Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8257 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גיסי ביקש ממני לבנות לו מערכת ברכב שלו..

התקציב הוא 2000 ש"ח והכוונה היא לקנות רדיו דיסק עם עדיפות ל-mp3 וזוג רמקולים..

הרכב הוא קאיה פרייד- הרמקולים הקידמיים הם בדש-בורד עצמו (4 אינטש) מצד ימין ושמאל והרמקולים האחוריים גם הם 4 אינטש והם יושבים על תושבת מקורית משני צדדי המגש האחורי..

באוטו חסר מגש-משום מה הם קנו אותו ולא היה מגש מאחורה..

אז הנה כמה שאלות:

קודם כל.. האם אפשר למצוא רמקולים 4 אינטש אכותיים וטובים לפחות ברמה של 9*6 חזקים???

אולי כדאי לבנות מגש באופן עצמאי ולשים 9*6 ????

אני בתקציב דומה רכשתי רדיו דיסק של קנווד ורמקולים אובליים של פיוניר 330 וואט ושומעים אחלה.. זה בערך מה שאני מתכוון לעשות אצלו..

 

הצעות ורעיונות התקבלו בברכה..

פורסם

אני במקומך הייתי עושה ככה:

יש רדיו דיסק קנווד אמפי 3 בכל חנות מערכות שעולה 1500 שקל ! הוא חזק ואמין!

בקשר לרמקולים הם מאוד יקרים ה4 אינטש! והם לא ממש ממצים כמו 9*6!

 

עם בכל זאת תרצה לקנות 4 אינטש תלך על jbl! מסדרה gto!

הם חזקים ודופקים טוב!

 

בהצלחה!

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם

השאלה היא אם הם שווים משהו ואם הם יעשו את העבודה שאובליים יכולים לעשות...

 

והאם 2 יספיקו? או שאני צריך 4 רמקולים..

פורסם

זה לא אוטו שלי אלא של גיסי ואני מתאר לעצמי שהוא לא ישתולל יותר מדי בעתיד..

הוא רוצה מערכת סבירה..

 

יש למישהו רעיון בקשר לבניית המגש? או לבניית תיבה לשני רמקולים אובליים?

פורסם

איך בדיוק בנויות התיבות האלה? מניחים אותם בבאג'ז כמו סאב?

 

השאלה שלי היא אם הקומפוננטים של ה-4 אינש יהיו שווים משהו בלי מגבר חיצוני?

הם יהיו מחוברים להד-יוניט..

 

גם לא נראה שהם יהיו מספיק עוצמתיים כמו ה-9*6...

פורסם
איך בדיוק בנויות התיבות האלה? מניחים אותם בבאג'ז כמו סאב?

 

השאלה שלי היא אם הקומפוננטים של ה-4 אינש יהיו שווים משהו בלי מגבר חיצוני?

הם יהיו מחוברים להד-יוניט..

 

גם לא נראה שהם יהיו מספיק עוצמתיים כמו ה-9*6...

זה תיבות שמותאמות ל6X9 הן בנויות כמו חצי ביצה ועליהן אתה מרכיב את ה-6X9 ,

אתה יכול להניך אותם איפה שאתה רוצה.

הנתונים של קומפוננט לנזר VB4.1 הם 160W/80WRMS של המידים ו-150W/75WRMS של הטויטרים.

ההספק הממוצע של 6X9 זה בערך 60-70WRMS .

:wink:

פורסם

אם לא מפריע לך במת צליל אחורית .. אז לך על ה6 על 9 זאת אופציה יותר זולה

וגם בגלל הגודל אז היתי מאמין שעדיפה.

בהקשר לקופסאות אל תלך על זה .. לא מומלץ כי אתה מבטל את האופציה להפיק באס נורמלי מהרמקול כמו שתקבל מהרמקול שיישב על מגש

עיצה שלי פשוט תחפש אוטו כזה עם מגש. תעתיק את המידות שלו כמו שבלונה.. תבנה כזה מדיקט - אמ די אף - סיבית - כל פלטת עץ נורמלית. ותעטוף אותה בבד.. זה לא מסובך

פורסם
אם לא מפריע לך במת צליל אחורית .. אז לך על ה6 על 9 זאת אופציה יותר זולה

וגם בגלל הגודל אז היתי מאמין שעדיפה.

בהקשר לקופסאות אל תלך על זה .. לא מומלץ כי אתה מבטל את האופציה להפיק באס נורמלי מהרמקול כמו שתקבל מהרמקול שיישב על מגש

עיצה שלי פשוט תחפש אוטו כזה עם מגש. תעתיק את המידות שלו כמו שבלונה.. תבנה כזה מדיקט - אמ די אף - סיבית - כל פלטת עץ נורמלית. ותעטוף אותה בבד.. זה לא מסובך

גם אפשרות טובה. :wink:

פורסם

אני אחפש מגש כזה ממגרש פירוק- או בדרך כלשהי אני אקנה מגש כזה..

אני מקווה שהמגש יהיה מתאים ואני יוכל לשים 2 רמקולים אובליים כי נראה לי שזה מגש ממש קטן..

פורסם
אני אחפש מגש כזה ממגרש פירוק- או בדרך כלשהי אני אקנה מגש כזה..

אני מקווה שהמגש יהיה מתאים ואני יוכל לשים 2 רמקולים אובליים כי נראה לי שזה מגש ממש קטן..

אל תידאג הם יכנסו כמעט בכל מגש. את גם לא חייב לשים אותם לרוחב.

פורסם

לפי מה שהבנתי אתה מחפש עוצמה וכמעט שום רמקול בגודל 4 אינט'ש לא יוכל לספק לך עוצמה ובאס כמו רמקול 6x9

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם

בהקשר לחפש מפירוקים .. לפי דעתי זה ביזבוז זמן וכסף

הכי זול זה לבנות את זה. גם הכי בטוח שהמגש שתבנה יוכל להחזיק את הרמקולים

לך תדע אם מגש שתביא לא יהיה עשוי משכבה דקה של בד שיתפרק כשהרמקולים ישבו עליך

ובטוח לא יספק אטימה למסגרת כמו מגש שתבנה

בכל אופן מכל הבחינות הכלכליות והאיכות עדיף לבנות אחד חדש ולא להשתמש בפירוקים למיניהם שיעלו לך יותר סביר להניח

×
×
  • תוכן חדש...