Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6709 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה ינו 22 אבל עם הרבה יותר עיוות ממה שמגבר פשוט נותן

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אז להחליף רמקולים מאחורה לא יעזור נכון

 

יש לי רמקול אם 150 W לא יודע כמה RMS

חשבתי להביא משהוא זול ב 300 שקל של פיונר 400W וRMS80

 

מה אתם אומרים?

פורסם

תשקיע בקומפוננט מוגבר מיקדימה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

יש לי שתי רמקולים ושתי טויטרים

 

מה גם ניראה לי המערכת שלי לא מנצלת את כול הכוח כי כשה אני סם מוזיקה ואני מגיע ל 22 ככה אז כבר מתחילים רעשים מהרמקולים ויש לי אפשרות הגבר עד 45 ניראה לי

פורסם

אתה פשוט צריך מגבר.

עם פאנל רגיל רוב הסיכויים שהרמקול שלך לא מנוצל כראוי.

הרעשים לדעתי הם מהפלסטיקה של הרכב ולא מהרמקול עצמו.

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

מה זה 2 רמקולים וטויטרים

 

תראה, אם לא תפרט אני פורש, לא צריך להוציא ממך מידע בכח

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
אתה פשוט צריך מגבר.

עם פאנל רגיל רוב הסיכויים שהרמקול שלך לא מנוצל כראוי.

הרעשים לדעתי הם מהפלסטיקה של הרכב ולא מהרמקול עצמו.

 

לא הרעשים הם מהרמקול כי לא יודע איך להזביר אתה פשוט שומע שהרמקול זו הבעיה אבל יש מצב שHU פשוט לא יכול לעמוד בזה? אבל לא ניראה לי כי ב 25 וליום זה כבר קורא ויש עד 45

 

 

gsi16v

חח קודם כול תודה שאתה עוזר

 

דבר שני יש לי שתי טויטרים מקדימה 150W

ושתי רמקולים בדלתות שבאים אם האוטו לא החלפתי אותם הרכב זה אופל אסטרה שנת 97

 

לא יודע מה הRMS של שתיהם כי הם ישנים וגם הטויטרים רק אחד עובד

פורסם

הקיצר תעשה ככה

תחליף לקומפוננט נורמלי

תביא מגבר סביר

תוסיף סאב אם יש לך תקציב

ותגיד לנו כבר איזה רדיו-דיסק יש לך בכלל :mm_wink:

 

 

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

נו באמת פותח השרשור תעבוד על העלמת אותיות והשגיאות כתיב זה עושה צחוק מהפורום (ובעיקר ממך) רק לקרוא מה שאתה כותב

 

1.יינו

2.RSM

3.קונפוט

וכ"ו וכ"ו ועוד...

תגידי מה אתה רוצה ? מה התקציב? ותפרט מה יש וקיים!

וככה יסייעו לך , אתה מדבר על HU ועובר לנושא על גלידה , אחרי זה על יינו ועובר לקונפוט תחליטטטטט!

:roll:

×
×
  • תוכן חדש...