Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6784 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלטתי לקנות שברולט קווליר שנת 98 ( בגלל המחיר הזול )

מצאתי עמה באינטרנט שמורות יד ראשונה ושניה

שנהם עם 150 אלף קילומטר

מה אני צריך לבדוק ברכב לפני שאני לוקח לבדיקה ??

 

איזה מחלות יש לרכב ??

 

תודה רבה

פורסם

לקוואליר שני דגמים, CS ו-LS שיש ביניהם הבדלים רבים (לטובת ה-LS), והחל משנת 98 ההבדלים נהיים אף יותר מהותיים:

 

CS - מנוע 2200 סמ"ק, 115 כ"ס.

LS - מנוע 2400 סמ"ק, 150 כ"ס.

 

לכן מומלץ לבדוק על איזה דגם מדובר כשבאים לקנות.

פורסם

הדגם הפשוט, הCS שינה את שמו לRS ב98'.

ניתן לזהות בקלות ע"י פגושים שחורים.

וגם הרכב קיבל גיר אוטו' 4 הילוכים.

הייתה לנו במשפחה קאואליר 98' משנת 99' עד 01'.

חוץ מזה שהרכב סוחב יפה מאוד, הוא עושה כלום יפה.

אני ממליץ לחפש אלטרנטיבות אחרות.

תעשה חיפוש בפורום, יש הרבה "המלצות" לקאואליר.

פורסם

בעיות נפוצות,דש בורד דפוק ומתפרק.

חלונות חשמל שנשרפים כל חצי שנה.

 

ומזרקים שמתים אחרי 100 אלף ק"מ.

 

יש לנו קאוואליר מודל 2000 מנוע 2.2 גיר אוטו' 4 הילוכים, שבמשך 7 שנים חוץ מבעיה עם הח"ח והדש-בורד לא עשתה לנו מעולם צרות.

 

לפני כ3 אלף ק"מ החלפנו משאבת דלק בעלות של 3.5K.

 

אין הרבה רכבים שאחרי 160 אלף ק"מ מציגים אמינות כזאת.

 

הרכב סוחב יפה מאוד,מזגן מקפיא!! ,מושבים רכים,הגה רך....

 

התנהגות מפחידה.

 

לאיזה מטרות הרכב ישמש?

פורסם
נסיעות ארוכות בעיקר לא לנסיעה בעיר

ממוצע 70 80 קילומטר ביום בכבישים פתוחים ללא פקקים ( רכב לאישתי )

יעשה את העבודה מעולה!

פורסם

שלום, לי היתה כבליר ls מודל 96 4 הילוכים. האוטו סוחב יפה מאוד כמו שנאמר פה. מכונית חזקה מאוד שאפילו בשטח נוסעת בצורה מפתיעה ביותר. (שטח = בוץ + דיונות וכדומה.. זה מה שהיא עברה אצלי)

צריכתץ הדלק סבירה בהחלט.. בעיר עשתה כ- 8.5 קילומטר לליטר.. אחלה למנוע 2200

 

בעיות אופיניות לדגם

בעיות חשמל, -חלונות.

אצלנו היתה גם בעיה שכל הזמן נדלקה הנורית של ה- abs

 

בסף הכל אוטו מעולה ואני ממליץ בחום.. הדבר היחידי שעלול להפחיד הוא שאנשים נוטים "לקרוע " את הדגם הזה.. תבדקו לפני שרוכשים

פורסם

ראיתי אחת יד ראשונה שנת 96 4 הילוכים דגם LS עם 136 אלף קילומטר

משום מה בכל הדגמים המנוע לא עובד עגול !!!

קצת מזייף כזה

זה איזה שהוא מחלה שלהם?

 

זה אמור להפחיד ???

סה"כ אוטו מגיב יפה ומטוס!!!!!!!

פורסם

לא יודע,שלנו מנוע 2200 160 אלף ק"מ ועובד עגול.

 

סך הכל אנחנו מרוצים.

 

רק שתדע הרכב מבחינת בטיחות אקטיבית לא משו בכלל,תנסה לשבור את ההגה במעל 110 קמ"ש ותבין.

אגב זה מצב שיכול לקרות.

 

סך הכל הוא מאובזר יפה לשנתון, 2 כריות אוויר,ABS ,ריפודי קטיפה ורדיו דיסק מקורי.

 

לך על הדגם בעל 4 הילוכים בלבד,משנת 2000 גם ה CS בעלת 4 הילוכים.

 

בהצלחה :wink:

פורסם
רק שתדע הרכב מבחינת בטיחות אקטיבית לא משו בכלל,תנסה לשבור את ההגה במעל 110 קמ"ש ותבין.

 

אני בחיים לא שובר את ההגה ב 110 קמ"ש (אולי רק בערד), אפילו לא עם פטיש!

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
אני בחיים לא שובר את ההגה ב 110 קמ"ש (אולי רק בערד), אפילו לא עם פטיש!

זה רק דוגמא,למקרה שקרה לי על כביש מהיר בעקבות 205 מטורפת.

אגב לא באמת לשבור את ההגה אלא תנודה חדה :wink:

×
×
  • תוכן חדש...