Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6819 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי, אני עומד לקראת רכישת רכב שיכול לנקר קצת עיניים לתושבים בשכונה פה.

אמנם השכונה נחשבת לטובה ואיכותית, אבל מדי פעם באים אנשים ממקומות אחרים בעיר

שעושים קצת בלאגן. בדקתי בניה של שער חשמלי, אבל דורשים כ-30 אלף ש"ח.. קצת יקר.

יש רעיונות אחרים כיצד ניתן למנוע ונדילזם?

חשבתי לשים 2 מצלמות דמי (לא אמיתיות) על הרכב ושלט אזהרה שהמקום מצולם במצלמות במעגל סגור.

יש רעיונות נוספים?

לכסות את האוטו.. ו?

Lexus CT200H

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מצלמת דמה+שלט "מקום זה מוגן ע"י מוקד 99".

 

ומסקרנות, אפשר לדעת באיזה רכב מדובר?

 

למה 99,אם כבר "מוקד אמון" השלטים עליי :-)

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

אני אתן הימור, פרוע לחלוטין, רכב, כמו טויוטה, רק יותר יוקרתי... נו, לקסוס!

בברכת יום טוב, רועי. תמיד מוכן ושמח לעזור, בכל נושא.

פורסם

הדרך היחידה למנוע לחלוטין ונדליזם,לצערי, היא חניה בתוך בית פרטי מאחורי מחסום וגדרות בגובה 3 מטר אטומות לחלוטין.

זאת הדרך בה אני מגן על האוטו בשנה האחרונה.

 

כל שאר הדרכים מהוות אילתור , כולל כיסוי שרק מושך סקרנים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

תכסה אותו במלא כתמי חריונים. או לחילופין תקשט אותו באלפי מחטים עם ציאניד. אני חושב שאם תהפוך אותו לאוטו מחשמל[אני מדבר על מתח גבוה] זה יהיה נחמד. את החשמול תוכל להפסיק מהשלט של האוטו.

בברכת יום טוב, רועי. תמיד מוכן ושמח לעזור, בכל נושא.

פורסם

הבעיה עם ילד קטן שסתם נוגע באוטו בלי כוונה.

או סתם אישה בהריון שנתמכת בעדינות ברכב כדי לרדת מדרכה גבוהה.

+ זה לא חוקי =]

 

לדעתי, אם זה לא רכב ספורט (נמוך, רחב) אין לך מה לדאוג מסקרנים שרואים את הרכב עם הכיסויי כי אז הוא לא ימשוך כזו צומת לב מופרזת.

אם זה כן רכב ספורט, תתעלם ממה שכתבתי, לא יהיה רלוונטי עם אדם חצוף מעט שלא יהסס להרים את הכיסויי כי הסקרנות הורגת אותו.

GS300.

פורסם

אני מכסה את הרכב כבר שנה וכבר הוכח שזה מונע מאנשים להתקרב ולגעת וכו'. ללא הכיסוי בדרך כלל אנשים שלא מכירים את הרכב שלי בשכונה נוהגים להסתקל וכשהרכב מכוסה אף אחד לא שם לב בכלל. + אזעקה טובה שכשרק מישהו יעז לגעת בכיסוי היא תפעל ואתה תשמע אותה בביפר.

עוד שיטה טובה זה לחנות ליד רכב שמנקר עיניים יותר משלך. ככה אני עושה כשאני נוסע לחדר כושר בשכונה ליד. אני מחנה ליד s2000 שחורה יפיפיה ולפעמים אפילו מעז לא לכסות את הרכב שלי כי יודע שהs2000 תמשוך יותר סקרנים.

פורסם

הקטע עם המתח היה רציני. אני חשבתי לעשות מוצר כזה, ממש לפתח את זה, אבל מי ישקיע?

בברכת יום טוב, רועי. תמיד מוכן ושמח לעזור, בכל נושא.

פורסם

אם בונים מכשיר שמזהה נגיעה ברכב בנגיעה ראשונית המתח נמוך יחסית ורק גורם לתחושת אי נעימות

ככל שהזמן עובר המתח עולה עד לרמה שבלתי נסבל לגוע ברכב

כך נגיעה אקראית של ילד או אישה בהריון כהגדרתכה תיגמר בלי שום נזק לנוגע


×
×
  • תוכן חדש...