Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3785 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מדבר כמובן על ה-AFTERMARKET, אין לי BMW....

אני מחפש אנטנה כזו לשידורי הרדיו, האנטנה הרגילה נשברה והחדשה במצב רוח טוב-שורקת השר..טה.

על האריזה של מה שראיתי עד היום כתוב רק GPS, ולא FM.

האם זה משנה משהוא?

כשעשיתי חיפוש ראיתי מישהוא עם BMW שרצה לשים אחת, ולא הבנתי- הוא טוען שזה גם מתברג, ואני ראיתי רק דבק.

יש מידע לגבי סוגייה זו גם?

תודה לעוזרים.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

נראה לי ש BMW באים עם הכנה מראש לאנטנת סנפיר.

 

ברכבים רגילים לא תוכל להעביר את הכבל דרך הגג אלה אם תקדח בו חור.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

אני מהנדס אנטנות בחברת היי טק גדולה, האנטנה הטובה ביותר לקליטה לרכב זאת האנטנה MONOPOLE - זאת האנטנה שניראית כחוט ברזל ומצויה ברוב הרכבים, אחריה אנטנה נחותה יותר זה אנטנת חרב או סנפיר, ואחריה עם ביצועים נמוכים יותר זאת האנטנה שמודפסת על השמשה.

 

לכן אני ממליץ לחזור לאנטנה המקורית (WHIP - חוט ברזל) שהייתה שהיא בד"כ יותר זולה ומצוינת לקליטה.

פורסם

ידידי המהנדס צודק, אנטנה שוט מתאימה לקליטת שידורי רדיו בתחום 88-108 מגה-הרץ והיתרון שלה שהיא לא כיוונית.

איזה כייף לי :)

פורסם
אני מהנדס אנטנות בחברת היי טק גדולה, האנטנה הטובה ביותר לקליטה לרכב זאת האנטנה MONOPOLE - זאת האנטנה שניראית כחוט ברזל ומצויה ברוב הרכבים, אחריה אנטנה נחותה יותר זה אנטנת חרב או סנפיר, ואחריה עם ביצועים נמוכים יותר זאת האנטנה שמודפסת על השמשה.

 

לכן אני ממליץ לחזור לאנטנה המקורית (WHIP - חוט ברזל) שהייתה שהיא בד"כ יותר זולה ומצוינת לקליטה.

 

היי,

 

תוכל לתת קישור לאתרים של חברות המציעות אנטנות מודפסות לרכב עבור תחום תדרי רדיו VHF אזרחי?

משום מה כל מה שמצאתי בחיפוש זריז היו אנטנות כאלה לתחום תדרי ה-GPS L1 / סלולאר.

 

ברור לי שאנטנה מודפסת תהיה נחותה משמעותית ממונופול לרכב, בכל זאת אשמח אם תוכל לצרף עקום קרינה של אנטנה מודפסת לעומת מונופול לשם ההשוואה.

 

האם הנחיתות היא מסד"ג של מס' dB בודדים - עניין ש-HU עם מקלט סביר יפצה עליו בקלות, או יותר באיזור של 10dB וצפונה?

פורסם

אורך האנטנה צריך להיות מחצית מאורך הגל (יש אנטנות רבע אורך גל+סליל).

אורך אנטנות GPS לתחום תדרים גבוה לכן הינו קטן וקומפקטי. כול שאר הפיתרונות החדשניים עבור אנטנות קטנות לתחום ה-FM הינו פשרה שלא מומלץ לבחור בא.

איזה כייף לי :)

פורסם

ב-BMW אנטנת הרדיו אינה בסנפיר - היא מודפסת על השמשה האחורית. בסנפיר יש אנטנה סלולרית, אנטנת GPS, אנטנת רדיו לוויני ועוד אך לא אנטנת רדיו.

פורסם
ב-BMW אנטנת הרדיו אינה בסנפיר - היא מודפסת על השמשה האחורית. בסנפיר יש אנטנה סלולרית, אנטנת GPS, אנטנת רדיו לוויני ועוד אך לא אנטנת רדיו.
אכן, כך זה גם אצלי באנטנת אצבע. האנטנות הקצרות (סנפיר ואצבע) הן לטלפון וGPS ןלא לרדיו
פורסם

אוקיי תודה רבה.

עכשיו נשאר רק להיפטר מהשריקות...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • 8 שנים מאוחר יותר...
פורסם

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

אבל יש אנטנה כזו שמגיעה עם הדגם ההיברידי

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

צירפתי תמונה של הדגם ההיברידי

006.jpg

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

ניסיתי לחפש בגוגל את האנטנה המקורית של הדגם הנ"ל, ולא מצאתי שום דבר חוץ מאנטנות שעולות 5 דולר בעלי אקספרס. מישהו יכול לעזור לי עם לינק לרכישת אנטנה מקורית?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

×
×
  • תוכן חדש...