Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי המדבקות שעל הרמקולים הייתי מוסיף גם מדבקה של 500 כ"ס לרכב ככה הוא יהיהיותר מהיר ...

 

לפי המצב שלך אתה חייב להחליף את הרמקוליים הקידמיים , אני לא יודע איך אתה עוד נשאר איתם .

 

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חבר'ה הוא שאל שאלה פשוטה, אם הוא ישים קומפננט מקדימה זה יתפור לו את הבעיה של החוסר איזון ברכב.

התשובה היא כזאת, בגדול כן, אבל יש תנאי אחד.

זה שהם יהיו מוגברים.

לדעתי קנה קומפננט לקדימה 5.25 או קואקסייל, אני משתמש בקואקסייל, כי אני פחו תאוהב את הצלילים הגבוהים, אני צריך מיד חזק.

לקומפננט יש יתרון בזה שבד"כ הטוויטרים שלו נותנים צלילים גבוהים טוב יותר.

קיצור, תביא רמקולים לקדימה חזקים או קומפננט, את ההגברה מהמגבר תעביר לקדימה, ואת הרמקולים מאחורה תחבר להגברה של הרדיו דיסק.

אם יש לך אפשרות לחבר את כל הרמקולים להגברה של המגבר מה טוב. למרות שנראה לי שלא תוכל בלי לקנות מגבר נוסף.

בהצלחה בחור :)

פורסם

לקודמי, יש לך טעות בהגדרה של קומפוננט.

עצם העובדה שהטוויטר מופרד מהמיד זה לא כדי שהוא ינגן חזק יותר, אלא כי זה נותן לך יותא אפשרויות משחק בכיוונים של הסט.

היתרון העיקרי בכל העסק הוא שיש לך קרוסאובר, שזהו בעצם מעגל אלקטרוני שמחלק את הצלילים לרמקולים, ככה שהמיד מנגן את התדרים הנמוכים והבינוניים, והטוויטר את הגבוהים.

כמעט תמיד סט קומפוננט יהיה חזק יותר, בעל תחום היענות גבוה יותר, ואיכותי יותר בצליל שהוא מפיק.

בברכה

מתחדשת*

פורסם
חבר'ה הוא שאל שאלה פשוטה, אם הוא ישים קומפננט מקדימה זה יתפור לו את הבעיה של החוסר איזון ברכב.

 

כן! - זה "יתפור" לו את הבעיה :-P ובא לי לרשום גם שלוש פעמים רצוף את האות "ח" אבל אני אקבל על זה התראה אז אני פשוט ארשום חה חה חה :-P

 

אם המגבר הוא מגבר 4 ערוצים ונדמה לי שזה המקרה - תגביר את הסאב בגישור + סט קומפוננט כלשהוא שתבחר לפי הטעם האישי שלך.

 

את האחוריים תגביר על הHU ובעתיד אם תרצה להשתדרג אז תוסיף מונו לסאב ואת הסט הקדמי תגביר בבי-אמפינג - את האחוריים תעזוב בשקט.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תודה רבה על העזרה..!!

 

אני לא יכול לחבר את שני הסטים של הקומפוננט למגבר או שאם אני מגביר את הקידמיים (בתנאי שאני מביא טובים)

אני לא צריך הגברה לאחוריים אלא מספיק הרדיו בלבד?

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם
כן! - זה "יתפור" לו את הבעיה :-P ובא לי לרשום גם שלוש פעמים רצוף את האות "ח" אבל אני אקבל על זה התראה אז אני פשוט ארשום חה חה חה :-P

 

אם המגבר הוא מגבר 4 ערוצים ונדמה לי שזה המקרה - תגביר את הסאב בגישור + סט קומפוננט כלשהוא שתבחר לפי הטעם האישי שלך.

 

את האחוריים תגביר על הHU ובעתיד אם תרצה להשתדרג אז תוסיף מונו לסאב ואת הסט הקדמי תגביר בבי-אמפינג - את האחוריים תעזוב בשקט.

העלתה לי חיוך על הפנים :p

ולמי שכתב תחתי, צודק - לזה התכוונתי.

פורסם

או קיי תודה רבה..!!

 

אם אפשר המלצות לקומפוננט 5.25....שיתאים לי.!!

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם

אני משתמש בקואקסייל של פוקאל מקדימה 130CV1 מסדרת Polyglass ואני מרוצה מהם ביחס למחיר. הם לא הכי חזקים בעולם, אבל מדויקים מאוד.

פורסם
כן! - זה "יתפור" לו את הבעיה :-P ובא לי לרשום גם שלוש פעמים רצוף את האות "ח" אבל אני אקבל על זה התראה אז אני פשוט ארשום חה חה חה :-P

 

אם המגבר הוא מגבר 4 ערוצים ונדמה לי שזה המקרה - תגביר את הסאב בגישור + סט קומפוננט כלשהוא שתבחר לפי הטעם האישי שלך.

 

את האחוריים תגביר על הHU ובעתיד אם תרצה להשתדרג אז תוסיף מונו לסאב ואת הסט הקדמי תגביר בבי-אמפינג - את האחוריים תעזוב בשקט.

תאמת זה ממש מעצבן לפעמים שאסור לרשום "חחח"

למה התגובה של אליקו הרגה אותי :-):-)

פורסם
תשמע את הפולס של מורל ותראה איך הוא, על הדרך תמצא מקום לשמוע את הJBL.

 

איזה JBL??

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12


×
×
  • תוכן חדש...