Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6703 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום הייתי במוסך וחיברו את הרכב למחשב,המכונאי אמר שיש לי תקלה בחיישן חום מנוע.

וזאת בשל טענתי שבבוקר לפעמים הטורים נמוכים ולא גבוהים קצת בהתחלה כמו שצריך.

הוא איפס את התקלה דרך המחשב ואמר לי לנסוע כמה ימים ולחזור אליו לראות שהתקלה לא מופיע שוב.

בנוסף שהמחשב שלו היה מחובר לרכב לפתע התחילו לעלות הטורים ולרדת לבד,לאחר ניתוק המחשב זה יסתדר,האם זה צריך להיות ככה שמחברים מחשב לרכב?

 

האם יש קשר בין החיישן חום לבעיה שיש לי לפעמים ברכב?

מה תפקידו של החיישן חום במנוע?

פורסם

החיישן טמפ', מודד את החום של נוזל הקרור במנוע.

כאשר המנוע קר, ואתה מתניע אותו, החיישן חש שהטמפרטורה

נמוכה, והוא משדר את הנתון הזה למחשב.

המחשב שולח פקודה לייצר תערובת דלק עשירה,

עד שהמנוע מגיע לטמפ' האופטימלית.

פורסם
אמרו לי שהבעייה בחיישן חום מנוע לא בחיישן טמפרטורה.

זה אותו דבר??

 

 

במכוניות חדישות יש כמה חיישני טמפ,

אויר, מים, וטמפ תא מנוע,

 

 

לשאלתך, כן, כולם חישניי טמפ,

קו---------------------------------------

פורסם

השעון חום תמיד מראה על 90 מעלות,האם יש חיישן אחר חוץ מהחיישן שמראה נתון לשעון?

אם ככה איזה חיישן עלי להחליף?בעקבות הבעייה של הטורים נמוכים בבוקר שקר.

×
×
  • תוכן חדש...