Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה היי-לקס ויגו - הרכב מתהפך.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מגזין רכב השבדי TEKNIKENS VARLD , אותו אחד שלפני מספר שנים הפך את מרצדס סידרה A , וגרם לברדק רציני למרצדס עד הוספת בקרת יציבות לרכב, הצליחו להפוך גם את הטויוטה במהירות עצבנית של 57 ק"מש..

הם הכריזו על הרכב כסכנת נפשות..

 

הנושא בטיפול על ידי טויוטה ביפן, האם היבואן בארץ לא צריך ליידע את הלקוחות על הבעיה החמורה ברכב , ולעכב את מכירת הרכב עד למציאת פיתרון לבעיה ?

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עזוב ויגו, אותי מעניין איך אנשים (ואירגונים כולל צה"ל) לוקחים טנדר טויוטה גבוה (4X4 או פרי-ראנר) עם גלגלים צרים , מלבישים עליו בוטקה בגובה איזה מטר וחצי, מעמיסים עליו איזה טון (משהו שגם לא תורם ליציבות), ועוד נוסעים עם זה ב120 קמ"ש.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
מגזין רכב השבדי TEKNIKENS VARLD , אותו אחד שלפני מספר שנים הפך את מרצדס סידרה A , וגרם לברדק רציני למרצדס עד הוספת בקרת יציבות לרכב, הצליחו להפוך גם את הטויוטה במהירות עצבנית של 57 ק"מש..

הם הכריזו על הרכב כסכנת נפשות..

 

הנושא בטיפול על ידי טויוטה ביפן, האם היבואן בארץ לא צריך ליידע את הלקוחות על הבעיה החמורה ברכב , ולעכב את מכירת הרכב עד למציאת פיתרון לבעיה ?

 

מופיעה כתבה במוסף כלכלה של ידיעות אחרונות של סוף השבוע.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם

גם מרצדס פישלה בנושא, אך היא תיקנה , הוסיפה מערכת בקרת יציבות לרכב, וביצעה ריקול מסודר לכול הרכבים אשר נמכרו.

מעניין מה טויוטה יעשו עם זה..

פורסם

ולמה בדיוק ציפיתם מטנדר כפול הנעה?

לאחיזת כביש של איבו 9? או של פורד פוקוס?

הבעייה בטנדרים האלו שהביצועים שלהם הישתפרו מאד,בעוד שמיכלולי השלדה והניהוג נישארו תקועים בשנות ה 60',במקרה הטוב.

שילדת סולם,הגה סבבת ארוך,קל ומסורבל,קפיצי עלים מאחור ומרכז כובד גבוה,בתוספת ביצועים טובים,מהווה פשוט מתכון לאסון.

שנים רבות נסעתי בטנדרים כפולי הנעה עד שעברתי למיסחרית מודרנית-ווהבדל הוא כמו לעבור מחושה בדואית לפנטהאוס במיגדלי אקירוב..

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

תפקידו של יצרן הרכב לצפות נושאים מעין אילו, וחזקה עליו שאם הוא מוציא רכב לשוק או אז בוצעו כל הבדיקות הרלוונטיות לרכב .

כנראה שבמקרה זו או התעלמו מהבעיה או לא עלו עליה כלל, בשני המקרים הרי מדובר בפאשלה די גדולה.

פורסם

אין פה שום פאשלה.

מצד אחד,הקהל דורש ביצועים טובים גם מטנדרים,ומצד שני קיימת הבעייתיות המובנית שלהם.

מסקנה-למרות מראה הג'ון ביריון,חובה לנהוג בטנדרים האלו לאט,בייחוד בתנאי מזג אוויר קשים.

הטנדרים האלו מאבדים אחיזת כביש במהירויות שכל מישפחתית ממוצעת מגכחת ממנה,וכשהאחיזה אובדת נידרשת יכולת נהיגה טובה על מנת להשיב אותם למוטב.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

1. אם אני זוכר נכון, מרצדס לא עשו ריקול לכל ה-A קלאס, ההתהפכות קרתה לפני שהרכב שווק והדבר גרם לדחיית השיווק והשקעת לא מעט כסף בשיפור היציבות. ואז שהדגם המשופר יצא לשוק, אף על פי שהדגם המקורי לא שווק, עדיין היה לו שם רע.

 

2. אני מתפלא על מה שאתה אומר עם הויגו מצד אחד, ומצד שני מזמן טענתי שהטויוטה המסחרית (היא גם נקראית היי-לקס, לא?) היא סכנת נפשות בכל מה שלא כביש ישר. ולא לדבר על גשם.

פורסם
הבדל הוא כמו לעבור מחושה בדואית לפנטהאוס במיגדלי אקירוב..

אני מבין שגם את המעבר הזה בצעת סוף סוף. מזל טוב!

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

שילדת סולם,הגה סבבת ארוך,קל ומסורבל,קפיצי עלים מאחור ומרכז כובד גבוה,בתוספת ביצועים טובים,מהווה פשוט מתכון לאסון.

מדוע שילדת סולם תורמת לחוסר יציבות המרכב (כמו כן, איזו שלדה תורמת דווקא ליציבות)?

לגבי קפיצי העלים - האם הם תורמים לחוסר יציבות בגלל קשיחותם לעומת קפיצי ספירלה?

פורסם
מדוע שילדת סולם תורמת לחוסר יציבות המרכב (כמו כן, איזו שלדה תורמת דווקא ליציבות)?

לגבי קפיצי העלים - האם הם תורמים לחוסר יציבות בגלל קשיחותם לעומת קפיצי ספירלה?

שילדת סולם כבדה יחסית וממוקמת גבוה,מה שמעלה את מרכז הכובד של הרכב ומפחית את היציבות.

במכוניות נוסעים הפסיקו לפני שנים רבות להישתמש בשילדות ניפרדות,הן מטעמי עלויות ייצור,בטיחות והיתנהגות כביש.

לגבי קפיצי העלים-קפיצי עלים תמיד מחוברים לסרן "חי",כלומר סרן קשיח שבו שני הגלגלים מקושרים בינהם,מה שמלכתחילה פוגע הן בהיתנהגות הכביש והן בנוחות הנסיעה.

לקפיצי עלים יש תכונה של קיפצוץ עצמי,ולכן הם יכולים לפעול ללא בולמי זעזועים.

היתרון היחיד שלהם הוא בכך שהם מתאימים לעבודה קשה ולכן הם נפוצים בטנדרים ומשאיות.

קפיצי סליל(ספיראלה)עדיפים בהרבה בכל ההיבטים,זולת העמידה בעומס.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
שילדת סולם כבדה יחסית וממוקמת גבוה,מה שמעלה את מרכז הכובד של הרכב ומפחית את היציבות.

במכוניות נוסעים הפסיקו לפני שנים רבות להישתמש בשילדות ניפרדות,הן מטעמי עלויות ייצור,בטיחות והיתנהגות כביש.

תודה. אשמח אם תענה לי על עוד כמה שאלות:

1. מדוע שלדת סולם ממוקמת גבוה ביחס לשלדת מכונית נוסעים (אם הבנתי נכון)?

2. מה שם השלדה שבה משתמשים במכונית נוסעים?

3. האם שלדת סולם חזקה יחסית ולכן משתמשים בה בטנדרים ומשאיות?


×
×
  • תוכן חדש...