Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6755 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
וואלה, הבנתי מדבריך (עקבתי אחרי השרשור) שזה היה רק פיוז "שלם" דפוק. הבנתי לא נכון.

 

49K , נחמד 8)

האמת להגיד לך... יכול להיות שזה היה רק פיוז דפוק וכתוצאה מאיבחונים לא נכונים של הבעיה גם שיפצתי את היחידה ללא צורך אבל את זה אני אדע לעולם ואני רוצה להאמין שזה לא נכון.

 

בכל מקרה כן זה המחירון של האוטו ואם יש לך קונה את מוזמן לפנות אלי בה"פ, אני מוכר אבל ממש לא לחוץ אחרי כל ההשקעות.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סבבה.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם
זה משהו שאפשר לראות בעין? אם כן איפה לחפש?

 

במנוע שלי צינור הנשם נמצא מתחת למעטה הפלסטיק שמכסה את המנוע לכן היה קשה לראות. בחלק הקדמי של המנוע בדיוק באמצע)

עם זאת, בעל מקצוע שיעמוד מול הרכב כשהוא מונע, יוכל לשמוע את רעש משיכת האוויר ולהכניס את היד במקום הנכון כדי לוודא זאת.

 

אני מחר אעיף מבט בETKA כדי לראות איפה ממוקם הצינור הנ"ל במנוע שלך.

עד אז רשום לי מה קוד המנוע שלך (AKL במקרה?)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אם זה היה צינור הנשם, אז לדעתי הסל"ד היה צריך להיות לא יציב לאורך כל זמן פעולת המנוע ולא רק בסרק.

 

תנסה לבדוק את ההתנגדות של החיישן חום נוזל קרור ולראות אם היא קופצת.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם
במנוע שלי צינור הנשם נמצא מתחת למעטה הפלסטיק שמכסה את המנוע לכן היה קשה לראות. בחלק הקדמי של המנוע בדיוק באמצע)

עם זאת, בעל מקצוע שיעמוד מול הרכב כשהוא מונע, יוכל לשמוע את רעש משיכת האוויר ולהכניס את היד במקום הנכון כדי לוודא זאת.

 

אני מחר אעיף מבט בETKA כדי לראות איפה ממוקם הצינור הנ"ל במנוע שלך.

עד אז רשום לי מה קוד המנוע שלך (AKL במקרה?)

אני לא זוכר בוודאות אז אני אלך לאוטו לבדוק עוד מעט. תודה.

האמת שיש לי את התוכנה רק שאני לא מבין בה יותר מידי.

 

אם זה היה צינור הנשם, אז לדעתי הסל"ד היה צריך להיות לא יציב לאורך כל זמן פעולת המנוע ולא רק בסרק.

 

תנסה לבדוק את ההתנגדות של החיישן חום נוזל קרור ולראות אם היא קופצת.

הסל"ד לא יציב לכל אורך ההתחממות שלו לא רק בסרק, הוא נכבה בפעמים הראשונות של ההנעה אם אני לא נותן גז ואחרי זה עד שהוא מגיע לחום הרגיל שלו הוא עובד ממש לא יפה, הוא מזייף, רועד, ויש לו נפילות מתח.

איך אני בודק את ההתנגדות של החיישן? וזה החיישן שמתחבר למיכל מים נכון?

פורסם

בד"כ החיישן שמתחבר למיכל מים (עיבוי) הוא חיישן "גובה נוזל קירור" , שמדליק נורת אזהרה במקרה שמפלס נוזל הקירור יורד משמעותית (אני קורא לו "חיישן מציל מנוע" :lol: )

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם
אם זה היה צינור הנשם, אז לדעתי הסל"ד היה צריך להיות לא יציב לאורך כל זמן פעולת המנוע ולא רק בסרק.

 

תנסה לבדוק את ההתנגדות של החיישן חום נוזל קרור ולראות אם היא קופצת.

 

גם לי זה נראה לא הגיוני לכן אפילו לא בדקתי את הצינור, אבל ברגע שהגעתי עם הרכב למוסך רון , הוא זיהה את זה.

 

זה כאילו המחשב "לומד" איך לחיות עם משיכת האוויר ומבצע קיזוזים בהתאם ובהנעה שאחרי הכיבוי ולכל אורך הנסיעה, הטורים יציבים.

(יציבים אבל על 1000 סל"ד בניגוד לבערך 800 במצב רגיל).

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני מנייח שלמרק יש את המיקום המדוייק של החיישן, או לכל מי שיש ETKA.

 

החיישן אמור להיות ממוקם בפלאנג' מים, שיוצא מן המנוע לכיוון הצינור העליון של הרדיאטור.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

אספי, תרשום דגם מנוע או תקפוץ וננסה לאתר את הבעייה. אני אהמר ואגיד שיש להתמקד ב-3 תחומים: צינורות, חיישן טמפ' או בית מצערת למרות שסיכוי נמוך שיש קשר לבית מצערת.

תרשום דגם מנוע, אבדוק ב-ETKA ונראה מי היצרן של החיישן טמפ' ואם ניתן להשיג אותו ללא צ'מפיון.

Veni Vidi Vici

פורסם
במנוע שלי צינור הנשם נמצא מתחת למעטה הפלסטיק שמכסה את המנוע לכן היה קשה לראות. בחלק הקדמי של המנוע בדיוק באמצע)

עם זאת, בעל מקצוע שיעמוד מול הרכב כשהוא מונע, יוכל לשמוע את רעש משיכת האוויר ולהכניס את היד במקום הנכון כדי לוודא זאת.

 

אני מחר אעיף מבט בETKA כדי לראות איפה ממוקם הצינור הנ"ל במנוע שלך.

עד אז רשום לי מה קוד המנוע שלך (AKL במקרה?)

קוד המנוע שלי הוא AEH.

 

בכל מקרה ניקיתי את הכל החיישנים שנראו לי כמשהו שיכול להיות קשור לטמפ' ונחכה להנעה קרה לראות אם משהו השתנה.

פורסם

לדעתי מדובר במנוע צעדים, זה לא כל כך מסתדר עם הרעידות של הסל"ד אך אולי מדובר בשני דברים לא קשורים.

בכל מקרה לדעתי שווה לבדוק. האם ה"פיקה" של המנוע צעדים נעה אצלך בחופשיות יתר על המידה?

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

חיישן טמפ' עולה 120 שקלים?

הלוואי שבהונדה הוא היה עולה כ"כ זול:evil:

 

 

בכל אופן, את החיישן לא תוכל לנקות (לא יועיל) , וגם יהיה לך קשה לבדוק התנגדויות, אלא אם תפרק את החיישן, תטבול אותו בנוזל הקירור שלך בתוך כלי ותחמם את הכלי לטמפ' עבודת המנוע (נשמע מסובך? אתה צודק)

 

מה שקורה זה שההתנגדות של החיישן יורדת בצורה ישירה ככל שטמפ' נוזל הקירור של המנוע עולה וע"י כך מחשב ניהול המנוע יכול "לדעת" האם מדובר במנוע קר שדרושה לו תוספת דלק בהנעה קרה וכך לשלוט לכל אורך הדרך על כמות הדלק המסופקת למזרקים.

 

אגב, יש פה הרבה חבר'ה שיש להם VAGCOM ויכולים להתחבר אלייך לרכב לעשות דיאגנוסטיקה, נצל את זה,

אני בטוח שהם ישמחו לעזור לך..

במידה וזה אכן החיישן -הרווחת.

 

אל תתעצל, חיישן תקול שכזה גורם לעלייה חדה בתצרוכת הדלק ולירידה בביצועי המנוע.

 

בברכה,

 

שי.

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם

תשמע ,

גם לי היה את התקלה הזאת לפני מספר חודשים,לבסוף זה היה "רק" מצבר עייף.

 

לפני התנעת הבוקר בדוק את המצבר עם אבומטר.

ולאחר התנעה בדוק שוב את הטעינה.

 

כמו כן מלא מים מזוקקים לפתחי המצבר.

 

ירון מאיר

פורסם
תשמע ,

גם לי היה את התקלה הזאת לפני מספר חודשים,לבסוף זה היה "רק" מצבר עייף.

 

לפני התנעת הבוקר בדוק את המצבר עם אבומטר.

ולאחר התנעה בדוק שוב את הטעינה.

 

כמו כן מלא מים מזוקקים לפתחי המצבר.

 

ירון מאיר

המצבר שלי חדש (כמה חודשים) וממש לא נראה לי שזה קשור למצבר. האוטו מניע לי בלי שום בעיה ואז הוא מאבד טורים בהנעה קרה. אני לא רואה את הקשר למצבר במיוחד שהוא חדש.


×
×
  • תוכן חדש...