Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6773 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יגרם נזק במעבר להילוך סרק בנסיעה, כבר דיברנו על זאת לרוב בפורום הטכני. התיבה תמשיך לקבל שימון כוון שמשאבת השמן מונעת מסיבוב המנוע.

פורסם

דניאל, המנוע הרי מסתובב גם בעמידה - זה אומר שכל הטענות של קירור שמירור, לא נכונות?

תוכל להרחיב?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אני לא רואה שום סיבה להעביר לניוטרל באוטומט.

רוצה לנסוע לעצור וכ'ו? רק על דרייב.

בזמן חניה שים על פארקינג.

פורסם
יותר הגיוני ממה שיש במגאן. ככה אתה חייב לשים בפארק, שימושי למקרה שתשים בטעות בניוטרל בירידה חזקה (כל עוד אתה לוחץ על הבלמים האוטו לא יזוז, אבל יכול להיות שההנדברקס לא יחזיק אותו). ברנו, אין שום בעיה לכבות מנוע כהאוטו בניוטרל, אבל כשרוצים להניע צריך לשים בפארקינג, ככה שאין לזה שום משמעות מבחינת החניה, אבל יכול להיות מאוד בעייתי אם נכבה לך המנוע באמצע נסיעה (כמו שקרה לאבא שלי, הלך המדחס והמנוע נעצר. כן, מדובר על רכב בן 10 חודשים. למזלו הוא מצא מקום לעצור כמה מטרים אחרי, אבל אם הוא היה בקטע ללא שוליים זה היה מאוד בעייתי)

 

ברנו הנעת הרכב לא רק דורשת את המעבר לפארקינג, אלא מחייבת גם לחיצה על הבלמים.

איזה מדחס בדיוק הלך שגרם למנוע לדומם בנסיעה ??:shock:

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

הניוטרל בגיר האוטומט ממוקם בין הרוורס לדרייב בכדי שלא תתבצע שחיקה של הגיר, אם נוסעים ב D והיינו מעבירים ישר ל R (אם הייתה אופציה כזו) אז הגיר היה נשחק כי פשוט הגלגלי שיניים בגיר יסתובבו לכיוון השני ואז יילך הגיר מהר יותר

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

×
×
  • תוכן חדש...