Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

שבוע שעבר רכשנו רכב סוזוקי בלנו, אוטומט.

מכל הרכבים שהיו לנו זה הרכב הראשון שהוא אוטומט, אז אין ניסיון גדול באוטומט.

 

אח שלי עושה משהו ברכב ואני לא יודע אם זה נכון או לא.

נגיד הוא שם D ולפני רמזור הוא מעביר ל-N ומתחיל להאט.

האם זה טוב או לא? כי אחרי שהרמזור ירוק הוא מעביר ל-D ונוסע.

 

טוב או לא? חיסכון בדלק אולי?

 

תודה רבה, אמיל.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

רע מאוד מכמה סיבות:



1. בN אין שימון וקירור לתיבת ההילוכים

2. בN אין שליטה על האוטו אם מישהו ידחף לפניו או ישעט אליו מאחורה הוא לא יוכל לברוח

3. סתם גורם לבלאי של תיבת ההילוכים.

פורסם

שאלה שקשורה.

כשאני חונה את הרכב אני חונה אותו בN, הרכב אוטומט והכביש בלי שיפוע בלי כלום.

זה בסדר?

Pajero, Clio

And my spectacular Megane:king:

פורסם

לפותח השירשור, ימשיך כבודו את השימוש השגוי בגיר האוטומט, יגיע לשיפוץ גיר בהקדם.

מעבר מהילוך לניוטרל גורם למשאבת השמן לעבוד קשה ולבנות לחצי שמן בגיר בכול פעם מחדש, בלאי גבוהה למשאבה = שיפוץ יקר וכואב.

אין צורך לגעת בידית במהלך הנסיעה אלא אם כן מדובר על עליות קשות או רצון לקבע הילוך מסוים בירידות ולהעזר במנוע לבלימה.

 

לאורי, לא סתם המציאו בגיר את אופצית PARKING.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

אורי: הפארקינג פשוט נועל את הילוכים שלא יסתובבו. אין מניעה עקרונית להחנות את הרכב בניוטרל (גם אני עושה את זה לפעמים, בטעות). אם הרכב חונה בעליה או ירידה מומלץ מאוד לשלב לפארקינג. כשאין שיפוע, אם אתה מושך הנדברקס אין לזה משמעות מיוחדת (חוץ מברנו מגאן II, ששם אפשר משום מה להניע רק בפארקינג).

היות ובגיר אוטומטי ההילוך לא משולב כשהמנוע כבוי, כשאתה בעליה או ירידה אין אופציה לשלב הילוך (כמו שאפשר ברכב ידני, ראשון בעליה ורוורס בירידה- הגלגלים מחוברים למנוע, שמונע מהרכב להידרדר). בשביל זה יש את הפארקינג.

 

לפותח השרשור: בטח שלא חסכון בדלק. אם ברכבך יש הזרקה ולא קרבורטור, כשאתה מאט המנוע מבזבז מעט מאוד דלק, ולעתים ממשיך לפעול בלי דלק בכלל, כי הגלגלים מסובבים אותו. כשהוא בניוטרל, הוא צריך להזרים מעט דלק כדי להמשיך להסתובב. זה מעבר לכל הסיבות שכבר נאמרו כאן.

אם ברכבך יש קרבורטור, אין משמעות למה שכתבתי, אבל כל מה שכתבו לפני עדיין נכון.

"ai motoare capul doare"

פורסם
אורי: הפארקינג פשוט נועל את הילוכים שלא יסתובבו. אין מניעה עקרונית להחנות את הרכב בניוטרל (גם אני עושה את זה לפעמים, בטעות). אם הרכב חונה בעליה או ירידה מומלץ מאוד לשלב לפארקינג. כשאין שיפוע, אם אתה מושך הנדברקס אין לזה משמעות מיוחדת (חוץ מברנו מגאן II, ששם אפשר משום מה להניע רק בפארקינג).

היות ובגיר אוטומטי ההילוך לא משולב כשהמנוע כבוי, כשאתה בעליה או ירידה אין אופציה לשלב הילוך (כמו שאפשר ברכב ידני, ראשון בעליה ורוורס בירידה- הגלגלים מחוברים למנוע, שמונע מהרכב להידרדר). בשביל זה יש את הפארקינג.

 

 

באופל אסטרה אי אפשר להוציא את המפתח מהסוויץ' בלי להעביר לפארקינג, גם אם משולב לניוטרל.

לדעתי זה משהו שקיים בכל המכוניות החדשות, אבל לא בדקתי .

פורסם

יותר הגיוני ממה שיש במגאן. ככה אתה חייב לשים בפארק, שימושי למקרה שתשים בטעות בניוטרל בירידה חזקה (כל עוד אתה לוחץ על הבלמים האוטו לא יזוז, אבל יכול להיות שההנדברקס לא יחזיק אותו). ברנו, אין שום בעיה לכבות מנוע כהאוטו בניוטרל, אבל כשרוצים להניע צריך לשים בפארקינג, ככה שאין לזה שום משמעות מבחינת החניה, אבל יכול להיות מאוד בעייתי אם נכבה לך המנוע באמצע נסיעה (כמו שקרה לאבא שלי, הלך המדחס והמנוע נעצר. כן, מדובר על רכב בן 10 חודשים. למזלו הוא מצא מקום לעצור כמה מטרים אחרי, אבל אם הוא היה בקטע ללא שוליים זה היה מאוד בעייתי)

"ai motoare capul doare"

פורסם
באופל אסטרה אי אפשר להוציא את המפתח מהסוויץ' בלי להעביר לפארקינג, גם אם משולב לניוטרל.

לדעתי זה משהו שקיים בכל המכוניות החדשות, אבל לא בדקתי .

 

 

אצלי בפאג'רו זה גם לא נותן להוציא את המפתח מהסוויץ' כשלא משלבים לפארקינג. ואם מישו הזיז את ההילוך כשהאוטו לא מונע להילוך אחר אז הוא גם לא מתניע. מה שבקליאו לא משנה מה יעשו תמיד אפשר להתניע גם עם ההגה במכסה מנוע וגם עם הידית הילוכים באגזוז. בקיצור הבנתי שמיותר להשאיר את הקליאו על ניוטרל כשחונים ואמרתי לעצמי שאני לא יעשה את זה. קפצתי למכולת- זרתי לאוטו והוא היה בניוטרל. הרגל.

Pajero, Clio

And my spectacular Megane:king:

פורסם

אף רכב אוטומטי (וגם חלק מהידניים) לא יניע כשהבורר נמצא בהילוך. רק בניוטרל או פארק (ורק פארק בחלק).

אין שום סיבה באמת לא להשאיר את האוטו על פארק, אבל גם אם השארת על ניוטרל- אין לזה משמעות. פארק רק מחזיק את האוטו טוב יותר במקום (אגב, ראיתי כבר אנשים שמחנים עם פארק ובלי הנדברקס. נראה לי שגם אני עשיתי את זה פעם אחת בטעות, אבל יש אנשים שמחנים ככה באופן קבוע).

"ai motoare capul doare"

פורסם

יש לי שאלה:

בקאיה ההנדבריקס מרגע שקיבלתי אותו היה חלש (עשו מתיחות החליפו תופים לא עוזר כלום), ועכשיו בזמן האחרון זה החמיר וכאשר חונים , אז אני שם בP והנדבריקס ביחד והאוטו מתדרדר אחרוה איזה 5-10 ס"מ לפחות, ניסיתי כמה פעמים לשים N ללא הנדבריקס והאוטו התדרדר איזה 30 ס"מ בלי הגזמה! (יש שיפוע קל בחניה) , לא יודע אם יש קשר אבל מהיום שקיבלנו אותו ההנדבריקס ירד עד לריצפה ללא קושי!

אבל ההנדבריק תופס בסוף לחצתי אותו במהירות 60 או 40 לא זוכר בידיוק והצמיגים ננעלו לאחר מטר או שתיים.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
לחצתי אותו במהירות 60 או 40 לא זוכר בידיוק והצמיגים ננעלו לאחר מטר או שתיים.

אולי בגלל זה הוא לא "תופס"? :roll:

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם
אולי בגלל זה הוא לא "תופס"? :roll:

 

זה היה לפני 4 חודשים בערך .

וזה היה בדיקה כדי ליראות אם יש השפעה שלו בכלל!

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

×
×
  • תוכן חדש...