Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם מיצובישי לנסר ידני בשנים 90'-93' שלא עבר את ה 150K הוא רכב חסכוני בדלק ואמין?

 

איך הוא לעומת דייהטסו שרייד וסוזוקי סוויפט? [השיקול לבחירת הלנסר שהוא גם ישן וזול וגם נראה טוב, על הסוויפט והשרייד אני יודע שאמינים אבל לבטח לא נראים טוב ונוחים]

פורסם

מיצובישי לנסר רכב אמין, מרווח והרבה יותר נוח משרייד או סוויפט.

לדעתי אחד הרכבים נשמר טוב לעורך השנים (אחרי סובארו DL)- אתה בעצמך אמרת שהוא נראה טוב.

אבל לנסר, אפילו ידני ממש לא חיסכוני, במיוחד בעיר.

היו שני מנועים :

1300 (אני לא יודע בדיוק מה ההספק שלו - משהו כמו 75 כ"ס)

ו1500 עם 87 כ"ס - זה המנוע המוצלח.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
מיצובישי לנסר רכב אמין, מרווח והרבה יותר נוח משרייד או סוויפט.

לדעתי אחד הרכבים נשמר טוב לעורך השנים (אחרי סובארו DL)- אתה בעצמך אמרת שהוא נראה טוב.

אבל לנסר, אפילו ידני ממש לא חיסכוני, במיוחד בעיר.

היו שני מנועים :

1300 (אני לא יודע בדיוק מה ההספק שלו - משהו כמו 75 כ"ס)

ו1500 עם 87 כ"ס - זה המנוע המוצלח.

 

תודה על התגובה המהירה.

הבנתי שהאוטומט לא חסכוני בדלק, אבל גם הידני? מהי צריכת הדלק של הידני (1500 סמ"ק)?

 

מחכה לעוד תגובות בנוגע ללנסר: אמינות/דלק

 

תודה :]

פורסם

בשנים האלה אפשר למצוא לנסר 4WD (הנעה כפולה).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
בשנים האלה אפשר למצוא לנסר 4WD (הנעה כפולה).

 

בחיים לא שמעתי על לנסר מהמודלים הראשונים עם הנעה כפולה.

איפה ראיתה כזאת?:roll:

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

יש כאלה בארץ. מכוניות עם שלט 4WD על גריל של רדיאטור באו עם הנעה כפולה.

 

ראיתי כזאת בזמנו במגרש מכוניות ושקלתי אפילו לקנות אותה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

צר לי לבשר לך אבל אין לנסר 4wd ,זה רק הגריל

 

 

ליבואן היה מלאי גדול של אותו הגריל ולכן מכר אותו לכל דורש

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

אני הסתכלתי את לנסר 4WD, יש לה דפרנציאל אחורי... מכיוון שבמקור לנסר בא עם הנעה קדמית, אז זה שיש לו דפרנציאל אחורי הוא 4X4... אני כמעט קניתי אותה והסתכלתי עליה מכל הכיוונים. הסיבה שלא לקחתי אותה: מנוע קרבורטור 1.5 קצת חלש ל-4X4.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

גם אני לא שמעתי על הנעה כפולה בלנסר בגלל זה התפלאתי כשראיתי את זה רשום פה.

 

אבקש לחזור לענייננו, האם יש מקום להשוואה בין מיצובישי לנסר לסובארו DL בשנתונים דומים?

אני מדבר על גיר ידני בלנסר כי הבנתי שלא כדאי לקנות רכב ישן עם גיר אוטומט.

כשאני מדבר על השוואה אני מדבר על אמינות וצריכת דלק. אני חושב שמבחינת בטיחות, נוחות וביצועי נהיגה 2 הרכבים די דומים.

 

שאלה נוספת, האם יש דגמים ספציפיים שכדאי להתמקד עליהם בלנסר בתקציב נמוך? למשל, שנתונים בהם הלנסר בעלי מע' הזרקה במקום קרבורטור (?) ועד כמה זה עניין פשוט\לא פשוט למצוא כאלה עם יד נמוכה וקילומטראז' נמוך? (150K ומטה)

 

 

תודה!

פורסם

כל הלנסרים מהמודלים ראשונים 1990- 1993 בעלי קרבורטור.

אין דבר כזה - למצוא רכב בן 15 שעבר 150 אלף ו פחות בקלות.

תחפש דגם GLX עם מנוע 1500 סמ"ק.

כבר כתבתי שצריכת דלק ברכב הזהגם עם גיר ידני גבוהה -משהו כמו 1:10.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני אומר לך,

בתור נהג לנסר אוטו' ..

שלנסר אלכוהוליסטית לא נורמלית...

גיר רגיל יכול לאכול לך פחות ויכול יותר, הכל תלוי ברגל של הנהג...

בוא נגיד... 3 קיקים הלכו 20 ש"ח דלק..

 

אבל הרכב אמין, כמעט ו0 תקלות .. מאיץ בצורה מטורפת..ונוח...

 

הלנסר האוטו' אוכלת משהו כמו 1:8,9 ... הגיר כנראה יאכל לך 10, 11...

לא כזה הבדל...

אני הורדתי את הסעפת בלנסר, עכשיו שאני נותן קיק זה נשמע כאילו יש לי איזה טורבו רעיל ואגזוז לחץ

זה לא הורס שומדבר, חוץ מזה שעכשיו הלנסר פוגעת באוזון יותר... זה לא קשור לשומדבר, פשוט רציתי שתדעו :p

 

בוא נסכם לך את זה ככה...

לנסר - אוטו אמין, נוח, די יפה, מאיץ מהר מאוד [הגעתי למסקנה הזו שהוא מאיץ מהר לאחר ש"לקחתי" בבפתיחות עד 100 קמ"ש מזדה לנטיס 323 שנת 2003, פיג'ו 205 גיר רגיל 1400 מיצובישי L200 גיר רגיל 2400 בנזין, ופיאט פונטו 1100 :) ]... אך בולע דלק, אבל איך אמר דוד של חבר שלי שבבעלותו ג'יאמסי 55000 בנזין אוטו' "דלק זה דלק, אין מה לעשות"

 

ראיתי שהזכרת סוזוקי סוויפט [הישנות כמובן, שנת 93 - 94], הרכב שבבעלות אחותי :]

הרכב אמין, פשוט 0 תקלות ! לא נוגע בלדק, ומטוס קרב...

הבעיה היחידה בוא שהוא פשוט... איך אומרים.. מכוער !

 

יום טוב [=

In 9.000 RPM, No One Can Here The Badgers Scream :twisted:

פורסם

כל מה שאני מנסה לעשות כאן זה השוואה בין סובארו DL למיצובישי לנסר באותם שנתונים. אם הנתונים הם בערך אותו הדבר בין 2 הרכבים בגרסאות הידני (אמינות, אחזקה, צריכת דלק ותצורת פנים) - ועל פניו נראה שהדברים לא רחוקים מלהיות כך - אעדיף לחפש לנסר. (גם נראה שגונבים אותה פחות)

יש פה דעות לכאן ולכאן על הלנסר ולדעתי זה כיוון שחלק מהמגיבים מכניסים למשוואה את הגרסא האוטומטית שהיא לפי מיטב הבנתי שערוריה מכל הבחינות: אחזקה, צריכת דלק, אמינות.

אבקש להתמקד בלנסר ידנית לעומת DL ידנית.

 

שאלה שניה היא עד כמה ניתן למצוא לנסר ידנית שמורה במצב טוב קילומטראז' נמוך לעומת DL ידנית? ומהם הפרשי המחירים?

 

:wink:

פורסם

שאלה שניה היא עד כמה ניתן למצוא לנסר ידנית שמורה במצב טוב קילומטראז' נמוך לעומת DL ידנית? ומהם הפרשי המחירים?

:wink:

 

את התשובה אתה יכול למצוא למשאל בלוח יד 2. יש הרבה לאנסרים ידניים. הבעייה שקילומטרז' נורמאלי לשנים האלה (89 עד 94) זה 250K ++, אם אתה רואה ק"מ נמוך, משהו בסגנון 150K תזהר, זה יכול להיות ק"מ לא אמיתי (בממצוע עוברים בשנה כ-15K, כלומר אחרי 15 שנה זה נורמאלי לראות אוטו עם 230K).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
אני הסתכלתי את לנסר 4WD, יש לה דפרנציאל אחורי... מכיוון שבמקור לנסר בא עם הנעה קדמית, אז זה שיש לו דפרנציאל אחורי הוא 4X4... אני כמעט קניתי אותה והסתכלתי עליה מכל הכיוונים. הסיבה שלא לקחתי אותה: מנוע קרבורטור 1.5 קצת חלש ל-4X4.

 

 

צר לי לבשר לך אבל אתה מדמיין דפרוציאלים אחוריים משום מה,לך לרופא.

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם
צר לי לבשר לך אבל אתה מדמיין דפרוציאלים אחוריים משום מה,לך לרופא.

 

יכול להיות שאקזמפלר ספציפי היה מיבוא אישי. קיים דגם עם הנעה כפולה, יכול להיות שהוא לא שווק בארץ. אולי הנעה כפולה היא "שדרוג" עם חלקים מיובאים. אבל האוטו היה עם הנעה כפולה.

למשאל, סובארו ברוב מדינות מוכרת כמכונית 4X4, בגלל שוק ישראלי, ש-DL הייתה מאוד פופולארית בארץ, הביאו לנו דגם מיוחד עם הנעה קדמית, כנ"ל לגבי סופר לנסר סטיישן שאצלנו הוא עם הנעה קדמית ובחו"ל מכירים אותו רק כ-4X4..

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

×
×
  • תוכן חדש...