Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבנתי ואני מעוניין בצ'יפ שכזה, אשמח לדעת האם הדבר כדאי בכלל ? האם יש רמות בנושא ? שכן הבנתי שלרמה ההתחלתית מדובר בתוספת זניחה של כ-10% כוח, לא מתקרב בכלל לעדר הסוסים שמתווסף במנועי הטורבו, אשמח לכיוון ועצות.

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

10% זה תוספת זניחה?

15 כ"ס זה תוספת זניחה?

אז קודם כם זאת תוספת מאוד מכובדת ויפה, דבר שני, אין שום מצב שציפ יתן לך תוספת של 15 כ"ס.

תגיד תודה כל בוקר למי שייצר את הציפ הזה אם תקבל תוספת של 5 כ"ס.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מדובר בצחי מערכות, הוא טוען לשיפור של כ-10% ומביא כגיבויים נתונים שונים ומשונים, שאני דיי מאמין שבסופו של דבר ניתן בהחלט לבדוק. הוא הסביר שם שהוא לא רק זורק צ'יפ וזהו אלא נכנס לניהול מנוע וכ"ו...

 

אני יודע מניסיון שעל מנוע ה-1.8T שהיה לנו צ'יפ בלבד הוסיף כמות אדירה של כוחות סוס ועל זה אין ויכוח והדבר מוכח, למה נראה לך כל כך לא סביר ש-10% ל איצאו מצ'יפ (מחול) ברמה גבוהה שהורכב ונוהל נכון ?

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

"צחי מערכות" מחולון ?

 

הוא בחור טוב, אבל לא הייתי מאמין לכל דבר שהוא אומר.

 

להוסיף 10% רק מצ'יפ - זה די בלתי אפשרי.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

קח את מנוע ה-1.8T סתכל עליו ברחבי הקונצרן הוא התחיל מ-150 כוחות סוס בסיסיים והגיע גם עד כמעט 300 במכוניות פסיכיות לגמרי, צ'יפ מניסיון ברור ומוכח יכול לקחת את אותו מנוע ל-193 כוחות סוס ואפילו יותר ללא שינויי אחרים בכלל ! (עדין מצתים רציניים יותר כבלי הצתה ועוד שטויות.

 

אני לא מבין למה כזה לא הגיוני שניהול מנוע "נכון" יותר לא יוציא כמעט 10%, ונכון שאין טורבו...

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם
קח את מנוע ה-1.8T סתכל עליו ברחבי הקונצרן הוא התחיל מ-150 כוחות סוס בסיסיים והגיע גם עד כמעט 300 במכוניות פסיכיות לגמרי, צ'יפ מניסיון ברור ומוכח יכול לקחת את אותו מנוע ל-193 כוחות סוס ואפילו יותר ללא שינויי אחרים בכלל ! (עדין מצתים רציניים יותר כבלי הצתה ועוד שטויות.

 

אני לא מבין למה כזה לא הגיוני שניהול מנוע "נכון" יותר לא יוציא כמעט 10%, ונכון שאין טורבו...

 

 

בדיוק כמו שאמרת היה למנוע טורבו ואז צ'יפ הוא בהחלט משמעותי מעלה במנוע ה20VT לדוג' 42 כ"ס

 

אבל הFSI2 ליטר הוא אטמוספרי ועל כן בעזרת צ'יפ תקבל בערך 5 כ"ס

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

גם באתר של abt-sportsline.de וגם ABT בעצמם במייל בטוחים בעצמם שיצאו לפחות עוד 10 כ"ס... מה אתם אומרים ? כדאי בכלל ?

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

איש יקר

 

במנוע אטמוספרי יותר מ5' כ"ס אתה לא תקבל

 

אםם זה שווה אתה שואל?

אם יש את הכסף אז התשובה היא כן אם זה התקציב היחידי כרגע לשיפורים הייתי מנסה דברים אחרים

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

האם יש ניהול נכון יותר של פליטת גזים ? מה בעצם עושה הצ'יפ מעבר לתוספת הכוח (הקטנה מסתבר) ?

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

וואי כמה בולשיט....

 

מי רוצה להתערב שאני מוציא לכם גם יותר מ 5 כ"ס בצ'יפ? (לאוטו אטמוספרי בלי שיפורים מנוע סגור) לא ניהול.... צ'יפ,

 

המנועים האלה מכווונים ל LBT.

 

מה זה השטויות האלה......

קו---------------------------------------

פורסם

העפת מושג בשם LBT ואמרת שאפשר עם צ'יפ להוציא הרבה יותר מ-5 כ"ס, אשמח להסבר למה אתה חושב שהאחרים טועים כל כך!

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם
העפת מושג בשם LBT ואמרת שאפשר עם צ'יפ להוציא הרבה יותר מ-5 כ"ס, אשמח להסבר למה אתה חושב שהאחרים טועים כל כך!

 

 

LBT=LEAN BEST TORQUE .

 

 

אני לא חושב. אני יודע

קו---------------------------------------

×
×
  • תוכן חדש...