Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כיצד מתבצע הניקוז , בסיטרואן AX ? מנוע 1.4 .

אני מחליף נוזל קירור מחר , ולא יודע כיצד לבצע הוצאה של האויר .

אשמח להסבר !

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

פתח ניקוז מס' 1 - נמצא משמאל לראש המנוע, על הצינורות שנכנסים לרדיאטור חימום.

פתח ניקוז מס' 2 - נמצא על בית התרמוסטט, בסמוך ליוניט של נורת STOP.

כמובן שמכסה הרדיאטור נשאר פתוח לאורך התהליך.

פורסם

עופר ,

יא צדיק - תודה .

אז אני ממלא את הרדיאטור , מניע , ומשאיר פתוח את הפקק של הרדיאטור ?

וכשהוונטות עובדות , אני פותח את הפקק של צינור החימום , ולאחר מכן , את הבורג של בית הטרמוסטט .

סדר הפעולות נכון ?

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

לא לא לא לא לא!!! אתה לא מניע לפני שסיימת לנקז אוויר!!!

שלב 1 - אתה מתחיל בפתיחת הפקק שנמצא משמאל לראש המנוע, על הצינורות שנכנסים לרדיאטור החימום.

אתה ממלא נוזל קירור ברדיאטור עד שיוצא מאותו פקק נוזל ואז סוגר אותו.

שלב 2 - אתה פותח את הבורג שעל בית התרמוסטט ומתחיל למלות נוזל קירור ברדיאטור עד שיוצא נוזל מאותו בורג ואז אתה סוגר אותו.

שלב 3 - ממלא ברדיאטור עד למעלה ואז מניע.

 

המטרה היא להוציא אוויר לפני שאתה מניע ולא אחרי. ככה אתה מבטיח שמילאת את המערכת בנוזל ואין אוויר בפנים.

פורסם

הבנתי .

ככה זה גם בפיז'ו 205 ?

אבל כאשר הרכב אינו מונע , הטרמוסטט סגור , כיצד יגיעו מים לתוך הבלוק ?

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

התהליך מבוצע בצורה זהה גם ב-205/סקסו/106 וחבריהם :wink:

כאשר אתה מניע, מכסה הרדיאטור פתוח. משאבת המים תשאב נוזל קירור מהרדיאטור ואז מפלס הנוזל ברדיאטור יירד ואתה תמלה עוד.

פורסם

וואלה לוקי, שאלת שאלה טובה.

 

ניתקלתי בשתי השיטות לניקוז אוויר ועד היום לא הצלחתי להבין מי מהן טובה יותר. הפיתרון שלי היה קודם לנקז אוויר עם מנוע סגור ומיכל עיבוי מורם (בAX אין? הרווחת) ואחר כך לסגור את פתחי הניקוז, להניע ולנקז שוב. בפעמיים שניסיתי, יצא אוויר למרות הניקוז עם מנוע סגור.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

הבנתי .

ורק לאחר שמלאתי , ופתחתי את חורי הניקוז , ולאחר שמחורים אלו יוצא נוזל נטו , אני סוגר את הברגים , משאיר מכסה הרדיאטור פתוח , ומתניע . ואז מוסיף נוזל לפי הצורך . נכון ?

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

שלום.

הכול נכון רק מה לא מדויק ויש חוסר במידה :shock:.

א] יש פקק ניקוז גם על הראדיאטור וחשוב ביותר ממוקם ליד צינור המים העליון.

ב] מיכיון שאני עוסקים בה AX לא ניתן לנקז אויר מבורג הניקוז שממוקם על המפצל של צינור החימום כדאי לנקז בצורה יעילה יש למלות נוזל קרור בתוך בקבוק של קולה ולהפוך אותו לתוך הראדיאטור [מתאים בול] ואז חוק כלים שלובים יתחיל להוכיך את עצמו ותוכל לנקז ביעילות.

ג] קודם ממקזים מהראדיאטור אחרי זה מבית הטרמוסטט ולבסוף ממפצל צנרת החימום.

ובנוסף זה ממש לא כמו בפזו' 205 או אחרים כי אין לא מיכל איבוי.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

כמה שאלות לי אליך בני:

1. ב-AX שהייתה לי מעולם לא ראיתי בורג ניקוז ברדיאטור. אתה בטוח שמדובר על הדגמים החדשים :?:

2. מה בעיה לנקז אוויר מהפקק שעל צינורות החימום?

3. ע"פ ההיגיון, מנקזים אוויר מהנקודה הנמוכה לגבוהה ביותר. למה אתה אומר שצריך לנקז בכיוון ההפוך? :?

פורסם
כמה שאלות לי אליך בני:

1. ב-AX שהייתה לי מעולם לא ראיתי בורג ניקוז ברדיאטור. זה שלא ראיתה עדין לא אומר שאין אתה בטוח שמדובר על הדגמים החדשים :?:

2. מה בעיה לנקז אוויר מהפקק שעל צינורות החימום?

3. ע"פ ההיגיון, מנקזים אוויר מהנקודה הנמוכה לגבוהה ביותר. נכון בדיוק כמו שכתבתי למה אתה אומר שצריך לנקז בכיוון ההפוך? :?

 

 

אם הייתה קורא היטב לא היתה כותב את מה שכתבתה לגבי ניקוז האויר

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

×
×
  • תוכן חדש...