש לי 60 RMS אז כמה כדאי לי לשים מקדימה יותר או פחות?

 

כפי שהבנתי מאחורה הם מחוברים למגבר,

ואפילו עם לא, מקדימה הבמה הרבה יותר חשוב.

מאחורה זה רק הוספת סאונד,להשלמת ההקף

 

בד''כ מחברים רמקולים אחוריים ללא מגבר, ועם כבר מגבר אז שמקדימה תישמע יותר חזק,

 

תחשוב לבד, אולי תוריד את הקידמיים ותשאיר אחוריים מוגברים 60 RMS יספיק,

 

(נכתב בציניות בלבד)

BMW Z4 2008 ידנית!:twisted:

 

מאפס למאה בחמש שניות

פורסם

אני יכול לחבר קדמיים למגבר

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם
אני יכול לחבר קדמיים למגבר

אם אתה תחבר אתה תשרוף אותם!

ככה תעשה, אם הגודל של הקומפוננט האחורי מתאים לקדימה, שים אותו מקדימה.

ומאחורה שים את הקידמיים ותבחר אותם לרדיו דיסק.

 

מה שיוצא ככה: קומפוננט שנמצא מאחורה, אתה שם מקדימה ומחבר למגבר.

רמקולים שיש מקדימה אתה שם מאחורה ומחבר לרדיו דיסק (או שאל תחבר אותם בכלל).

סאב מחובר למגבר וזהו.

 

נגמר העיניין.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

זהו שהקומפוננט לא מתאים לקדימה.. אז חשבתי להשאיר אותו איך שהוא ורק לקנות קומפוננט לקדימה השאלה אם זה יפתור לי את הבעיה..

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם

תנסה לשים מדבקות N0 PH34R על הרמקולים:p

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45


×
×
  • תוכן חדש...