Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6754 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם...

כשאני מניע את האוטו בבוקר שהוא קר, הוא מניע רגיל, עובד כמה שניות ואז מאבד טורים ונכבה.

עוד תופעה ששמתי לב אליה שכנראה קשורה, זה מרגיש כאילו הצ'וק האוטומטי לא עובד כי כשאני מניע הטורים גבוהים מהרגיל, כאילו הצ'וק כן עובד ולאחר נסיעה של כמה שניות הטורים כבר עומדים על איזור ה-800 שזה המצב הרגיל שלהם שהאוטו חם (אין שינוי בטורים בין מנוע חם לקר). ואז האוטו מזייף מאוד ורועד.

בית מצערת נוקה בהקשר לבעיה אחרת שהיתה ככה שזאת לא הבעיה.

 

מה דעתכם יכול לגרום לבעיה הנ"ל?

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

צריך להתחבר עם מחשב/סורק אבחון ולבדוק את כל נתוני מע' נהול המנוע ואני חושד בחיישן חום מנוע שמזייף.

הכי טוב זה להשאיר המכונית במוסך ללינת ליילה כך שבבקר מתחילים לבצע בדיקות עוד לפני הנעת המנוע ואח"כ גם רואים ושומעים את הבעיה כשהיא קיימת בפועל.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם
צריך להתחבר עם מחשב/סורק אבחון ולבדוק את כל נתוני מע' נהול המנוע ואני חושד בחיישן חום מנוע שמזייף.

הכי טוב זה להשאיר המכונית במוסך ללינת ליילה כך שבבקר מתחילים לבצע בדיקות עוד לפני הנעת המנוע ואח"כ גם רואים ושומעים את הבעיה כשהיא קיימת בפועל.

בברכה - רפי לין :-)

גם אם המנוע מתפוצץ אני לא משאיר את האוטו ללינת לילה :) שהאוטו ילון קצת אצלי הוא לא רגיל לזה :)

פורסם
אני דווקא חושד בחיישן טמפ' נוזל קירור.

 

 

עדכן אותנו.

 

שי.

 

גם לי נראה כבעית חישן טמפ'

את האמת אני לא חושב שאני יסדר את זה כרגע כי החלפתי כבר חצי אוטו וזה דבר שאפשר לחיות איתו.

רציתי לדעת אם יש משהו שאני יכול לעשות בלי מוסך, אולי לנקות את אחד החיישנים? או משהו שאני יכול לעשות לבד...

פורסם

במידה ובאמת החיישן טמפ' נוזל קרור תקול, אז חוץ מהבעיות הנעה שלך יכולות להתוסף לך בעיות בצריכת דלק מוגזמת.

 

החיישן עצמו אינו אמור להיות יקר כל כך.

 

ד.א כמה ק"מ עבר המנוע שלך?

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

חחחחח:-)

 

אחרי כל התקלות שסיפרת פה בפורום... לא תודה:shock:

 

ד.א מה נסגר עם המערכת ABS ,הרבה זמן לא הייתי פה?

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

היא תוקנה TOSTOS (אתה לא עושה חיפוש? :wink: )

מסתבר שזה היה כולה פיוז. :idea:

 

ד"א , אולי עכשיו דוקא כדאי לקנות את האוטו , אחרי שהוא תיקן כבר (כמעט) הכל.

מה מחירון?

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם
חחחחח:-)

 

אחרי כל התקלות שסיפרת פה בפורום... לא תודה:shock:

 

ד.א מה נסגר עם המערכת ABS ,הרבה זמן לא הייתי פה?

תוקנה מה אתה לא עושה חיפוש? :)

 

היא תוקנה TOSTOS (אתה לא עושה חיפוש? :wink: )

מסתבר שזה היה כולה פיוז. :idea:

 

ד"א , אולי עכשיו דוקא כדאי לקנות את האוטו , אחרי שהוא תיקן כבר (כמעט) הכל.

מה מחירון?

זה לא היה כולה פיוז. הלוואי! זה היה שיפוץ ואחרי השיפוץ היה גם פיוז שרוף (אם היחידה באמת לא היתה תקינה זה רק 2 אנשים יודעים, אלוהים ואייל)

המחירון 49K

פורסם

וואלה, הבנתי מדבריך (עקבתי אחרי השרשור) שזה היה רק פיוז "שלם" דפוק. הבנתי לא נכון.

 

49K , נחמד 8)

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

היתה לי בעיה זהה. הרכב נכבה לאחר שנייה או שתיים ואם מנסים להניע מיד אחר כך, אין שום בעיה.

התברר כצינור נשם קרוע שינק אוויר מבחוץ.

החלפתו פתרה את הבעייה מיידית (בוצע לפני כחודש)

 

מחיר צינור נשם בחברה 460 לפני מע"מ. הכסף הכי טוב שהשקעתי לאחרונה :) [השגתי בסוף מקורי בפחות]

 

קח בחשבון שזה לא אותו מנוע כך שיש סיכוי שזו לא אותה בעיה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...