Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6812 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בפולו שלי כרגע יש 273000ק"מ (קניתי אותו עם 236000 במלחמה (יולי) שנה שעברה)

אין בכוונתי למכור אותו בזמן הקרוב \ בשנה הקרובה. אוטו - בובה! פשוט מעלה חיוך בכל נסיעה :)

רציתי לשאול אם הייתי מחליף מנוע אפשרי לאפס ק"מ בדרך כלשהי? חוקית כמובן

או אם אני ממשיך לגמוע בדרך ל300-350K יש אפשרות כלשהי?

 

תודה מראש לעוזרים :)

 

אופיר

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

לא ניתן לעשות דבר כזה, וזה מעשה פלילי. אם תעשה את זה ויעלו עליך - אתה עלול להיכנס לשלוש שנים לכלא. וזה העונש המינמלי.

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

הרכב שלך מורכב מעוד מכלולים מלבד המנוע.

הק"מ שמופיע בלוח השעונים מציין את הפז"מ של הרכב ככלל,

ולא של המנוע בפרט.

 

על כן, אתה יכול לרשום לעצמך באופן נפרד את הק"מ שבו הוחלף המנוע,

לצורך תיעוד עבורך, או כדי שתוכל למסור לקונה,

במעמד המכירה, במידה ויהיה,

אך לא לאפס את הק"מ הכללי.

פורסם

הבנתי והשכלתי - תודה על התגובות המהירות

מכירה - לא תהיה ;) לא מסוגל להפרד ממנו :D

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
לא ניתן לעשות דבר כזה, וזה מעשה פלילי. אם תעשה את זה ויעלו עליך - אתה עלול להיכנס לשלוש שנים לכלא. וזה העונש המינמלי.

 

הסבירות שמישהו יקבל 3 הוא קטן אבל למרות זאת, אתה צודק יש עונשים ולא כדאי להסתבך בתביעה אפילו הקטנה ביותר.

פורסם

מעבר למה שכבר נאמר...המנוע אצנם מיבוא אבל מי יודע כמה קמ הוא עשה...

ראיתה את הרכב בחו"ל- אם לא כל הדיבור על קמ נמוך הוא....

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

שינוי הק"מ מהווה עבירה רק אם זה בכוונה לבצע הונאה במכירת הרכב.

כלומר כל עוד הרכב לא נמכר מותר לשחק עם הק"מ כמה שרוצים.

 

מצד שני - בסופו של דבר הרי הרכב יימכר, כך שכדאי לא לשחק עם הק"מ.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אכן, וכל היועצים למיניהם שהשיבו תשובות נחרצות ושגויות, לאט לכם.

אנחנו לא מחבבים תשובות שגויות ב- CF. אם אינכם בטוחים, אל תשיבו.

 

לגופו של עניין, זכותו של בעל הרכב לעשות כל שינוי במד המרחק. לאפסו, לקבוע אותו על תאריך הלידה שלו, של אשתו וכיוב'.

כל עוד במעמד המכירה, ידווח בעל הרכב נתוני אמת על קריאת מד המרחק, אין בכך כל בעיה.

 

כמובן שאז אתה מסתכן בכך שהקונה הפוטנציאלי לא יאמין לך, ובאקלים החברתי בישראל, קשה להאשימו בכך.

 

שינוי הקריאה של מד המרחק על מנת להונות קונה היא עבירה פלילית. לכל מטרה אחרת, לא.

×
×
  • תוכן חדש...