Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6800 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב טויוטה היילקס שנת 99

מוגדש טורבו (אבל לא מורגש טורבו :-))

 

מנוע דיזל, לא אוכל מיליגרם שמן בנסיעה רגילה.

רק בנסיעות קשות לחרמון, לאילת. הוא צורך קצת שמן.

אבל ממש מעט.

הרכב סוחב מצויין.

 

בקיצור רוב הזמן אני באזור ואין צריכת שמן.

אך ליפני כל טיפול הוספתי לו K44 בהתחלה את הרגיל

ואחרי זה שיצא התוסף לסולר השתמשתי בו.

 

מה שמוזר זה שכל פעם שבדקתי שמן לאחר הוספת התוסף, האוטו אכל שמן.

היתי מכניס את התוסף על 3/4 מיכל, ולאחר שהיה נגמר המיכל היה חסר כמעט חצי קילו.

שזה המון אצלי ברכב.

 

זאת תופעה שאני עקבתי אחריה לא מעט.

וזה היה הכל ה 4 פעמים שהישתמשתי בתוסף.

בעם הטיפול (כך שזה לא מקרה יחיד)

 

מה גם שאם אני לא מוסיף שמן לאחר הירידה, אך מתדלק שוב ללא תוסף הרכב שוב חוזר להיות כמו שצריך

ולא אוכל שמן.

 

השאלה עם זאת תופעה תקינה?

עם זה לא פוגע בצילינדר? אחרת מאיפה הולך השמן?

בתודה פלג

פורסם

הטיפול והפתרון האולטימטיבי, אל תוסיף תוסף כלל, והמנע מתוספת שמן שחסר אחרי מאמץ , לאחר עלייה לחרמון או נסיעה לאילת וחזור לדווח.

יתכן והתוסף מוריד פיח מסויים , שמונע בריחת קומפרסייה, וחדירת שמן לתא השריפה.

המתן לתשובה מוסמכת יותר של חנן גיפולוג. בנוסף כנס ללינק הבא:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=34120

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

קטונתי מלתת תשובה מוסמכת יותר, ואני מחזק את דבריו של צביקה:

הטיפול והפתרון האולטימטיבי, אל תוסיף תוסף כלל

שים באוטו רק את מה שמהנדסי טויוטה המליצו עליו, נוזלים וחלפים (וזה אומר : בלי תוספים). אני מאמין שאם יש לך היילקס אז אתה כבר יודע שהחבר'ה האלה יודעים מה הם עושים ועל מה הם מדברים.

×
×
  • תוכן חדש...