Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אולי משהו כזה?

נראה מי יתקרב לאוטו

 

 

האמת שהרעיון שלך היה מעולה,לקנות לאוטו תחפושת בצורת יונדאי גטס,באמת רכב שלא יעניין אף אחד :wink:

 

לבחור מעליי,מה, חשבת שדוברמן זה בעצם פינצ'ר מוגדש ?.......

 

 

זה יפה מאוד שהכלבה שלך לא תוקפת אותך אלא רק זרים,אבל נראה אותה גיבורה על חתולת רחוב מיוחמת !!!!

 

:lol:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

Black Joker

אל תבין אותי לא נכון הכלב בחיים לא העז לחשוף לי שיניים, או לבני המשפחה. בחיים!

חוץ מהרגעים שהוא קורע חתולה אצלנו בגינה האחורית וכאלה. הוא גם תמיד היה מקשיב שהייתי אומר לו לבוא.

 

ו.. אל תיעלב. זה לא משהו נגדך.

אבל אם יש זן כלבים שאני שונא. זה הפינצ'ר.

מרחוק הוא גבר! כולו רעש וצלצולים.

תעשה צעד אחד לכיוונו והוא יתרחק עוד 200 מטר. יעצר יסתובב אליך וימשיך לנבוח!

מעצבן שבא למות!

GS300.

פורסם
האמת שהרעיון שלך היה מעולה,לקנות לאוטו תחפושת בצורת יונדאי גטס,באמת רכב שלא יעניין אף אחד :wink:

 

לבחור מעליי,מה, חשבת שדוברמן זה בעצם פינצ'ר מוגדל ?.......

 

 

זה יפה מאוד שהכלבה שלך לא תוקפת אותך אלא רק זרים,אבל נראה אותה גיבורה על חתולת רחוב מיוחמת !!!!

 

:lol:

 

 

אממ...כן ?

 

 

Black Joker

1. אל תבין אותי לא נכון הכלב בחיים לא העז לחשוף לי שיניים, או לבני המשפחה. בחיים!

חוץ מהרגעים שהוא קורע חתולה אצלנו בגינה האחורית וכאלה. הוא גם תמיד היה מקשיב שהייתי אומר לו לבוא.

 

2. ו.. אל תיעלב. זה לא משהו נגדך.

אבל אם יש זן כלבים שאני שונא. זה הפינצ'ר.

מרחוק הוא גבר! כולו רעש וצלצולים.

תעשה צעד אחד לכיוונו והוא יתרחק עוד 200 מטר. יעצר יסתובב אליך וימשיך לנבוח!

מעצבן שבא למות!

 

 

שני דברים (!)

 

1. אתה ציינת שבשלב כלשהו הכלב חשב שהוא הבוס והוא התחיל לתקוף את כולם, זה לא כולל אותך ואת המשפחה שלך?

 

2. אני ממש לא נעלב. אם כבר, זה גם מה שאני אוהב בסוג הזה (שלי מעורבת, למען האמת). רק הבעלים של הפינצ'ר יכולים לאהוב אותו, אחרים פשוט שונאים אותו ולא יכולים להבין איך ניתן לגדל כזה דבר.

פינצ'ר הוא פשוט כלב כ"כ נאמן, הכלבה שלי כל פעם מפתיעה אותי מחדש.

הכלבה תמיד הייתה קרובה יותר לסבתא שלי והיום - כמעט 9 שנים אחרי שהבאנו אותה ושמצבה של סבתי הדרדר בצורה די קיצונית, היא פשוט לא זזה ממנה ואם אתה חושב שמישהו יכול להתקרב לסבתא שלי כשהכלבה לידה (חוץ מהמשפחה, כמובן), טעות גדולה בידייך !

האמת שרוב הפינצ'רים הם באמת רעש וצלצולים, רק ששלי גם נושכת בסופו של דבר, אין לה אלוהים כשמדובר בזה.

פורסם
אממ...כן ?

 

1. אתה ציינת שבשלב כלשהו הכלב חשב שהוא הבוס והוא התחיל לתקוף את כולם, זה לא כולל אותך ואת המשפחה שלך?.

 

אויש, הבנת אותי, זה היה לפני שהוא התחרפן.

 

 

פינצ'ר שנושך?

כנראה שאצלך זה לא רק כלבה פרנואידית. גם יש לה אומץ.

GS300.

פורסם

כן, בשלב האחרון של חייו!

ולא תקף. ניסה לתקוף. היו אצלנו בבית אחיינים קטנים. גם אותם הוא ראה לפתע כמשהו לנשנש.

ברגע שהבנתי שזהו הוא התחיל להשתגע.. לא היה נעים אבל תפסתי מקל מהגינה והראיתי לו מי נשאר הבוס!

אתה חושב שזה עזר?

אתה חושב שזה מנע ממנו לנסות לקפוץ לי לגרון?

ממש ממש לא.

וללכת ראש בראש עם דוברמן חולה נפש זה לא הכי כיף ולא בדיוק הדבר הכי מרגיע בעולם!

עד שבסוף הצלחתי לתפוס לו את הפה ואת הגרון.. אבא שלי רץ עם הרסן אליי . משם הוא הלך לוטרינר.

 

אגב.. עד השניה האחרונה. הוא עדיין ניסה להראות לי שהוא הבוס!

GS300.

פורסם
כן, בשלב האחרון של חייו!

ולא תקף. ניסה לתקוף. היו אצלנו בבית אחיינים קטנים. גם אותם הוא ראה לפתע כמשהו לנשנש.

ברגע שהבנתי שזהו הוא התחיל להשתגע.. לא היה נעים אבל תפסתי מקל מהגינה והראיתי לו מי נשאר הבוס!

אתה חושב שזה עזר?

אתה חושב שזה מנע ממנו לנסות לקפוץ לי לגרון?

ממש ממש לא.

וללכת ראש בראש עם דוברמן חולה נפש זה לא הכי כיף ולא בדיוק הדבר הכי מרגיע בעולם!

עד שבסוף הצלחתי לתפוס לו את הפה ואת הגרון.. אבא שלי רץ עם הרסן אליי . משם הוא הלך לוטרינר.

 

אגב.. עד השניה האחרונה. הוא עדיין ניסה להראות לי שהוא הבוס!

 

בתור אחד שמאוד אוהבי בעלי חיים ובמיוחד כלבים, לא אוכל להגיד לך שאני תומך במעשה שלך.

אבל וזה אבל גדול, אם הכלב תקף את האחייניות שלך, הוא באמת לא צריך להיות בבית.

אם ננסה לחשוב רגע בהגיון (ואין בדברי הרבה הגיון, כי הם נאמרים לאחר שהכלב תקף בני משפחה) אולי התרחש המקרה הבא:

 

האחיינים הקטנים שלך, כמו כל ילדים קטנים, התגרו טיפה בכלב, משכו לו את הרגל או את אוזנים, והוא הגיע למצב כזה שהוא פשוט לא יכל לסבול את זה והתחיל להשתגע...אתה באת אליו כשהוא היה בהתקפת עצבים (וכלבים כאלו ידועים כשבעלי התקפה כזו) והמוח שלו לא זיהה בכלל מי עומד מולו ואולי השיגעון שלו מנע ממנו "לראות" אותך.

 

דרך אגב, כמו שציינתי, יש לי כלבה קצת תוקפנית והיא בטוח לא תתקרב לילדים, כי היא לא מהסוג כלבים שיש להם סבלנות להצקות.

 

אני הייתי משאיר אותו בבית, כל עוד הוא לא תקף אותי - נשמעת תגובה דבילית נכון? היא אכן כזו ! אבל אני אמית כלב שגדל הייתי כל השנים רק בגלל בעיות רפואיות ותו לא!

 

בכל אופן, עכשיו קלטתי :)

פורסם

זה היה יותר בכיוון של ככה:

"טייסון? בוא לפה! "

"טייסווווון! בוא! "

 

(כבר כאן, היה לי יותר מידי מוזר שהוא לא מציית)

 

ואז הוא התחיל לנבוח.

קמתי אליו במטרה להביא אותו לשבת ליידי.

נשך אותי.

האחיינית הקטנה נבהלה.

ניסה לנשוך אותה! אבל תפסתי אותו בקולר..

הייתי טיפה בהלם מההתנהגות.. לקחתי אותו החוצה.. "שב"

"שב"

"טייסון שב!!!!"

ואז גם עליי הוא החל לנבוח ולחשוף שיניים.

הלכתי .. השארתי אותו בחוץ שירגע.

יצאתי אחרי 10 דקות בערך.. ובלי הודעה מוקדמת ניסה לקפוץ לי לצוואר.. כשהלכתי אחורה הוא הספיק לתת לי ביס ממש ממש לא נעים ברגל.. ולדאוג למשוך תוך כדי נעילה על הרגל שלי. דיי בפראות.

אבא שלי יצא החוצה.. הוא ניסה גם לתקוף את אבא שלי. ועוד ילד קטן שיצא ביחד עם אבא שלי.

שם כבר תפסתי מקל והוא אכל ממני מכה רצינית בתחת..

מפה לשם תפסתי לו את הקולר מאחורה ופיסקתי רגליים מעליו. תפסתי לו את הפה וניסיתי איך שהוא להרגיע אותו (למרות שכלב שחוסמים לו את הפה לא הכי רגוע בעולם!)

אבא שלי הוציא את הרסן. שמנו לו את הרסן.

אתה חושב שהוא נרגע? גם שעה גם שעתיים וגם יום למחרת? לא!

כשהוא היה עם הרסן הוא נשאר בחוץ! לא נכנס הביתה ולא כלום!

באותו יום הורדתי לו את הרסן בערב.. הבאתי לו מים ואוכל.

שוב.. ניסה לנשוך ולתקוף.

כאן כבר הבנתי שהוא נדפק לגמרי! למחרת היינו אצל הוטרינר.

GS300.

פורסם

הבנתי,

 

ממש מוזר ואני מצטער בשבילך ובשבילו, שכך זה יסתיים.

 

דרך אגב, אומרים שברגע שכלב נהייה קצת תוקפני/עצבני, סימן שהוא לא מרגיש טוב ושהוא כנראה חולה.

פורסם

נעזוב לרגע את הכלבים, ולענייננו עם האזעקה.

 

הכי פשוט וזול שאני יכול לחשוב עליו.

3-4 פרוג'קטורים קטנים שמחוברים לחיישני תנועה. כאלה מצויים בכל החנויות לכלי בית, ועולים כ20-30 שקל.

 

מישהו יתקרב לאוטו, ופתאום יידלקו עליו 4 פנסים בבת אחת. אם אני הייתי במקומו, שנייה אחת לא הייתי נשאר שם.

 

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם

רעיון הגיוני, יעיל רק בתוספת אזעקה שמסוגלת להעיר מתים.

לאחר נסיונות פריצה חוזרים וכמה פריצות למחסנים ורכבים אצלנו בשכונה, קניתי פרוג'קטור עם גלאי תנועה. זה לא הפריע לגנבים לפרוץ לי למחסן, היתה אחלה תאורה שרק הקלה להם את העבודה. חבל רק שלא היה להם מה לגנוב למעט קצת חומרי בנין כי את האופנועים הפסקתי להחנות שם אחרי כמה נסיונות פריצה.

פורסם

מישהו דיבר כאן על רכבים מנקרי עיניים... טוב, אולי בהרצליה רק ב.מ.וו.540 תנקר עיניים, אבל במקומות אחרים בארץ מספיק מיאטה או אפילו 306 קבריו', בעצם כל רכב שנראה יותר טוב מהטנדר מכירת אבטיחים של האבא, כדי למשוך ילדי ערסים עם סכינים יפניות.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

איך הגענו מדיון על הגנה מונדליזם

לדיון שכלתני על דוברמן :?

 

שימי, בחיית שימי - יש ה"פ :)

 

בכל מקרה - אם הרכב מיוחד, הוא יגרור תשומת לב כמעט בכל מקום,

זה די תלוי באוכלוסיה, אבל יש רכבים שהם שונים בנוף הישראלי,

לדוגמא - מיאטה, מה שגורם לתשומת הלב, זה לאו דווקא הגג הנפתח,

אלא הגודל (או הקוטן...), שנראים שונה בעין.

 

יש מקומות בהם בS600 שחורה לא יסתכלו עליך,

ויש מקומות בהם מספיק שיהיה לך רכב 2 דלתות עם צבע צעקני משהו - צהוב לדוגמא,

וכבר אתה מושך מבטים.

 

מה שמשתנה זה לא רק הרמה של הרכב שמושך את תשומת הלב,

אלא התגובה של הסביבה כלפי הרכב שלך - במה יתבטא הנזק, אם בכלל.

פורסם

הפיתרון שלי היה לקנות ג'יפון.

 

חלוד, חבוט, לא מושך תשומת לב והכי חשוב - כמעט בלתי פגיע לנזקי חנייה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

שבוע שעבר יצאנו 3 מכוניות למקום בילוי באיזור נתניה,כשחזרנו לרכב ב3 בלילה גילונו שלאחד הרכבים[306XSI של חברי] השאירו מתנות של תיסכולים,בין היתר הנזק המשמעותי והחדש בתחום הונדליזם הוא לקיחה ופיזור של חול וחצץ עדין על פח הרכב ושיוף וחיכוך שלו עם שיכבת הלקה והצבע של הרכב,התוצאה -מראה מכוער מאד של גירוד עמוק/עדין בצבע.

[יותר מעצבן מחריטת מפתח.

יש לצין שעל הכנפון ברכב שלי מצאתי בקבוק אבסולוט מיני ובA3 T של החבר השלישי מישהו החליט להקיא על מכסה המנוע.

בוא נגיד את זה כך,ה106 והA3 יצאו בנזק הכי זול.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..


×
×
  • תוכן חדש...