Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8288 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנשים,לכל מי שראה ואהב את הסרטון של הטויוטה קאמרי על שלט,אנשים התעניינו לגבי מי שעשה את הפרוייקט הזה,אז לאחר שנזכרתי (לוקח זמן...מה לעשות),בקיצור החבר'ה האלה נקראים "טרילורדי",וכמו שציינתי,הם מפרסמים כל פעם סרטים חדשים ומטורפים על מכוניות על שלט (לא מכוניות אמיתיות,אלא מכוניות קטנות על שלט) ובסרטונים האלה הם משתדלים לעשות דברים די מטורפים עם המכוניות........

 

 

הוספתי כאן קישור לאתר עם הסרטים שלהם,מי שמעוניין מוזמן להכנס ללינק המצורף,לרדת קצת בעמוד,ולהוריד קובץ שנקרא-WIDLIO, זה הסרט החדש שלהם (91 מגה),ובו הם כרגיל משתדלים (ומצליחים....) להרוס מכוניות על שלט.

 

http://trilordy.com/trivideo.html

 

תהנו.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אני עכשיו רק בשלבי הורדה....

תודה,אני מאחל שגם הענף הזה יתפוס תאוצה לפחות כמו שאני רוצה שהענף המוטורי יעלה ויפרח(זה מזכיר לא? :wink::lol: ).

עריכה:

אחרי שראיתי את הסרט,פשוט הייתי המום!

איזה דברים מטורפים,כמה כוחות סוס יש לדברים הקטנים האלה?

ראיתי קטעים שהמכונית היתה באוויר והאינרצייה ישרה אותה,כשנתנו גז.אתם מבינים את היחס כוחות סוס למישקל???? אדיר פשוט!

חברה מטורפים ששומעים מוזיקה טובה.....ברחוב הם נראים כמו חנונים ולא הייתי יורק עליהם ממטר.

כואב לי רק הלב על כל מה שהם הרסו שם.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

הדברים הקטנים האלה בני 2.3-2.7 כ"ס על משקל של כ-3 ק"ג......

 

אגב,בקרוב אנחנו מקווים לפתח את הענף הזה משמעותית,ע"י ליגה שאנחנו מתכננים להקים בצורה מיקצועית,ושתשודר גם בערוץ הספורט,אבל כל העניין עדיין בחיתוליו כך שמוקדם לדבר.

 

בכל אופן זה ספורט (כן,זה ספורט מסויים,למרות שחלק חושבים שזה טיפשי...) נחמד מאוד ומומלץ לכל חולי הרכב.

 

נ.ב

 

לגבי זה שהמכונית מתיישרת באוויר מהאינרציה,זה נכון,עקרונית ברגע שאתה נותן באויר מכת גז אז היא מעלה את האף,אם תבלום היא תוריד אף,ובשביל להשאיר מאוזנת נותנים לה טורים נמוכים,קצת מעל סרק.

ובלי שום קשר המכוניות האלה נורא יציבות,בעיקר בזכות מרכז מסה נמוך וכנף אחורית שעוזרת מאוד.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

לא,הליגה מתוכננת להתקיים בויתקין,אנחנו השבוע שולחים תוכנית למסלול לבחור שאחראי על זה בקיבוץ,ונחשב עלויות הקמה,ונתחיל לגלגל את העניין....

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

×
×
  • תוכן חדש...