Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6285 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם המסנן דלק הוא על המשאבה כמו בדגמים חדשים, אז אין צורך לטפל בו או להחליפו ובדר"כ הוא אינו מגיע בנפרד אלא כחלק ממכלול המשאבת דלק/מצוף.

ושוב, הדלקת מתח הצתה רק תגביר את הלחץ במערכת הדלק ולא תפרוק אותו!

פורסם
אם המסנן דלק הוא על המשאבה כמו בדגמים חדשים, אז אין צורך לטפל בו או להחליפו ובדר"כ הוא אינו מגיע בנפרד אלא כחלק ממכלול המשאבת דלק/מצוף.

 

דניאל, לא מדובר על מסנן דלק מחובר עם המשאבה כיחידה אחת, באקסנט המסנן הוא נפרד ויושב ליד המשאבה תחת המכסה של המשאבה. מחליפים אותו כל 60K

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

OK, הכל מובן. הנה המסנן דלק ומיקומו:

89027176.gif

 

לשחרור הלחץ יש לנתק את מחבר משאבת הדלק בזמן שמנוע פועל, עד שהוא כבה מחוסר דלק והלחץ יהיה אפסי.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

את התשובה אני אתחיל בנוזל הממסרה האוטומטית - שם לב להוראות היצרן :idea:

 

בעניין: שמן גיר ליונדאי , מיצובישי .

לפי הוראות היצרן והיבואן - נוזל ממסרה סינטטי SP3 מקורי - לא דקסרון 3 מינראלי DEXRON III

 

( יש הבדל בין טמפרטורת העבודה של הנוזלים )

אפשר לקנות את נוזל הממסרה , במוסכי יונדאי ומיצובישי מוטורס , ולטפל במוסך אחר

יש עוד יצרנים לנוזל זה - כגון אמריקן איגל סינטטי , התואם למפרט היצרן .

 

( יש עוד נוזלים סינטטים מתאימים - לבדוק כי כתוב שהם מתאימים להוראות היצרן )

 

מצורף המלצת היצרן - החלפה כל 45.000 ק"מ .

 

שאלה: באיזה סוג שמן גיר ממליץ היצרן להשתמש בגיר אוטומטי?

Icon_Answer.gifתשובה: היצרן הוציא הוראה טכנית חד משמעית להשתמש בנוזל תיבת הילוכים מקורית בלבד (מסוג ATF - SP3 – כאשר על בקבוק השמן יופיע סמל יונדאי).

קישור לאתר יונדאי ישראל

http://www.hyundaimotors.co.il/Content.aspx?id=71

אני מצרף , הודעה קודמת, לגבי טיפולים - יונדאי ומיצובישי .

אקסנט , גטס , מיצובישי גאלנט, " לנסר " - תואם לטיפולים ב " כריזמה "

 

( אפשר לפנות למחלקה הטכנית של " כל מוטור " היבואנים, לבקש, ספר רכב, או טופס שגרת טיפולים, טל' 03-9154444 )

 

רצוי שתזמין ספר רכב מהחברה - לא כל המוסכים מעודכנים בשגרת הטיפולים .

שמן כל 15K - או שנה, הקודם בניהם. ( חצי סינטטי - 40 - 10 ) או 15-40 - פילטר מקורי. או חליפי ( MANN ) בלבד.

 

פילטר אויר כל שלושים אלף (אבל מומלץ לנקות כל 15K) - או שנתיים .

 

פלגים כל 30K - או שנתיים .מיועד לפלגים רגילים ( לבדוק סוג הפלגים שהותקנו בטיפול הקודם )

 

בדיקת בלמים , ובדיקה כללית למרכב , ומערכת ההגה .

 

מערכת קרור כל שנתיים - נוזל קירור איכותי - אפשרי פרסטון ירוק .או מקורי - ( החלפה חלקית ) כ 4 ליטר .50-60 ש"ח .

 

- ממסרה אוטומטית -

 

נוזל ATF כל 45K - סינטטי מלא בלבד ( B. G - או A.E - אוVALVOLINE )

- או מקורי בלבד ( החלפה חלקית ) אפשר לקנות, במוסכי החברה - ולבצע טיפול, במוסך אחר .

(כ 4 ליטר - מחיר 250 ש"ח ) אם יש, פילטר שמן חיצוני לממסרה החלף , תואם פילטר שמן מנוע .

- חשוב מאוד - ולא כל המכונאים מבינים, בסוגי נוזל הממסרה האוטומטית,ברכבים אלו.

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שלום רב חברים

 

קוראים לי שי ואני חדש כאן וגם אני בדיוק עושה טיפול ליונדאי אקסנט 2005 ובאמת לא מצאתי את מסנן הדלק

והפורום עזר לי מאוד.

יש לי שאלה קטנה, את המכסה מתחת לכיסה האחורי צריך פשוט למשוך ? כי הוא נראה לי מודבק בסיליקון ולא עם ברגים

אז אני צריך שתאשרו לי שאני לא אגרום נזק כול שהוא.

 

תודה מראש לכול מי שיעזור


×
×
  • תוכן חדש...