Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צמיג "אל תקר", אם זה מה שאני מכיר, אז זו לא מציאה כל כך גדולה.

נקרא בלע'זrun-flat tire וחסרונותיו מרובים על יתרונותיו.



מחירו כפול ממחיר צמיג רגיל,

הבלאי גבוה מצמיג רגיל

האחיזה פחות טובה מאשר בצמיג רגיל.

ואם כן הוא נפגע, אי אפשר לתקן אותו וחייבים לקנות חדש.

פורסם

לא הבנתי מאיפה המידע על המחירים והחסרונות שלו וכל מה שרשמת , זה צמיג חדשני לא משהו שמוכר הרבה זמן והינו בשימוש

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

לא הבנתי מאיפה המידע על המחירים והחסרונות שלו וכל מה שרשמת , זה צמיג חדשני לא משהו שמוכר הרבה זמן והינו בשימוש

צמיג run-flat tire דומה נמכר כבר כמה שנים ומגיע כסטנדרט בחלק מהרכבים. כולל bmw (ארצות הברית )וחלק מהדגמים של טויוטה. הרעיון מאחורי צמיגים כאלה הוא שזה חוסך בסופו של דבר ליצרן הרכב מאחר והוא לא צריך לספק גלגל חלופי וגם מתפנה מקום ברכב ואפשר להציגו אם תא מטען יותר גדול.

אני לא בטוח אם הצמיג הזה עובד באותה טכנולוגיה של זו שאני מכיר אבל קשה לי להתפעל בינתיים עד שלא נדע את מחירו וחסרונותיו.

פורסם

אז למה ניראה לך שהוא מיתבלה יותר, בעל פחות אחיזה ולא ניתן לתקנו ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

g35x אם היית קורא טוב את הכתבה היית מבין שלא מדובר בצמיג "אל-תקר" כמו זה שאתה מדבר עליו.

פורסם

מדובר בצמיג שעדיין אין, משהו עם רעיון חדשני, לא שולל שהוא לא יתנהג כמו הישנים יותר אבל אין לדעת בינתיים

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
g35x אם היית קורא טוב את הכתבה היית מבין שלא מדובר בצמיג "אל-תקר" כמו זה שאתה מדבר עליו.

אולי כן, ואולי לא. לי זה נראה כמו אותה גברת בשינוי אדרת.

גם כשהצמיגים שקיימים כיום (גם לקונטינטל יש ביצור ) יצאו לשוק הם נראו כברכה לכל אבל בסוף התברר שלא כל מה שנוצץ זהב הוא.

כל פעם מגיעה טכנולוגיה חדשה, אבל מישהו בסופו של דבר צריך להרוויח מזה ובדרך כלל זה לא אנחנו הצרכנים :-)

פורסם

G35X, אני מציע לך לחקור קצת, ולעדכן את המאגר מידע שלך, כי אתה טועה בגדול.

צמיגי run flat בנויים מגומי עבה אשר אמור למנוע קריסה של הצמיג במקרה של תקר רציני, אין בהם חומרים שאוטמים את החור, פשוט גומי עבה.

צמיג החדש של קוטיננטל בנוי עם שכבה של חומר בעל כושר איחוי עצמי. במקרה של חור כתוצאה מחדירת עצם זר לסוליית הצמיג, החומר מתאחה ומתקשה, ומאפשר המשך נסיעה רגילה.

 

שיטה דומה מיישמים במיכלי הדלק של מסוק האפאצ'י, במקרה של חדירת קליע למיכל הדלק, השרף שממנו עשויי המיכל בא במגע עם הדלק, ואוטם את עצמו, ובכך מאפשר המשך שימוש רגיל במיכל.

 

יש מבין?

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם
G35X, אני מציע לך לחקור קצת, ולעדכן את המאגר מידע שלך, כי אתה טועה בגדול.

צמיגי run flat בנויים מגומי עבה אשר אמור למנוע קריסה של הצמיג במקרה של תקר רציני, אין בהם חומרים שאוטמים את החור, פשוט גומי עבה.

צמיג החדש של קוטיננטל בנוי עם שכבה של חומר בעל כושר איחוי עצמי. במקרה של חור כתוצאה מחדירת עצם זר לסוליית הצמיג, החומר מתאחה ומתקשה, ומאפשר המשך נסיעה רגילה.

 

שיטה דומה מיישמים במיכלי הדלק של מסוק האפאצ'י, במקרה של חדירת קליע למיכל הדלק, השרף שממנו עשויי המיכל בא במגע עם הדלק, ואוטם את עצמו, ובכך מאפשר המשך שימוש רגיל במיכל.

 

יש מבין?

יש מבין :-)

אלא שכדי שהחגיגה תהיה שלמה, וזו לא תהיה באמת אותה גברת בשינוי אדרת. אני מקווה שהצמיג הזה לא יתן ביצועים פחות טובים בגלל החומר הנוסף. שהוא לא יתבלה במהירות יותר גבוהה. וכמובן, שמחירו לא יהיה מאד גבוה, מאחר וצימיגי הrun flat עולים כפול בדיוק מצמיגים רגילים. כשמדובר בצמיגים רחבים בחתך נמוך זה מתבטא בהרבה מאד כסף.

בכל אופן, תודה על ההבהרה:beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...