Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכל חברי הפורום אתמול לקראת הערב שמתי לב לתופעה קצת לא רגילה במערכת שלי המערכת מורכבת מהחלקים הבאים hu pioneer deh 7650 mp שתי מגברי רוקפורד אחד 4004 והשני המונו שלהם קומפוננט קידמי של soundstream xsc.6 קומפוננט אחורי דראגסטר ds632 סאב הרץ אנרג'י 10 בתיבה מקורית קבל 1 של סטינגר וחיווט של דראגסטר +ארסיאי רוקפורד ופיוז שטוח של דרגסטר ועכשיו הבעיה לאורך נגינת השירהווליום עולה ויורד עכשיו השאלה מה הבעיה באיזה אחד מהרכיבים ולמה זה קורה אם מישהו ניתקל בבעיה דומה בבקשה תעזרו לי אני כבר לא יודע מה לעשות :cry:

פורסם

ראיתי פעם נושא כזה. זה אופציה כזאת בפיוניר משהו כזה, לא זוכר בדיוק זה היה מזמן.

תעשה חיפוש בפורום. או שתחכה כמה ימים אנשים שמכירים איך לכבות את הפונקציה יגידו לך.

פורסם

אופצית הASL זה בעצם מעלה את עוצמת השמע בהתאם לרעשים מחוץ לאוטו ובתוך האוטו.

לדוגמא אם תסע מהר הווליום יעלה וכאשר תאט אז ירד.

כניראה שזו הבעיה.

לדעתי אתה צריך להיכנס להגדרות כאשר המכשיר כבוי. בלחיצה ארוכה על כפתור הווליום ואז לדפדף בקטגוריות ולבטלה.

 

 

שחרון

חרדון מקבוצת החרדוניה :roll:

×
×
  • תוכן חדש...