Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6776 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצטער על השאלות המעצבנות

פשוט זאת התקנה ראשונה שלי ואני רוצה לעבור על כמה דברים שלא ברורים לי כל כך

המערכת בנויה מ- 2 מגברים

1. חיבור ה BATTERY צריך ללכת ישירות למצבר וREMOTE להתחבר ל- HU???

2. באילו כבלים של חשמל מומלץ להשתמש??

3. האם יש איזה דפוס העברה של כבלים ברכב לצורך הסדר, הנוחות והבטיחות? ואיפה להוריד את ה GND?

לרכז את כולם ביחד או להוריד כל מכשיר בנפרד לנקודה אחרת באוטו

 

תודה על העזרה ושוב מצטער על הבורות :wink:

פורסם
מצטער על השאלות המעצבנות

פשוט זאת התקנה ראשונה שלי ואני רוצה לעבור על כמה דברים שלא ברורים לי כל כך

המערכת בנויה מ- 2 מגברים

1. חיבור ה BATTERY צריך ללכת ישירות למצבר וREMOTE להתחבר ל- HU???

2. באילו כבלים של חשמל מומלץ להשתמש??

3. האם יש איזה דפוס העברה של כבלים ברכב לצורך הסדר, הנוחות והבטיחות? ואיפה להוריד את ה GND?

לרכז את כולם ביחד או להוריד כל מכשיר בנפרד לנקודה אחרת באוטו

 

תודה על העזרה ושוב מצטער על הבורות :wink:

 

 

אז ככה , חיבור ה BATTERY אכן צריך להתחבר למצבר , רצוי לבדוק את עובי הקבל הנדרש לפי הספק המגבר וכמובן שצריך להיות פיוז הגנה בדרך , ה remote מתחבר מה HU בדר"כ חוט כחול . את ה GND יש לחבר כמה שיותר קרוב למגבר , אני חיברתי לבורג של חגורת בטיחות אחורית , אפשר גם לחבר לפח במקום שנוקה מהצבע , את החוטים של האספקה ( POWRE ) לא להעביר ליד קבלים של RCA כדי להמנע מרעשים .

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...